Selamat Hari Lahir Abang Jonni

 6 Januari, Klang:  Seorang jejaka yang tidaklah seberapa tampan dan kacak telah menyambut hari ulangtahun kelahirannya. Beliau akan meraikan detik gembira tersebut pada hujung minggu secara kecil-kecilan pada hujung minggu ini bersama rakan tercinta.





     Tapi sebelum itu mari kita lihat siapakah lagi yang lahir pada 6 januari.....

1)  Terry Venables       - pengurus pasukan bola sepak.
2)  Steed Malbranque - pemain bola sepak
30 Rowan Atkinson     -  (mr bean) pelakon.



          Huhuhu... Sebenarnya aku ni malas nak sambut-sambut besday.... selalu tak ambik port langsung. Sampaikan kadang-kadang boleh terlepas tarikh tu. Tapi aku layan gak besday bila ada orang ingatkan aku. Macam tahun ni awal-awal lagi ada member cakap pasal nih, ajak lepak hujung minggu nih. Makan ngan jalan-jalan camtu je. Takde kek-kek ke ape ke.... sebabnya memang aku selalu buat derk je. Huhuhu....




          Tapi buat julung-julung kalinya aku nak sambut besday aku kat alam maya nih ngan korang.... Jadi... takde ke sesape nak nyanyi lagu besday untuk aku nih. huhuhu....



          Apa-apahal pun jom kita makan kek.... huhuhu....















                    Bila sampai tarikh keramat ini, bermakna bertambahlah satu anak tangga lagi pada kiraan umur daku. Dan aku cukup gembira tentang hal itu. Syukur Alhamdulillah..... Aku masih dikurniakan nikmat ini. Aku masih boleh menikmati hidup yang amat indah di dunia yang fana ini. Huhuhu...


             Bukan apa, kalau di fikirkan balik.... banyak benda yang aku dah lalui. Contohlah masa budak-budak dulu. Naik motor macam harem... lalu tereksiden. Jatuh pokok kelapa... habis luka-luka badan. Masuk hospital kena patuk ular... Macam-macam lagilah. Alhamdulillah masih sihat sampai sekarang. huhuhu....



              Oleh sebab daku dah tak ada apa-apa informasi yang informatif nak disampaikan... jadi sampai sinilah sahaja nukilan aku. Jadi akhir kata dariku.......







            
                      Hidup biar rock n roll.

Biar apa orang kata...ada aku kisah...  rock tetap rock. huhuuhu...


Comments

  1. Happy birthday.. May all ur wishes come true.. insyaAllah.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Happy Bornday ! hehehe
    semoga di murahkan rezeki dan bertambah hensem sepanjang masa ;p
    hehehehe
    aminnnnnnn.............

    ReplyDelete
  3. gua syak lu ni umur dah 30 kan? har har har.. asyik pikir awek je..

    ape lagi.. gunakan kejantanan lu tuh.. keh keh keh

    ReplyDelete
  4. caya lah broo ! camni la spoting hihikss

    ReplyDelete
  5. gambor last tu ko lupa zip zeluor ke abang jonni...adeh..termalu itu~~

    selamat hari tua..semoga makin muda hendaknya...takyah riso..perokok punya umur sentiasa ada diskaun..

    Gorengbaek - Pesan cikgu kat sekolah adik aku aritu..bijak2~~

    Hangit habis dah - Makin lama aku hidup.makin bosan dibuatnya...

    ReplyDelete
  6. abg jonni!!
    Allah selamatkan kamuuuu
    Allah selamatkan kamuuuu
    Allah selamatkan oh abg jonni!
    Allah selamatkan kamuuuuuuuuu

    cane? merdu tak?
    ahhaha

    Happy birthday. semoga sihat2 selalu, dimurahkan rezeki, kehidupan lebih bahagia, tercapai segala hajat serta diberkati Allah SWT. Amin. :)

    cepat lukis kek besar2 ngan lilin mengikut kalendar abg jonni. :p

    ReplyDelete
  7. nuraishah_abuhasan... insyaAllah... terima kasih..... sama gak pada anda .. may all your wishes come true.. ikhlas ni bukan main-main..



    Markonah.... aminnnnn.... time kasih.. all the best on your study k...

    tapi ko kenakan aku.... huhuhu...




    hamzah ian... harharhar.... cubaan yg bagus... huhu... ko ingat aku ni tua sgt ke....


    aku baru 45 laaaaa.......

    ReplyDelete
  8. Markonah... huhuhu... aku speechless... ko kenakan aku...


    Along Tapa... harharhar... terima kasih....

    betul tu mmg ada diskaun... kerajaan je tanak bagi diskaun... asyik naik2... huhuhu...


    dah try kurangkan rokok... doakan aku berjaya ye bro...


    chacha.... adoyai... thanks byk2... terpegun aku dgr suramu... mmg merdu... huhu... terima kasih...


    Amin... doakan gak untuk chacha... thanks...


    kek mmg kecik... tapi lilin kan besar.... ok la tu... huhu..

    ReplyDelete
  9. SELAMAT HARI LAHIR ABANG JONI.SEMOGA DENGAN PERTAMBAHAN USIA MAKIN BERTAMBAH KEBAHAGIAAN DALAM HIDUPMU.SEMOGA ALLAH MEMBERKATI BRO DAN SENTIASA DALAM LINDUNGANYA.:)

    ermm..SEMOGA TIDAK DIDUGA OLEH DIA DENGAN DUGAAN YANG HEBAT.TAPI JIKA TERJADI.INGATLAH,DUGAAN YANG HEBAT-HEBAT ITU HANYA UNTUK ORANG HEBAT SEPERTI KAMU :)

    perghh...panjang sikit aku copypaste wish kali ni.eheheh

    ReplyDelete
  10. echah... Amin... terima kasih byk2... Aku hargai kata-kata mu... serius nih... huhuhu...


    echah... segan la plak... aku tak pernah bagi komen yg elok kat blog mu... asyik merapu je... sori ye...

    ReplyDelete
  11. Allah selamatkan kamu....
    Allah selamatkan kamu....
    Allah selamatkan abg joni....
    Allah selamatkan kamu....

    Selamat Hari Jadi...Senyum-senyum selalu...Moga apa yang diimpikan menjadi kenyataan...

    Tapi kalau bab Emma Watson tu janganlah berharap sgt....kekekeke...

    p/s: nak hadiah ke, meh alamat...:p

    ReplyDelete
  12. happy bday abg jonni. bday macy 16jan. nk adiah ;p

    ReplyDelete
  13. selamat hari lahir encik Jonni...bila nak date celebrate birthday ni?? (erkk maaf pertanyaan terpesong)
    semoga dilimpahi kemurahan rezeki, kesihatan yang baik, kematangan fikiran, ketabahan hati dan kebahagiaan berkekalan dunia akhirat..=D

    ReplyDelete
  14. testing 1..2..3..
    cobaan mic.

    Allah selamat kan kamu!!!!
    Allah selamat kan kamu!!!!
    Allah selamat kan si abang jonni.
    Allah selamatkan kamuuuuuu.......

    PEACE dgn AMAN.Semoga dapat bertemu dengan Emma ye...

    ReplyDelete
  15. siot..aku gelak gile ngan entry kau ni...


    teringat komik ujanggg!!!!!!!!!!!!!!!iskk

    ReplyDelete
  16. abg joni,nah lagu birthday tuk abg jonni..

    hepi bufday to u..
    makan ubi kayu..
    u're born in the zoo...
    hepi bufday to u..

    ekekekeke...gurau2 je abg joni :p
    nah kek tuk abg jonni..Tiup ehhh :)


    o o
    | |
    ____________
    | |
    | ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ |
    |____________|

    ReplyDelete
  17. haha...ade pulak.aku suka komen yang merapu baru ak boleh merapu jugak.kalau komen serius tak best la bro.:)

    ReplyDelete
  18. pssstttttt

    SELAMAT HARI

    ULANG
    ULANG
    ULANG

    TAHUN YER!!!

    SEMOGA TAHUN INI LEBIH BAIK
    SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR
    SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
    SEMOGA HIDUP DIBERKATI ALLAH
    .
    .
    .
    SEMOGA DITEMUKAN JODOH YG BAIK
    AMIN
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    SEMOGA SENTIASA HENSEM!






    hek eh!

    hahaha

    SELAMAT BERGUMBIRA DI HUJUNG MINGGU!!!

    :D

    ReplyDelete
  19. Hepy besday to u
    hepy besday to u
    hepy besdat to encik gorie !
    happie besday to u !!
    hehe..

    May Allah Bless u alwiz!
    hehehe..camat ari lahir yang ke ? ?? ? ? ?

    ReplyDelete
  20. happy birthday to you
    sanah helwah
    tanjoubi omedetto!

    may Allah bless u. cepat bertemu 'the other half', kawen dan jemput rakan maya abang jonni eh!
    ;)

    ReplyDelete
  21. Happy Bufday Jonni, Akak doakan semoga hidupmu kan sentiasa dirahmati dan berada dibawah peliharaan Allah s.w.t sentiasa. Dimurahkan rezeki, sentiasa sihat..cepat2 dapat la bertemu jodoh ye..x la kesepian kan...he he he

    ReplyDelete
  22. happy birthday abg joni....

    jom kite makan kek same...kt alam maya ni..hehe

    ReplyDelete
  23. hepi besday.. mmg muke nampak tue sikit kali ni..lg satu, aku tengok zip seluar tu mcm terbuke.. tutup cepat..ramai lg nak meraikan kebesdayan abg jonni nih..lagu.. 'bila izrail dtg memanggillll..jasad terbujurrrr di perbaringannn.... hahahahaha... jgn marah bro.. gurau ganas sikit..hahahaha..

    ReplyDelete
  24. MaWaDDaH... yeayy... tepuk tgn... tepuk tgn... yeayy...

    thanks nyanyi lagu.... sedap suara.. huhu..

    Amin.... moga makbul segalanya....

    lantak ah org nak kata apa... aku nak Emma Watson....

    kalu aku bagi alamat... tak sampai hadiah... jaga ko....



    maCy.... phewittt... oooo... 16 jan ye.... tak lama lagi... huhuhu...


    jgnkan hadiah... aku hantar terus rombongan meminang.... harharharhar....



    aniz..... time kasih.... kalu mu punya pasaal... hari2 aku besday.... hari2 celebrate pun takpe... huhuhu..


    Amin... time kasih ....

    ReplyDelete
  25. little_teddy.... yeay... tepuk tgn... tepuk tgn.... huhu... time kasih nyanyi ... tapi picing lari sikit ar.... ejas sikit....

    time kasih.... huhuhu...



    lumut.... cissss.... aku serius pun kena gelak.... hampeh...

    aku pon minat ujang gak... huhuhu...



    sharq... harharhra..... takpe.... bagi la versi apa.... aku terima ngan hati yg terbuka.... huhuhu....


    ok... aku tiup.... fuh.... fuh... fuh...

    ReplyDelete
  26. ecahah ..... huhuhu.... kdg2 tak syok gak merapu je.... tapi.... tgn mu mmg cantik ah... huhuhu...



    Bonekadalamchermin... huhuhu...

    terime
    terima
    terima
    terima kasih...



    amin....
    .
    .
    .
    .
    .
    haah... gi dangdut mlm minggu mesti best yek.... huhuhu... takdelah.



    Cik Olive... yeayyy... tepuk tgn ... tepuk tgn..... time kasih nyanyi lagu.....


    hari jadi aku yg ke-45.... huhuhu..

    ReplyDelete
  27. si gadis bunga.... Aiyakkkk!!!
    bahasa apa tu.... huhuhu...

    terima kasih.... syukran.. syukran...
    syukran jazilan ya gadis bunga... huhuhu...

    nantilah.... bila aku kawen ngan Emma Watson.... gerenti jemput punyer... huhuhu...


    Akak Diyana... Amin.... InsyaAllah....

    terima kasih kak... tu la...
    kesepian gila nih.... tu yg gi dangdut selalu tu.... huhuhuhu....




    ZiZie ZiZot... time kasih.... tanak bagi hadiah ke.... huhuhu...

    ReplyDelete
  28. Auni... terima kasih.... huhuhu...

    Amin... InsyaAllah.... semoga berjaya dlm SPM nanti ya.... huhu




    CIK BIRU in da house... huhuhu....

    terima kasih... jom kita bayangkan mkn cokolat cheese cake with strawberi on top. huhuhu...



    A Samad jaafar.... huhuhu.... best apa lagu tu.... boleh mengingatkan dari asyik terleka... huhuhu... timekasih....


    biasalah.... warga emas... mmg nampak tua... huhuhu...

    ReplyDelete
  29. happy best day bro!!!....moga ape dicita kan tercapai...terbaek!!!.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.