Amoi seksi gila.

            Benda ni sebenarnya terjadi hujung tahun lepas, tapi baru nak cerita hari ini. huhuhuhu. Cerita yang mengisahkan tentang aku dan amoi seksi.


         Hari itu aku pergi ke kedai cermin mata nak ambik cermin mata mak aku yang ditempah seminggu sebelumnya. Sampai-sampai je kat kedai itu, aku terus buka pintu dan masuk ke dalam. Terus aku disambut oleh staffnya seorang amoi. 








         Amoi tersebut berpakaian cukuplah seksi, maksudnya bahagian dadanya sangatlah terdedah. Dan ianya amatlah menjolok mata aku yang sangat inesen ini. 


         Tanpa melengahkan masa aku terus memberitahu amoi tersebut tentang hasrat aku untuk mengambil sepasang cermin mata ibu aku. Lalu dia pun mempelawa aku duduk di kerusi di bahagian meja yang mempamer bingkai-bingkai cermin mata. Aku pun duduk. Kemudian aku menyerahkan pada dia resit pembelian cermin mata tersebut.


          Amoi itu kemudian berjalan ke belakang meja pameran tersebut dan bertentangan tepat dengan aku. Kemudian dia membaca resit tersebut dan terus membongkok untuk mencari cermin mata tersebut di dalam laci-laci meja pameran tersebut. Dan masa dia membongkok....








        Ya. Itulah yang terjadi. Aku dapat melihat apa yang tidak sepatutnya aku lihat. Sepantas kilat aku mengalihkan pandangan aku ke meja pameran seolah-olah macam aku nak membeli cermin mata pula. Ya. Aku jadi malu dan segan sebenarnya. Amoi tersebut perasan, langsung dia terus menutup dadanya dengan tangan kirinya. Sedang tangan kanan dia terus sibuk mencari cermin mata ibuku dari laci tersebut.


        Aku terus khusyuk melihat bingkai-bingkai cermin mata yang dipamerkan, dan aku perasan amoi itu ada menjeling padaku beberapa kali. Ya. Dia syak aku sekodeng dia. Kurang asam tul.


        Pada dasarnya mengapa dia mesti berpakaian seksi sebegitu? Dan aku memang tidak pun cuba nak mengintai pun masa itu. Tapi gerak geri dan reaksi amoi tersebut memang membuat aku tersinggung. ye lah. Reaksi yang melabel aku sebagai seorang pengintai. huhuhuhuhu. Aku buat tak paham je. Tapi kalau ikutkan hati, mau saja aku.....







        Huhuhuhu. Ye lah. Macamlah aku nak tendang amoi tu betul-betul. Tapi memang aku agak geram dengan tindak tanduk amoi tersebut.


**** the end ****

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

36 comments:

  1. amboi......keh...keh....mengintai ye :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi... mana ada... terrrrrrmengintai laaaaa.... kehkehkeh...

      Delete
  2. eleh...boleh cayer ke kau tak skodeng ni..?
    waswasikonnas je kau ni...
    hahahahahahhah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh... ko ni kan... tak pernahnya nak pikir yg baik2 tentang aku.... huhuhu... stress aku...

      Delete
    2. hahahaahah....ok..ok...ok...aku percayer kau ni seorang yang malu-malu meow kan.....dah2 jangan stresss....

      Delete
    3. kehkehkeh... sebenarnya kan....
      aku ni bukan malu2 kucing tau....
      tapi malu2 kuda......

      lagi beso tuuuuu...
      huhuhuhuhu

      Delete
  3. Hahaha. Fehh, betul jugak. Kenapa amoi tu harus berpakaian seksi@seksa ketika bekerja? Haha. Btw, rock lah Abg Jonni, nak tendang bagai XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. daya tarikan kot... huhuhu.. entahlah....
      nasib baik amoi tu keje kedai cermin mata.... kalau dia kedai mamak,
      hari2 aku datang beli...
      kehkehkehkeh

      Delete
  4. wak, yg ko g alihkan pandangan ko tu knp??? rugi woo... pandangan pertama kan lum di kire dosa lg... so ko pandanglah dgn mate inesen ko secara khusyuk tanpa menoleh kire dan kanan... lain kali, rezeki jgn di tolak... kahkahkahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ak ah laaaaa... lupa aku... patutnya tengok tak kedip2 mata ye dak?
      rugi.... rugi...
      kehkehkeh

      Delete
  5. kahkahkahkah. malu kan ?dila tengok pun jadi segan. walaupun dila ni perempuan. hahaa. err kalau sekali tengok, rezeki , kalau buat kali keduanya tengok , dah dosa dan haram -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. malu... serius malu....malu giler wei... huhuhuhu
      hmmmm... patutunya tgk terus tak kedip2 ye dak?
      huhuhuhuhu

      Delete
  6. sian uncle jonni..jd mangsa keadaan..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu.. takpe ah... sekali sekala.....
      kalau hari-hari... mmmmmmmmm....
      tanak ah... malu...
      wakakakakakaaka.

      Delete
  7. sebgai lelaki sejati gua agak skeptikal dgn perasaan tak puas hati lu terhadap pemakaian amoi sexy tu...keh keh keh. bagi alamat please.kihkihkih.

    ReplyDelete
  8. kehkehkeh... amoi tu nampak ah bro... malu akuuuuuuuuuu...
    wakakakakakaka...

    aish... tanak ah intai2... kene ketumbit nanti... huhuhu

    ReplyDelete
  9. rezeki bro, rezeki haha. lepas ni kalau ko jumpa amoi tu lagi bagitau aku, aku nak kasi penyepak satu. dia sendiri yg jual murah pandang2 tak puashati pulak -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... tu la pasal... dia jeling2 aku macam aku nak intai2 dia..
      serius awkward masa tu.....

      cewah... awkward? hahahaha

      Delete
  10. 1st of allll, wah, abg jonni dh tukar p uncle jonni..! hehe..

    2ndly..dh klu dia syak abg jonni intai dia, abg jonni intai jela..pi mai pi mai dia tetap bsngka buruk ngn abg jonni..kehkehkeh.. XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye tukar.... eleh ko lagilah... aku dok panggil ko bro upernya pompuan... siyutttttttttt............

      betul gak eh? alang2 menyeluk pekasam... biarlah sampai berbau masam ye dak?
      kehkehkehkeh.

      Delete
  11. jonni..hahaha! kau rasa nak tendang amoi tu dari depan ke belakang ha?masa tu kau nak pakai kasut apa? Ahaks!

    ReplyDelete
  12. sebelum tendang bukak sselipar dulu... buat2 silat pulut dulu..... baru tendang..
    tu yg x pakai selipar tu...
    huhuuhuhuhu

    ReplyDelete
  13. pesan aku adalah, tangkaplah gamba lurah amoi itu dengan enset & mms kepada aku. tenkiu. ahahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada peluang ah bro... kalu ada... aku siap tangkap video sekali...
      kehkehkehkeh.

      Delete
  14. ye. kalau aku, aku juga tersinggung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... buat derk je lah jawapannya.... sekadar salah paham.... huhuhuhu

      Delete
  15. Uisk, boleh cayer ke pasal statement malu & segan tu????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehhhhhh...... Mmmmmmm.... boleh kotttt....

      tolonglah percaya... plisssss....

      wakakakakakakaka.

      Delete
  16. Hai Uncle Jonni.. ;D

    Aku paham situasai kau. Keadaan macam tu memang bikin kita serba salah padahal kita tak ada niat nakal macam tu pun kan.. Hahah

    Wajah blog sudah baharu, NICE Uncle Jon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Mmg terasa mcm terkena panggilan hangit dari hot fm....
      betul2 serba salah, malu, segan dan sebagainya....
      huhuhuhu

      Delete
  17. kalau dlm seminggu dua ni ko pakai spek baru, aku tau di mana kedai yg ko tuju.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. sudah tentu ke kedai itu....
      kehkehkehkehkeh

      Delete
  18. ahaks ahaks!
    mate abg jonni dah tak suci lg..
    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha... yep. dah x inesen lagi....
      nasib baik tak tumbuh ketumbit...
      huhuhuhu

      Delete
  19. alah... free je tuuuuuuuuuuuuuu!!! :-)

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger