SELAMAT DATANG KE BLOG CATATAN ANKEL JONNI BLOG YANG RILEK DAN SANTAI JANGAN LUPA FOLLOW BLOG INI. LIKE KAMI DI MEDIA SOSIAL. SELAMAT MEMBACA, MOGA ANDA AKAN TERHIBUR

BILA LOYAR BURUK MEMAKAN DIRI


        Ankel suka meloyar buruk, kadang-kadanglah, sebabnya ianya sangat kelakar dan menyeronotkan. Namun macam mana pula bila loyar buruk yang sama, kena balik kat batang hidung kita...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Ya, sebelum ini bila kawan-kawan ankel tanya ankel nak makan kat mana, ankel jawab... kat tempat biasa... bila dorang Tanya balik tempat biasa tu kat mana, ankel cakap ... kat mulut lerrrrr.. huhuhu. Gila kelakar. kelakar ke ??
 
 
    Tapi baru-baru ini ankel saja ja tegur sorang akak tu, boleh dia jawab balik nagn loyar buruk tersebut. Ankel pun tak perasan dan tak jangka dia akan jawab cenggitu. Serius baru ankel tau perasaan itu. Sakit, memang menyakitkan hati. hahahaha. Ya, ankel sedar loyar buruk tidaklah kelakar, tapi menyakitkan hati.. Memang.. memang.. sakitnya tuh disini...
 
 
        Ahhh.. lupakan ja.. forget it!! Yang penting jom kita berhibur menghilangkan Monday blues kita hari nih.. Sila pasang lagu ini kuat-kuat..
 
Sakitnya tuh di sini...
 
 
 
 
 

 
 
 

 Are u ready...
and the 1.. and the 2.. and the 3..
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku


 
 
 




 
Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu



 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakit sakit sakitnya tuh di sini
Sakit sakit sakitnya tuh di sini








 
 
 


Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku
 
 

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku



 
 
 
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini







Haaa... baru korang tau ankle..

pandai menari.... kekekekeke.

 



















        Ankel suka meloyar buruk, kadang-kadanglah, sebabnya ianya sangat kelakar dan menyeronotkan. Namun macam mana pula bila loyar buruk yang sama, kena balik kat batang hidung kita...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Ya, sebelum ini bila kawan-kawan ankel tanya ankel nak makan kat mana, ankel jawab... kat tempat biasa... bila dorang Tanya balik tempat biasa tu kat mana, ankel cakap ... kat mulut lerrrrr.. huhuhu. Gila kelakar. kelakar ke ??
 
 
    Tapi baru-baru ini ankel saja ja tegur sorang akak tu, boleh dia jawab balik nagn loyar buruk tersebut. Ankel pun tak perasan dan tak jangka dia akan jawab cenggitu. Serius baru ankel tau perasaan itu. Sakit, memang menyakitkan hati. hahahaha. Ya, ankel sedar loyar buruk tidaklah kelakar, tapi menyakitkan hati.. Memang.. memang.. sakitnya tuh disini...
 
 
        Ahhh.. lupakan ja.. forget it!! Yang penting jom kita berhibur menghilangkan Monday blues kita hari nih.. Sila pasang lagu ini kuat-kuat..
 
Sakitnya tuh di sini...
 
 
 
 
 

 
 
 

 Are u ready...
and the 1.. and the 2.. and the 3..
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku


 
 
 




 
Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu



 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakit sakit sakitnya tuh di sini
Sakit sakit sakitnya tuh di sini








 
 
 


Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku
 
 

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku



 
 
 
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini







Haaa... baru korang tau ankle..

pandai menari.... kekekekeke.

 


















BACA

KORANG ADA KAWAN PERANGAI MACAM INI TAK?

 
Pernah tak ini terjadi kat korang?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haaa.. kawan tu dok saja letak kaki
atas kerusi sebelah yang kosong...
Saja tak bagi ang duduk...
 
Ang kenai ka orang cenggitu?
Ankel ada kawan perangai cenggitu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ok. Ya memang ankel saja buat cenggitu..
Saja bergurau manja ngan member...
 
 
Tapi apa yang ankel pernah jumpa kat tempat awam..
Orang tu duduk, sebelah kerusi kosong tapi dok letak
beg dia kat situ. Tak nak alih walau tempat tu agak
ramai orang... ada yang dok berdiri... hmmm..
 
 
 

 
Pernah tak ini terjadi kat korang?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haaa.. kawan tu dok saja letak kaki
atas kerusi sebelah yang kosong...
Saja tak bagi ang duduk...
 
Ang kenai ka orang cenggitu?
Ankel ada kawan perangai cenggitu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ok. Ya memang ankel saja buat cenggitu..
Saja bergurau manja ngan member...
 
 
Tapi apa yang ankel pernah jumpa kat tempat awam..
Orang tu duduk, sebelah kerusi kosong tapi dok letak
beg dia kat situ. Tak nak alih walau tempat tu agak
ramai orang... ada yang dok berdiri... hmmm..
 
 
 

BACA
 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger