No Title In Particular



    Aku ada terbaca entri dekat blog saudara jurnalmurahan tentang dia pening kepala memikirkan adiknya yg dah pandai hisap rokok. Teringat pulak aku masa first time kantoi isap rokok ngan ayah aku.... Habis kena marah, siap kena balun super duper kaw-kaw.... Mau dia tak marah, aku masih sekolah masa tu. Tapi aku tetap hisap rokok, mungkin sebab aku ni keras kepala kot. Bila aku dah keje ayah aku tak kata apa dah... Sebab aku pakai duit aku sendiri beli rokok.   

    Pasal nasihat-menasihat org nih memang susah mcm kes kawan kerja aku nih, naik berbuih mulut kwn2 nasihat.... jgn main "nyorok-nyorok" ngan awek.... dia buat kepala tunggul dia jer... Akhirnya dia kena tangkap basah.... Jadi kami sebagai kwn2 dia yg cukup prihatin dan baik hati pun bantai gelak kaw-kaw kat dia...


   Semenjak hari tu teruk dia kena perli.. kena kutuk ngan bebudak lain. Yg paling aku tak boleh lupa... bebudak mesti pasang lagu Salleh Yaakob "tangkap menangkap"  kat henpon  bila dia ada. Maklumlah lirik dia kena tepat kat batang hidung member aku tu.


   Memang tak patut gelakkan kawan... tapi ramai dah nasihat kat dia... dia buat tak paham jer. Langsung kena bayor denda rm 3 ribu setiap seorang... Tapi yg aku respek kat dia, dia penyabar orgnya. Walau teruk kena kutuk... kena perli kwn lain...  dia tak naik hangin... buat muka selamber dia jer.

  

Sila layan lagu kat bawah ni... lagu yg betul2 best.

   







     "susah benar nak berhenti merokok"

Comments

  1. kap banyak yg tangkap duduk bercakap di dalam gelap

    kap bila mengendap tak buleh cakap mestilah senyap ~~~


    hahha terbaik ah. jom sekodeng

    ReplyDelete
  2. skodeng? .... malaslah nnti kena ketumbik....

    ReplyDelete
  3. kawan awk memang penyabar orgnye...hehehe

    cantik la gambar encik gorilla..lukis sendiri ker?

    ReplyDelete
  4. Haah... Time kasih.. memang penyabar... balik2 dia cuma ckp... "takpe.. takpe... nanti aku balas dendam... jagalah korang"



    pastu dia blah...

    ReplyDelete
  5. bese le oghang....selagi tak kena....selagi tu le tak nak dengo cakap oghang!!!....errrr mike paham ke ENcik GOrilla???

    ReplyDelete
  6. aku setuju 500 peratus...... ish... teman paham... mestilah paham... (sambil garu kepala)






    cakap perancis teman mmg pandai....

    ReplyDelete
  7. salam...latar belakang blog kite same..xpe..xpe..blog saudara lebih unik ! Saya polo ye.. kalau sudi ziarah le ke blog saya..samadjfr.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sekarag lelaki pompuan sama naik je hisap rokok... eeerrr..bab main nyorok2 tu. ..ahhaha.... taktau apa nak cakap.

    ReplyDelete
  9. Betul gak tu... ramai gak aku nmpak ppuan isap rokok...

    Tula pasal... mainla benda lain... galah pnjang ke... batu seremban ke... main internet pon ok ape....


    cantik kucing.... mintak sekor....

    ReplyDelete
  10. berhentilah hisap rokok Abang Jonni.. tak bawak pekdah pon .. - bekas penghisap rokok Marlboro, Pall Mall, Perilly's, White Horse, Dunhill, cerut Petronas dan Rokok daun nipah.

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.