MENGAPA AKU TIDAK SUKA MEMAKAI SPEK MATA HITAM















sila pasang muzik runut ini kuat-kuat...










*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*









Di tepi pantai yang indah
Aku duduk seorang diri
Suasana sepi

Teringat engkau di waktu malam
Wajahmu selalu ku terbayang
Padamu wahai sayang







Aku meratap merayu
Pada dewi puspita hatiku
Aku tidak lupa akan janjimu
Di waktu pertemuan
Kita dahulu
Hidup bersama disampingku













Aku meratap merayu
Pada dewi puspita hatiku
Aku tidak lupa akan janjimu
Di waktu pertemuan
Kita dahulu
Hidup bersama disampingku
















Aku meratap merayu
Pada dewi puspita hatiku
Aku tidak lupa akan janjimu
Di waktu pertemuan
Kita dahulu
Hidup bersama disampingku















*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*












***** the end *****


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

83 comments:

  1. Hahahaa..tue tnda sng hati...
    Selamat bercuti uncle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. senamg hati? tadaklah senang hati sgt... tapi bolehlah.. kuikuikui
      owh... slmt bercuti gak.... huhuhuhu

      Delete
    2. sng hati ler tue uncle...uncle joget mcm dh nk pth pinggang sy tgk..hahaha

      Delete
    3. kekekekeke... itu blom gelek lagi tu... ekekekekeke

      Delete
  2. menari sakan nampak ankel...tak sakit pinggang ker?.. kikiki..perasan hensem eh? kalo camtu tak pyh pakai ler..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaa... kalu sakit pinggang ankel sapu je ammeltz yoko yoko... kuikuikuikui...

      owh mmg tak pakai spek hitam pun... x suka... kuikuikuikui

      Delete
  3. bayangan baring kat pantai tu mmg stail.. sila bls dlm nada pantun jgk.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 3 kucing mengintai.. lagi seekor bila kena bantai...
      ankel berbaring di tepi pantai... menunggu najwa latip yg tak kunjung sampai...

      kekekekkekeke

      Delete
  4. i likes this entry..sebab leh tgk uncle jonni joget2...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekke... terel kan ankel joget... seksi bukan? kekekekekkeke

      Delete
  5. ok la tu ankel..
    sesekali perasan terlebih apa salahnya, huhuhuhuuhu.. =_="

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke.. tanak ah... kang perasan sesekali jadi plak berkalikali... pastu plak tetiap hari... kuikuikui

      Delete
  6. orang ganu kate... bengongg mu!! hahahha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kunyit punya budak... kuikuikuikui

      alooo sedara... long taim no see... lama hang x update... wuhuhuhuhu

      Delete
    2. untuk ko... aku update jap gi.. hehe.... dh susah skg nk berinternet...

      Delete
    3. kekekekeke... wokeh bro... silalah update... lamo sgt hang menyepi tu... huhuhuhuhu

      Delete
  7. haha..lawaknya.. okay la tu perasan ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke... tak ok laaa... tak mau ah perasan2 nih... kalu real takpa... kuikuikui

      Delete
  8. Replies
    1. kuikuikui... jgn laaaaaaa.... kembang idung ankel... ni yg terasa nak menari lagi nih... kuikuikui

      Delete
  9. Replies
    1. haaaa... tu baru gelek sikit... blom lagi gelek yg lebih progresif... kalu akak nengok... pengsan kak... pengsan...

      kuikuikuikui

      Delete
  10. lalalal..comel nyer ankel....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaaaaaa... ye ke? terima kasih ye... buat susah2 je kata ankel ni comel... kuikuikuikui

      Delete
  11. Pon boleh..
    haha..ankel ni....wat lawak pepagi ni..hais~

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh? ni yg semangat nak gelek2 lg nih... huhuhuhu

      kekekekke... mana ada lawak.. serius nih... kuikuikui

      Delete
  12. Replies
    1. kekekeke... ak ah... tu ler pasal tak minat spek mata itam nih... kuikuikui

      Delete
  13. pepelan skit harlem shake tu..satgi lari alignment lutut tu kanngg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... aish... lutut ankel ni lutut atlit tau... kalu breakdance pon tak lari allignmentnya.... kuikuikui

      Delete
  14. dah macam dok bersenam dah gayenye tu. haha. bagus-bagus.

    takpe la perasan hemsem, asalkan orang lain tak nampak. sekali-sekala tak salahkan. hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... tu lah rahsia awet muda ankel... lebih hebat dari poco2... kuiukuikuikui...

      kekekeke... tanak ah... tak best ah perasan2 nih... tak relevan langsung... tapi apapun ankle tetap awet muda... kuikuikuikui

      Delete
    2. hah mengada la pakcik. bwekkk! :P

      Delete
    3. kekekeke... biasak ah... ankel kan manja orgnya... cenggitulah... ekekekekkekeke

      Delete
  15. Perghh... Macho arh uncle. Teruskanlah menari. Uncle ada bakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke... time kasih... time kasih... ankel pun merasakan yg bakat menari ankel memang heat... kuikuikui..

      merokkkkkkkkk... gambar tu ko buat jadik gambo profail ko pulak yeeeeeeeeee... kakakakkakaka

      Delete
  16. hahahahaha... kelakar giler. hebat tul ankel menari. ceewaahh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakkaka... ankel pon terel breakdance tau... kehkehkehkeh

      Delete
  17. tarian last sekali tu, tarian lepaskan air peluh ditangan ye.. XDD! (klo basuh pinggan tak ada koje, mg gitu gayanya XDD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke... lepaskan peluh dgn penuh perasaan namanya... kuikuikui..

      haaa.. lepas nih lepas je basuh pinggan terus je buat gerakan tu kat depan femili ye.. siap gerakan kaki tau.. kekekekkke

      Delete
  18. suka spek hitam tu...kalau kuar rumah sure kena pakai.....rabun silau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekkekkeke... yep... mmg kalu silau bagus pakai spek mata itam... huhuhuhu

      Delete
  19. perghhhh mana beljar menari camtunya??ahaahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaaaa... teringin nak belajar la tu... alaaaa... ankel belajar sendiri je... tapi kalu hang nak belajaq takpa ja ankel ajarkan... kuikuikuikuikui

      Delete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. bukan main lagi yaa ankel.. macam senamrobik pun ada.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke...ehhhh... inilah rahsia awet muda ankel tau... kekekkkekkee

      Delete
  22. wakakaka...kite pong rasa menari sekali lah ankel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... nari je cjc ... ankel pon selalu nari sorang2... jom ler kita nari sesama... kuikuikui

      Delete
    2. tapi kite nari tak sehebat ankel...wakaka

      Delete
    3. kekekekeke... xpa nanti kita nari sama2 eh? lagu oppa gangnam stail... ekekkekekeke

      Delete
  23. ankel..duduk dendiam.. kang patah tulang sape susah.. aunty jugak yang susah .. hyeay!!!
    eh.. ankel dah ade aunty ke..yeay!!!
    larikkk!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haish... ankel ni walau kurus tulang besi urat dawai tau... boleh ja ankel pikul kereta proton saga kat belakang bdn ni... kuikuikuikui..

      ek ehhhhh... harap maklum ye... ankel dah ada aunty ye... muda plak tu.. nama dia najwa latip... kenai? kekekkkekekke

      Delete
    2. cis.. selera besaq ankel nih..adeh~~~

      Delete
  24. yang bahaya pemakain kaca mata hitam ni, mata tu.

    kepala tang lain mata tang lain :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah laaaaaaa... ankel tak terpikir laaaa... hmmmm..

      ok la ... pas ni hari2 ankel nak pakai spek mata itam lah... time kasih ye bg cadangan... akekekekkekeke

      Delete
    2. oh no ! pensil dah ajar benda tak elok dekat ankel. alamak! maaf2

      pensil padam komen tu, harap dekat ingatan ankel pun terpadam :3

      Delete
    3. kekekekeke... terlajak perahu boleh di undur... terlajak komen... ankel dah jawab... ekekekkekekke...

      fuh... lepas ni ankel nak pakai spek mata itam.. pastu lepak kl... perghhh !! best giler ah... ekekekekkeke

      Delete
  25. dasat betol angan2 kau..
    hahhahaha......dah2 lah perasan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekekeke... alaaa.. sesekali berangan.. takpe je la kan... kuikuikui..
      jap laaaa... 2 menit lagi... bagi ankel masa 2 menit lagi untuk perasan... kekekkekeke

      Delete
  26. ankellll woittttt baca je entir ni trs terikut2 ankel gelek kiri gelek kanan.kalau tergeliat tulang-temulang kak lea,confirmed ni semua salah ankellllll ngrrrrr...


    hahahahhaa ankel kreatif..suka tgk kartun .gif ni cayalah!!!baju bunga tu tak boleh blah....ankel mmg jambu berbaju pink color....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekkkeke... haish... tarian ini bagus untuk kesihatan kardiovaskular la kak... boleh buat awet muda plak tu... silalah joget2 ya... kekekekekek...

      kekekekeke... ak ah... ankel suka tgk baju stail hawai bunga2 tu... tapi carik kat pasar mlm x pernah jumpa... kuikuikui

      Delete
    2. jalan ke pantai naik kuda
      najwa datang tersenyum manja
      ankel terpegun jelingannya mengoda
      penangan baju ankel berbunga-bunga

      "jonni...i lap u" kata si najwa

      ankel jawab i alredi lap u long..long time ago bebey...

      gedebukkkk....ankel mimpi rupanya!punah ranap impian bercanda di tepian pantai bersama anak encik latif hehehehhe...

      Delete
    3. ekekekekkeke... wah siap pantun.. siap ada jln cerita lagik... terbaik... kekekkekeke...

      2 3 kucing kejar kelip-kelip,
      lemas seekor termasuk kolah,
      kalau tak dapat najwa latip,
      ankel ngorat shila amzah.....

      ekekekkekekekekekkeekekke

      Delete
  27. oh.. ingatkan nanti x dapat beza spek itam dengan lubang hidung. muahahaha~ XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kunyit betul... tau ah hidung aku kembang... perli ah tu...

      kekekkekekeke

      Delete
    2. bukan perli la ankel.. biasanya tu antara sebab orang xnak pakai spek itam.

      dah macam hindustan pulak ankel.. pakai je spek terus buleh berangan menari2 kat tepi pantai. terbaek~ hahaha.. :P

      Delete
    3. kekekkekeke... ye ke? waaaaa... maknanya ramai gak ler lelaki yg hidung kembang cam ankel ni ye... ekekekkekeke

      kekekekkekeke.. biasaklah... ankel kan kaki hindustan.... sila ambil perhatian... ekekkekekkeke

      Delete
  28. masalah yang takley bla la ankel ni,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan... tak bley blah? takpa... kita langgar pakai jengkaut ja... pasti terbelah... ekekekkkekeke

      Delete
  29. wahhhhhhh gelek ankel gelek... nasib baik unckel tak goyang gerudi sekali kalau tak mau pengsan patblas jam saya hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke... tu lahhh... hajat hati mmg nak gelekgerudi... tapi gerudi dah tumpul... ekekekkekekeke

      Delete
  30. wah!!!! teman suka lea singgah sini.. hemm.. dulu masa mula2 follow ankel, teman tlupa dh blog ankel (sebab dh ramai sgt teman follow) nk cari balik x ingat.. ni baru jumpa.. kena masuk bloglist ni.. heee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... terima kasih... sbb sudi singgah... singgah2lah selalu eh... kuikuikui

      Delete
  31. hmm kalo gitu...asal nampak spek hitam jerk..kena sorok cepat2.. nanti uncle perasan hensem jerkk.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke... tu arrrr... pantang pakai spek itam... mesti rasa mcm kim jong kook ja... ekekekkekeke

      Delete
    2. dah...dah mula perasan cam jong kook plak dah.. haha..abes arrr....

      Delete
  32. Replies
    1. jom lah... kita berduet... ekekkekekeke

      Delete
  33. smart lah tarian joget ankel. mana belajar? haha

    ReplyDelete
  34. okaylah,okaylah ankel ensem bile pakai spek mata hitam sambil joget joget :p

    ReplyDelete
  35. nasib baik tak berbogel di tepi pantai itu...

    ReplyDelete
  36. bleh plak cmtu...alaa...apa salahnye sesekali jd hensem...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger