LIVE STREAMING BOLA SEPAK




 >> LIVE STREAMING  EURO 2012 <<
KLIK IKON DI BAWAH INI






Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

6 comments:

  1. saya tengok streaming asik lagging je, dah macam tgk youtube..nak buat cemana, astro xdak kat rumah sewa..pakai celcom brokbeng je..sobs..takpe lah, asal boleh tgk kan..

    p/s: yeay germany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... ak ah... dulu aku pakai streamyx biasa... x syok tgk.... lagging je... skrg terpaksa tukar unifi... baru smooth tgk bola... huhuhuhu....

      aku pon xdak astro... tu yg layan streaming tu.... huhuhuhu

      Delete
  2. Replies
    1. hakhakhak... entah... ramai plak yg tersesat cari keyword live streaming bola... tu yg buat entri ni...

      sharing2 link tgk bola... huhuhuhu

      Delete
  3. Naib baik TV indon ada siar secara langsung...
    Tak perlu streamyx, tak perlu unifi cuma perlu senyum.. hehehe


    Tapi kalau kawasan aku dah ada unifi teringin jugak nak langgan.. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... tu ar.. best tu dok johor nih... dpt tv indon... huhuhuhu..

      aku amik unifi sbb sblm nih bila tgk live bola... loading kuat sgt.... letih nunggu... huhuhuuhu

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger