JANGAN MAIN MERCUN































Jangan main mercun... yoppppp....






Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

18 comments:

  1. hihihi...padan muka tak dengar cakap bapak...

    ReplyDelete
  2. bero, jom main thunderclap..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom bero, gua banyak stok tandekelep nie..

      Delete
  3. haha... besar gedabak pun main mercun ke? main c4 laa baru gempak.

    ReplyDelete
  4. tarik tinge je xdengar ckp org tua

    ReplyDelete
  5. lagi di larang lagi dibuat ekk.. hahahhaa... anyway... header baru cantik wooo... rasa diri ini terbang sekali.. kikikiii

    ReplyDelete
  6. bahaya wooo main mercun.tulah lain kali orang tua cakap kena dengar,kan..kan...

    eh eh ankel,tak boleh main thunder clap,tau!kak lea baru je publish entri terbaru dari MHI TV3..

    ReplyDelete
  7. betul jgn main mercun.nanti acaner nak mkn ketupat dengan rendang klu jari xde??

    ReplyDelete
  8. tak boleh blah kne angkat. haha

    ReplyDelete
  9. Sana bekalan mercun banyak noh... Sikit tak dak. Kastam block depan belakang.

    ReplyDelete
  10. wakakakaka!!!!!besor betul explode tuh!!!hakhakhak....

    ReplyDelete
  11. hahaha..takde mercun takde makna lah raya...

    ReplyDelete
  12. mercun apa ler tu dia main..
    terbaek punya meletup..
    tahun depan kartun ni masuk iklan tv..
    hehe..

    ReplyDelete
  13. Dah upe gaya bom dah tu....ekekkee...ankel pown jgnmen mercun yea...ekekkee...

    ReplyDelete
  14. tak kan edit main mercum sampai macam tu sekali...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger