CATATAN ANKEL JONNI THE COMIC


    Semalam ankel ada post tentang keinginan ankel untuk membukukan komik-komik didalam blog ini, dan sebenarnya ankel telah siap membuatnya sejak bulan lepas lagi. huhuhu. 

  Dan ankel bagi tajuk komik itu "CATATAN ANKEL JONNI THE COMIC" sempena nama blog kesayangan ankel ini yang akan menerima visitor seramai 30 pembaca setiap kali post. Ya.. tau, jumlah yang amat menyedihkan. kakaka. Apapun inilah "sneak peak" komik tersebut :




















  Maaf atas kualiti gambar yang tidak terang. maklumlah ambik gambo pakai fon sahaja. huhuhu. Apapun harganya :


Harga : RM 8 sahaja.
Bilangan muka surat :  66
Cetakan : digital printing, hitam putih sahaja.

kadar pos : 

Semenanjung Malaysia : RM1 ( pos biasa )
* jika ada yang mahukan pos laju pun boleh, harga belum check kat pejabat pos lagi. haha.

Sabah dan Sarawak : Maaf, baru nak pegi check di pejabat pos hari ini. Tidak berkesempatan sebelum ini sebab kerja banyak. (alasan...)

Cara menghubungi ankel :

Email : faridwbt@gmail.com
Telegram : ankeljonni
Whatsapp : 0142276292.

Jika ada yang sudi nak membeli, sudi-sudikan menghubungi ankel. Kecik tapak tangan... tapak perumahan kos sederhana kampung lepat pisang abu ankel tadahkan... terima kasih.






Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

24 comments:

  1. Nak beliiiiiiiiiiiiiiiiii.. haha... nak beli se ankel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. terima kasih membeli... huhu.. dah pos..

      Delete
    2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Abang Jonni, saya naaaaaaaakkk..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak ankelllll... alaaa.. malu iteww.. wkwkwkw..
      terima kasih sbb sokong.. dah pos pun.. huhuhu

      Delete
  3. dah siap upenye...tahniah ankel....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. ak ah... alaaaa.. indie ja pun... huhuhu

      Delete
  4. Bole beli nie patutla lama menyepi dok siapkan catatan rupanye... ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kkekeke.. tak lah.. mmg dah slow ber online dah sbnrnya.. dah tua... tak larat dah... huhuhu

      Delete
  5. ok ini la komiknya...baiknya kokda nak hadiahkan..ankel jgn lupa sign autograph..kot lagi 10 tahun femes komik ni jadi mahal hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. aippp.. jgn... lg 10 taun komik ni jd lejen... di alih bahasa ke bahasa azerbaijan... wkwkwkwkwk

      Delete
  6. Mesti milik niiii...
    Simpankan aku satu, Ankel.
    Tak simpan, tak kawan. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. wokeh... bereh geng... berehhhh.. huhuhu

      Delete
  7. Replies
    1. uik? amna... huhuhu
      ya,.. ankel simpankan utk amna.. huhuhu

      Delete
  8. tak sabar nak tunggu komik tu sampai....huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. puan farhana.. huhu.. terima kasih ya sapot ankel.. ok. lagi 2 atau 3 taun lg ankel pos ya.. pfft..

      Delete
  9. Hehehe sronok ble da dapat komik ankel!!!

    ReplyDelete
  10. Hehehe sronok ble da dapat komik ankel!!!

    ReplyDelete
  11. Salam ankel. Ada stok lagi tak. Nak order satuu~

    ReplyDelete
  12. Salam ankel. Ada stok lagi tak. Nak order satuu~

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger