JADUAL EURO 2012 (POLAND - UKRAINE) Yeahooooo !!





Akhirnya masa yang di tunggu-tungu telah datang. Euro 2012. Bagi mereka yang meminati bola sepak tentu amat teruja sekarang ini. Kan ? Begitu juga aku... teruja la jugak. Sikit-sikit lah. Dah tak kemaruk sangat tengok bola seperti ketika muda-muda dahulu.


Jadi hari ini aku saja nak letak jadual perlawanan sepanjang euro ini. Sebab aku dok tengok jadual ini biar aku tak terlepas tengok game-game yang best-best. 









Kumpulan maut pada aku adalah grup B. Kesian Denmark tersepit dengan 3 pasukan kuat. Kehkehkehkeh. Tapi sapa tau kan apa-apa pun boleh terjadi dalam bola sepak. Macam dalam euro 2004 bila Greece pasukan yang dianggap lemah jadi juara. Menewaskan Portugal 1 - 0 di final. 

Dan aku pulak, sokong Germany. Dan pemain feveret aku dalam skuad Germany adalah mamat kat bawah ini.




Bastian Schweinsteiger

Apapun takdelah aku nak tengok semua game la kan, tengok yang mana aku rasa agak best lah. Aku pilih-pilih je mana game yang ada pasukan-pasukan kuat main. huhuhu.

Tapi walau apa pun aku cakap je lebih, kadang-kadang nak tengok sangat-sangat, tapi bila sampai waktunya....





Yep !! kadang-kadang memang tak larat sangat nak tengok, jadi jalan penyelesaiannya... tido je ler. Walaupun sepanjang Euro biasanya akan di tayang kat tv, tapi aku lebih suka layan live streaming kat tenet. Bukan apa, bolehlah sambil-sambil buat benda lain kalau game tu boring. Kehkehkehkeh. 

Jadi kalau ada yang nak tengok live kat tenet bolehlah klik kat gambar orang tendang bola kat sidebar aku tu. Tak pun tekan je gambar  mamat kat bawah nih. Aku selalu tengok bola ke snuker ke kat laman ni je. Best !! huhuhuhu..









***** the end *****



Comments

  1. aku sokong spain sebab dulu raul gonzales player spain..idup lagi ke mamat tu skang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ada lagik raul tu... blom pencen... skrg main kat liga negara arab.... lupa liga mana... huhuhuhuhu

      Delete
  2. demam euroooo..

    aiyak, nak plih mne plak ni...fenin2~ dlu england, lepas tu ntherland...plih england blik la cmni~

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu.... ak ah..... ramai ah org yg berjaga mlm lepas nih... huhuuhu..

      hakhakhak... aku england suka tgk... belanda pon suka tgk.... janji team kuat2 mmg aku tgk... kehkehkeh

      Delete
    2. habes team kuat je ko tengok? team lembik camne lak? haha!

      Delete
    3. hakhakhakhak... tgk gak... tgk dlm mimpi je ah... huhuhuhuhu

      Delete
  3. samaaaa!!aku pon support german haha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay! ada geng... pasni kena belajar ckp german plak... achtung !! achtung !! kehkehkehkeh

      Delete
  4. Omaigod!!! Uncle, kita geng. Sokong Bastian Schweinsteiger gak. kehkehkeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hak hak hak... samalah kita... jadik geng jom.... ak ah.... terer tu schweinsteiger tu... huhuhuhu... suka tgk...

      Delete
  5. makan bola minum bola tido bola berak pn bola... keh3 :P

    emm.. bela sejak kecik.. so mmg train dia utk berak dekat litter box dia.. a;hmdllah dia senang diajar :) tp hari ni.. balik2 kelas tengol dia xde dlm umah.. dah puas mencarik di sekeliling umah tp xjmpe.. mcm nk nanges rsa.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. berak bola ? itu kambing laaaaaaaaaa yg berak bola2... kakakakkakaka..

      uik ?? ilang ke si hoii tu... aiyooooooooo... comeyyy tu kucing tu.... huhuhuhuhu

      Delete
  6. saya sokong portugal.. anda pulak macam mana?
    kihkihkih... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhhhhhhh... minat ronaldo la tu.... kekekekekeke...


      best gak tgk portugal main.. samba2 gitu... huhuhuhu

      Delete
    2. hahaha.. sokong mana2 je.. tak tengok pemain la (yang kononnya hensem2 gitu) hahaha.. sama gak macam pakcik.. tengok game yang best2 je ^^

      Delete
    3. hakhakhak... ak ah... skrg aku dok pilih game mana best je... kalu hari keje... mmg aku malas nak tgk... huhuhuhuhu

      Delete
  7. wah....full jadual uncle erk....hehehe...

    thanks for the share...nnti sng lew rietta jengah cni utk info....xyah nk tulis2 bagai dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmmmm... group stage je lah... masa dlm pkl 11 lebih ngan 2 pagi setakat ini... huhuhuhu..

      jom... jom layan bola rieta... huhuhuhu

      Delete
  8. yeahhh.. kita sama sokong Germany.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... bley jadik geng bro... geng ckp german... huhuhuhu

      Delete
  9. Gooooooooooooooooooooooooaaaall!!! Eh eh tetibaa :))

    Epal pun kalau tengok bola kann. Tengok yang game best-best je. Tak larat kotttt nak tengok semua??! Huhuuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. blommmm.... game x mula lagi dah gol... aiyoooo... huhuhu..

      ak ah... yg start 11 lebih tu bley lagi tgk.... yg 2 lebih tu.. hmmmm... tgk mood ngan tgk team ah... huhuhuhu

      Delete
    2. kalo yang jam 2 lebih tu, bak gambar uncle lah. meleleh-leleh air liur jelaaa jawabnya depan tv. hahahahahaa..

      uncle, malam ni harimau lawan singa. tak tengok ke??!

      Delete
    3. hakhakhakhak... ak ah... ngantuk der.. x larat nak tgk... huhuhuhuhu..

      ada tgk... separuh masa kedua je... bley plak aku lupa psl game tu... huehuehuehuehuehuehue

      Delete
  10. nasib pacik jonni tak terlibat main sekali...tengokla tuh, main tarik2 seluar pulakkkkkk~ habis! habisss! =.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... taktik tu.... taktik ah beb.... taktik pertahanan terhebat... kakakkakaka

      Delete
  11. tak boleh tengok bola...
    sebab nak periksa..
    (T_____T)
    ruginyew!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe... periksa tu jauh lg penting kan ? tgk bola kalau menang pon yg kaya dorang... kita dpt sorak2 je.... huehuehuehue

      Delete
  12. huaaaaahhhhhhhhhhhhh dah start ek ek ek ek EURO

    ReplyDelete
  13. hahahah.. xkan sampai tarik sluar orang kot

    ReplyDelete
  14. aku tak minat langsung...

    mana aci weyh...
    main tarik2 seluar

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ye arrrr... ko kan minat klik2.... nampak gaya x dpt ah ko jd wartawan sukan.... kekekekekkeke..

      taktik ah tu.... tak tau.... huhuhuhuhuhu

      Delete
    2. ahhhh....kalau orang offer pun aku tak nak ...
      tak best wartawan sukan..
      paling kurang pun ada yang kena maki di aku..
      sebab duk berebut bola..
      kihkihkih..

      tak baik tau tak main taktik kotor macam tu....

      Delete
    3. hakhakhak... ye ah... ko ni wartawan sukan la best... mana tau dpt pi tgk sukan bina bdn,.... kakakakkakaka...

      hakhakhak... dari org buat kat aku... baik aku buat kat dia.... kakakkakaka

      Delete
  15. bo bola bo bola kampong!
    bo bola bo bola kampong!

    wakakaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... wekkkk.... dah beso2 tgk katun lagi ko ni... wekkkk !!
      huhuhuhuhuhu

      Delete
  16. aku sokong jerman..dan aku pun minat Bastian Schweinsteiger

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... boleh ah kita jadik geng... huhuhuhuuhu

      Delete
  17. eeeeeeeeeeee.....!
    tarik seluar luar nmpk seluar dalam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeeeeeeeeiiii.... teruk kan bebudak tu... eeeeiiii...
      anak sapo la tu... kkakkakakakkaka

      Delete
  18. Confirm pergi kerja mengantok..aiyaaakk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... masa keje aku malas nak tgk... pilih2 je mana game best.... huhuhuhuhuhu

      Delete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.