nak pergi ke tak nak....

            Alhamdulillah dah 2 hari gigi aku tak sakit dan kepala ku tak berdenyut keriangan. Tapi tulah sakit tu akan datang lagi nanti. Selalunya camtulah, kejap sakit, pastu baik pastu sakit lagi dan seterusnya. Jalan penyelesaiannya cabut sahaja. mmmmmm....











            Entahlah, bila dah tak sakit ni malas la plak nak fikir-fikir pergi klinik ni. Biasalah masa sakit mulalah fikir itu ini siap ada insaf-insaf sikit tak nak itulah inilah. Tapi bila dah elok.... haram. Harharharhar.


        Tapi tulah, tengah dok fikir ni, nak pergi tak nak, nak pergi tak nak. Harharhar. Kang kalau pergi tak pasal-pasal habis gigi aku kena cabut. Tak pergi kang, sakit lagi esok lusa. Arghhhhh!!! dilema... dilema....


        
         Macammana pulak kalau doktor tu lupa nak bagi bius? Pastu dia cabut main tarik sesuka hati dia pulak. Tak meraung aku....


       






                       Arghhhhhhhhhhhhhhh......



         Nak pergi ke tak nak... nak pergi ke tak nak. Nanti habis pulak gigi aku kena cabut. Tinggal gusi je, camna nak ngorat gadis-gadis nanti. Nak pergi ke tak nak....



         Tapi alangkah bagusnya kalau semua doktor gigi terdiri dari kalangan gadis-gadis yang muda, cantik dan seksi-seksi. Manja pulak tu. Bentuk badan macam biola. huhuhu. Kalau camtu barulah semangat nak cabut-cabut gigi. kan? kan? kan?


















               Kalau camtu, seminggu sekali datang klinik pun aku sanggup. harharhar. Sebelum setiap sesi, doktor siap ajak makan dulu. Sembang-sembang, alaaaa... macam sesi kaunseling dan sesi nasihat menasihati. huhuhu.


          Tapi lagi best kalau sebelum upacara cabutan gigi bertuah tu, siap ada sesi urut mengurut. Ala-ala kat spa tu. Siap baring, pastu cuma pakai tuala... kena urut jururawat. perghhh.... barulah tenang jiwa raga. Tak gementar ataupun nervous. huhuhu.












            Harharhar. Dah. Tu saja untuk hari ini. Sebuah entri yang miang ala-ala gatal gitu. Hahahaha. Babai.

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

19 comments:

  1. perrgghh...best la kalo ada proses pengurutan d kelinik gigi

    ReplyDelete
  2. hahaa..sakit gigi ke? jeng3x..hbs la gigi abg joni lps ni kena cabut.kehkehkeh :P

    ReplyDelete
  3. la... x oke lagi ka abg jonni... pegi la... mana tau bertemu jodoh ngan nurse... mau hari2 pegi hospital pastuh.. hahaha

    ReplyDelete
  4. ha ha ha..lawak mu nih..g je la..kuatkan tekad dan semangat..malaysia boleh..jonni lagi boleh...

    ReplyDelete
  5. keh3 heaven la kalo tempat cabot gigi mcm tu ekeke

    ReplyDelete
  6. haip!! melampau ni ya imiginasi..patut la kena sakit gigi..padan muka..hahaha..

    ala abg jonni..sunat lg sakit kot..har har har..

    maju lah abg jonni utk gigi..go abg jonni go!

    ReplyDelete
  7. kalo ko jumpe dentist yg ko imiginasikan tuh, sebarkanlah. ak nak cabut suma gigi. sekali dengan geraham kecil ak yg baru tumbuh nih..

    ReplyDelete
  8. hrharhar..sengal ko bangjonni..tp mana tau kalo ko dpt doc yg cun melecun kan..naseb badan la..huhuhuh

    ReplyDelete
  9. pergi x..berangan jaa lebih..pergi la klinik nanti teruk encik gorie !

    ReplyDelete
  10. keh keh keh

    sabor jea la...

    berbau agak miang le jugek ;p

    ReplyDelete
  11. Sabar ajer ler. Jujurnya baik pergi cabut jer gigi tu. Dah cabut nanti pakai jer ler gigi palsu.

    ReplyDelete
  12. pegi jer bang jonni..:) hamboi siap berangan nak dapat macam kat spa ya??ahahah...takdernya bang jonni eh! :P.. lagi lama dok biar gigi tu sakit kang jadi buruk gigi tu kang...gadis seksi2 dah tak nak dekat hahahha

    ReplyDelete
  13. wei. aku kabo kat ayen nanti. :p

    ReplyDelete
  14. syah...

    ya setuju... patutnya sume klinik gigi kena ada sesi urutan. harharharhar...



    fiezah91...

    harharhar... makan bubur nasik je la gamaknya. huhuhuhu...




    Siti Mashitah Saidin....

    harharhar... haah... best gak kot kapel ngan nurse... senang nak mintak cuti sakit. haha.





    DiyanaDaniel...

    harharhar... seganla nak gi klinik.... segan ye kak, bukan takut....




    Miss...

    heaven... mmg heaven... alamat sume gigi lelaki2 di malaysia akan bebas dari kerosakan. harharhar.





    Liza Abd Rahim....

    harharhar... best apa berangan, berimajinasi camni. huhuhu... cam mat jenin pon ada...

    aku dulu sunat selamba je.... percaya x? percaya x?



    melody mocker...

    Jangan bro... kang ngan gusi2 pon kena cabut. haaaa... camna tu?




    DyaMohd...

    harharhar.... mana tau impian jadi kenyataan, haaaa.... huhuhuhu... best tu...





    Cik rabbit...

    harharhar... apa2 hal pon kena berangan dulu. huhuhu.... pergi tetap pergi, cuma tak tau bila....


    minggu depan ke?


    bulan depan ke?



    tahun depan ke?



    tahun 2025 ke?


    harharhatrhatr.





    MasZuber....'

    harharhar.. aku ni mmemang miang sikit... sikit je.... tak banyak mana pon. haha.. adeih....





    Syue Mustafa...

    gigi palsu? arghhhhhhhhhhhhhh....






    Cik Feesya...

    tak salah kan berangan... hahahaha..
    angan2 kosong je pon. huhu..

    ReplyDelete
  15. gadisBunga....

    hah? kabo apa? surat kabo? huhuhu..

    ReplyDelete
  16. weh abg jonni..ko pegilah minta dana belia kat kerajaan tu...boleh buat klinik cam gitu.aku pun nak nak ikut cabut gigi juga hah hah ha klinik tu ko bukalah 24jam nanti ye,senang skit ahakss...

    ReplyDelete
  17. wargh
    melampau betol klo cam nih
    hahahaha

    pegi jew la..klo saket..gigit jew jari doktor tuh..padan muke beliau...hahaha

    ReplyDelete
  18. apakata ...

    cuba bayangkan tangan doktor
    tu yg lebat berbulu...muahaha

    ReplyDelete
  19. Ala² gatal lagi sengal....




    Kalau rasa larat nak tahan sakit gigi tu sila la tahan setiap kali ia datang dengan penuh sabar ok Bang Jon..

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger