KAKAK IPAR VS ADIK IPAR



















2 kakak ipar ankel iaitu kak ngah dan kak lang sebenarnya berkerja di tempat yang sama. Walaupun department mereka tak sama, tapi mesti hari-hari jumpa ye dak? Tapi kalau kat kampung bila nak balik tu mesti peluk-peluk laga-laga pipi. Macamlah jarang sangat jumpa. Ngengade tul... akekekeke..

Owh, keputusan pertandingan kakak ipar vs adik ipar adalah... kakak ipar menang dengan agregate ... 2 - 1
Sekian terima kasih.




Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

21 comments:

  1. ankel... org pompuan mmg camgitu la... tu bukan mengada2 namanya... haha

    ReplyDelete
  2. pompuan normal la kalau peluk2 pastu laga2 pipi..

    ankel jeles lettew x dapat laga2 pipi..? try la demo dgn ofismet ankel? muahahahaa~

    ReplyDelete
  3. ngeh ngeh ngeh..
    kan nak kene makan penampor..
    sibuk lg hal org.

    ReplyDelete
  4. ni tak puas hati menda ni ankel???tak pasal2 haahahaa

    ReplyDelete
  5. jangankan kakak ipar.. mak dara dan adik dan kakak sendiri yg dah jumpa lebih dari 36 tahun pun tetap laga laga pipi tiap kali jumpa hehehe

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. alah..itupun nak jeles dengki bagai..senyum je sudah..nanti ankel boleh buat gitu ngan abang ankel kann

    ReplyDelete
  8. biasalah perempuan. dah jadi adat bila berjumpa mesti berlaga pipi

    ReplyDelete
  9. laga pipi tak per jangan bagi penampor..huhu

    ReplyDelete
  10. hehehe pompuan memang suka bermanja-manja

    ReplyDelete
  11. jeles nampak disitu.. ish2..(geleng2 kepala)

    ReplyDelete
  12. Hek eleh.. jeles pulak yeee.. biasalea tu.. mmg kmi suks wat camtu even hari2 jumpa pun.. jeles eh.. hihihi

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger