BAJU RAYA












Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

27 comments:

  1. alah.. kesianye ankel. takpa2 jangan nangis, pensil sponser ye. *sambil tepuk2 bahu ankel

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay... tenkiu... tenkiu... sila sponser juga mesin basuh dan peti sejuk ya. terima kasih. kekekekkke

      Delete
  2. Replies
    1. kekekeke... x minat pun pesbuk sbnrnya... tp bukak gak sbb nak tgk2 kot2 ada peluang melukis... huhuhuhu

      Delete
    2. hehe. tgk peluang melukis ke tgk awek? haa.. haa.. keh2

      Delete
  3. ahah.. cian ankel. watlek ankel jangan nangis. =3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... tgh rilek ah ni... kalu x rilek tadaknya terapdet blog... kuikuikui

      Delete
  4. ankel ni tak berdikari langsung. asyik harap subsidi je haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekke.. benda free sapa tanak.. nak harap ankel beli2 baju raya... jgn harap... kekekekke

      tapi ada keburukan jugak dpt baju sabsidi bro... kaler semua sedondon.. geli nak pakai... akekekekkeke

      Delete
    2. haha.. samala kita. sbelum beli baju raya tanya dulu femili tahun ni tema apa.. pastu sengaja beli kaler lain haha

      Delete
  5. Akak tu saja tanya...buat senaman mulut di petang hari..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooohhhh... nak bersenam pegilah joging ka? tunggang basikal yg kayuh laju2 tp tak jln2 ka? ini tanya psl baju raya... aiyoooo.... kuikuikui

      Delete
  6. Ankel pakai kain pelikat jelah...save bajet!hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... alaaa... hari2 ankel pakai kain pelikat.. takkan raya pun pakai kain pelikat... huhuhu

      Delete
  7. kain langsir tu macam boleh buat baju raya je ankel.. cer try cer try..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... tapi kain langsir tu jarang ler bro... takut kalu buat baju raya nanti akan menjolok mata si gadis2 cantik dan makcik2 sekelian... harap maklum...

      akekekekekeke

      Delete
  8. dah besar panjang pun, sepatutnya kena sponser kat anak2 buah tu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... huish... anak buah ada 6 org... kopak ankel... kopak... kuikuikui

      Delete
  9. haha kesian ankel. takpe la pakai je baju tahun lepas. kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... ak ah... mmg je nak pakai baju taun2 sudah... x terpikir pun nak beli2 baju baru... huhuhuhu

      Delete
  10. cuba ankel mogok taknak raya, mungkin akak ankel akan sponsor. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah... bagus jugak tu... kalu siap buat sepanduk lagi bagus kan? kuikuikui

      Delete
  11. pakcik mintak baju raya kt akak pakcik,
    kami pulak mintak duit raya kt pakcik.
    boleh kannn? *buat muka doraemon

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehhhh... boleh je... nanti raya Aira dtg umah ankel ya? nanti ankel bagi singgit....

      kuikuikui

      Delete
  12. hahahaaha entah2 mlm raya nanti dia buat suprise bawak kuar baju raya kat ankel..sapa tahu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh.. takkk... biasa sblm pose lg dia dah panggil dok ukur bdn semua.. taun ni mmg tadak ah sponser2... ankel saja je dok mintak sponser... saja je memain... huhuhuhuu

      Delete
  13. Aloooo.....sian ankel...jgn jgn akk ankel yu sesaje tu wt suprise...tgk tgk nnti ada jerr bju sponsor tu...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger