wordless wednesday.. konon-kononlah.




Faham? Sebenarnya aku pun tak faham..... (sambil garu-garu kepala)..

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

17 comments:

  1. tak faham jugak.
    ini peraduan ke ape?
    selalu nampak kat blog-blog lain.
    hehehe

    ReplyDelete
  2. wordless sungguh entry abg jonni kali..

    sy pn x faham tp nk gk komen..ekekeke.. XP

    ReplyDelete
  3. nak kata ko pandai lukis kt ym tu la?

    ok, ye la..cantik lukisan ko kt paint ym tu.

    ReplyDelete
  4. Kau sedang bermimpikan rumah idaman. Hidup bahagia bersama anak² dan isteri tersayang. Hidup penuh damai di pinggir bandar..

    ReplyDelete
  5. aku laaaaaaaaaagi lah tak faham.....

    ReplyDelete
  6. belogkiter...
    hmmm .. hari2 aku balik kampung... harharharhar


    tupaimerah...
    aku buat2... pastu terfikir... pemende aku buat nih... hahahaha..

    ini gores dan menang versi internet laaaaa.... hahaha





    lee-kun...
    entah... aku pun tak paham apa mende tu,... harharhar




    Asrul "ilham" sany...
    hahahaha... tak mungkin.... aku mmg di kg... kahkahkah




    chirpy chummy...
    harharhar... ye kot... skrg aku dah gila doodle2 kat ym... hahaha




    YOUsof...
    wah... sungguh mendalam pemerhatianmu... hahahaha..
    tapi takde maksud pun sbnrnya tu,,.. hahahaha




    syafiqakarim...
    entah ah... sbnrnya dok main2 paste2 gambolah... hahahaha




    Saya...
    hahaha.. hari2 balik beb... tak yah mimpi2... huhuhu




    eita.......
    aku punnnnnnnnnnnnn tak paham..
    kahkahkah

    ReplyDelete
  7. apa ni rabu kedu ni? tak faham. tak faham. eleh cakap je la nak kata diri tu pandai melukis kat ym.huhu :P

    ReplyDelete
  8. assalam,mengikut tafsiran aku..bro tu termimpi-mimpi kampong sebab dah lama tak balik kampong kot walaupun ia tinggal kat kg pandan dalam..ntah apatah. bro lu lukis ke..cantik gak ada stroke trndiri.

    ReplyDelete
  9. fiezah91...
    wakakaka... ko ni ah... sbnrnya aku pun tak tau pe maksud dia... wakakaka...




    little teddy...
    tgh tido ko pun bley paham? sila sambung ko punya zzzZZzZzzz... huhuhuhu..



    hidemichi...
    hahahaha... friday nanti apa plak eh? huhuhuhuhu



    adanaberkat...
    waalaikumsalam... huhuhuhu.. entah ah apa maksudnya sbnrnya... huhuhuhu..

    ReplyDelete
  10. faham2x... (sambil garu kepala yg tak gatal...)

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger