KOMFOM !! INI MEMANG YANG TERINDAH...



































SELAMAT TAHUN BARU !!

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

26 comments:

  1. kenapa seluarnya tak koyak jugak?

    *dah 29 Safar.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. seluar getah lerrrr... akekekekeke...

      Delete
  2. seluo tak koyak gak... betul betul betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkkk... mana boleh koyak... bundle japan tu... ari... akekekkeke

      Delete
  3. Hahahaha...kena reject je trus tuko jdik hulk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke.... abis takkan nak jadik sailormoon... x releven gitu...
      akekekkeke

      Delete
  4. ankel err huduh sebenarnya pose2 gitu haahhahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke... ye ke? hmmmm.... nak kena tukar pose lain kot...
      ni yg kene tgk american next top model nih... akekekekkeke

      Delete
  5. haaa..pakai seluar bundle lagi kan ? ..alaa..tau dah .. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... biasa... mmg ankel suka suar bandel nih...
      5 hengget aje... akekekekkeke

      Delete
  6. haha.....selamat tahun baru ankel jonni

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeap... selamat tahun baru.... lama tak nampak? huhuhuhu

      Delete
  7. salam 2014 uncle..

    harap lepas ni banyakkan pakai baju getah yang anjal ya..
    maklumlah baju naik harga jap lagi..kaklau asyik koyak je tak ke kesian gitu..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam 2014 cikgu nazha...

      kekekkke... takpe.. tu uniform keje... bley mintak je nanti... akekekkke

      Delete
  8. ke tukar jean pakai legging? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. legging? owh... mana boleh....
      menjolok mata masyarakat nanti.... akekekkekeke

      Delete
  9. kantoi tak mandi. tu pasal badan hijau berlumut. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke.... haish.... mana ada lumut..... siput je yg ada...
      akekekkekeke

      Delete
  10. Hahaha.. Selamat Tahun baru.. azam nak bina badan.. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tahun baru bro....

      kekekkeke... tak ah... azam nak jadi hulk je.... tgh pikir camne nak buat... akekekkeke

      Delete
  11. mwagagaga..lawak2..happy new year ankel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hepi new year farra... kekekeke..
      alaaaa... memain je entri2 kat blog ni... saja suka2... akekekeke

      Delete
  12. 2nd bju koyak
    di tahun baru ni kurangkan la membazir tu ankel

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... takpaaaaa... uniform keje... kuikuikuikui

      Delete
  13. gitu pulak ye..asal muka tak ensem je tak nak.kalau badan ketul ketul nak..

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger