JOIN GROUP WHATSAPP MELUKIS..


 photo tensen_zpstwqlk6gz.jpg



Pada anda yang suka mendoodle, melukis, kalau terasa nak join group melukis ankel dan beberapa kawan ankel... jomlah join. Boleh kongsi-kongsi pendapat, kongsi-kongsi-kongsi ilmu, tanya pendapat ke... 

Ada geng ankel ni yang terer bab melukis ngan tutorial, ada yang terer bab melukis potret, kaler-mengaler dengan wotakala, ada juga yang terer bab melukis secara terus... secara direct pen terus. Bolehlah kongsi-kongsi pendapat ngan mereka. Dan ankel... hanya dok merapu 24 jam.. akekekkeke.

Kalau ada yang nak join ... jom lah.. tapi :


  • Kenalah cekal hati sebab kadang-kadang mesej banyak masuk, diorang sembang kencang. meriah sangat.
  • Kena relaks sebab ada yang kaki menyakat dan mengusik... tapi bukan ankel, sebab ankel baik.. bertimbang rasa. pendek kata berhati suci...

Tapi pada hakikatnya group nih tak ramai mana pun, adalah beberapa kerat yang tinggal. hahahaha.

Kalau nak join jomlah. Klik je ikon kat bawah nih, pm ankel kat pesbuk ok. tata...




https://www.facebook.com/pakcik.jonni

4 comments:

  1. apa barang wassep ankel, telegram laa... telegram jimat space woo...

    ReplyDelete
  2. stiker ankeljonni kt telegram opisial ko?
    LAWA SIOT

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger