RAMBUT KU BUKAN RAMBUT MU














Tapi inilah yang terjadi....









***** the end *****





Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

25 comments:

  1. salam pagi dan morning uncleeeeeeeeeeee.pergh jenuh kitorg tgu uncle update nyaris nk merajuk he3...


    sah2 uncle mandi tak syampoo ye?ke wangikan rambut guna sabun mandi tu yang keras kejung ms ank buah nk sikat.wah comel jer ank buah tu...krm slm tau tau !!!

    ReplyDelete
  2. wakakakak. apa kusut beno haa ghambut nya uncle. ahhahaha. i know tht feeling. guna sikat rapat ke apa tu. XD~

    ReplyDelete
  3. hahah..kesian.. sakit tak? sakit tak? ahhaa..
    untuk efek menawan guna la shampoo rejoice..guna jari pun boleh..

    * okay tak jd promoter? Luls... :)

    ReplyDelete
  4. hahahhahahahahaha., lawa rambut. haha

    ReplyDelete
  5. nasib baik tak dipotongnya rambut tu hehe

    ReplyDelete
  6. haha..best aper... bila dah tersangkut gitu.. bleh lerrr potong rambut maman yg panjang tu.. hehehehehe

    ReplyDelete
  7. hahhahahaa . ika penah buat kat abang ika . errr

    ReplyDelete
  8. tula..rambut kerinting sgt..hehe

    ReplyDelete
  9. Dia ingat kau patung barbie.

    ReplyDelete
  10. agaknya anak buah tu habis stress tengok rambut bapak sedara dia la tu..hahahaha

    ReplyDelete
  11. puyoo lawonya rambut ankel...guna rejoice ka?

    ReplyDelete
  12. kisah benar bagi orang yang berambut panjang..
    p/s:pengajaran disini.. sikatlah rambut anda sebelum ada yang tolong sikatkan..^^

    ReplyDelete
  13. jelas kasih sayangnya pada pakciknya. haha.

    ReplyDelete
  14. wakakakakakaka...barulah profesional !haha

    ReplyDelete
  15. kasi potong lah bro...cun sikit...

    ermmmm...kalau botak pun ok jugak..hahahhaha

    ReplyDelete
  16. kahkahkahkah...
    potong je laa rambut tu ankel

    ReplyDelete
  17. hahaha...aku penah jadi camni..pun anak buah punya kerja jgk..rambut yg dh mmg ala-ala lion king jadik makin teruk..pheww..

    ReplyDelete
  18. kah2. dengan penuh kasih sayangnya. :D

    ReplyDelete
  19. kena pakai shampoo banyak banyk nih, :D

    ReplyDelete
  20. sampe terangkat kaki. pake spen-- tak tuuuuuuuu???

    ReplyDelete
  21. Uiks...maman kena la pkai conditioner....nie mesti kes rmbut maman ikal mayang nie...

    ReplyDelete
  22. apa yg menyangkut tu maman oi..kutu segumpal ke?hahaha

    ReplyDelete
  23. skrg style botak la ankel..
    botakkan je...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger