INTENSIF BERKERJA BILA DAPAT INSENTIF
















Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

7 comments:

  1. pak sedara borek
    anak sedara rintik

    hahaha

    ReplyDelete
  2. Tunggu ada upah bru nak nyapu?hehehe...xpe xpe...pksu kan baek ht nk banje mercun....rietta pown nk tlong nyapu gak lew...nk men bunga api bleh?mercun tkut....ekekeke....

    ReplyDelete
  3. owh budak2 la ni nak buat apa2 mesti kena ada ganjarannya,kan.anak2 kak lea kalau datang virus M,kak lea cakap pelan-pelan...

    "tak kesiankan mama ke,kalau buat,kan dapat pahala.".Dengar ayat macam tu terus je buat kerja ngeeee..

    nak jugak nak jugak..tapi tak mau mercun,nak bunga api je he3..

    ReplyDelete
  4. anis boleh sapukan tapi upah nye mahai sikit lerh. =] hehe

    ReplyDelete
  5. Angkel jangan biasakan diorang buat kerja berupah... ... nanti dah beso kerja pon nak ber'upah'.. koh koh koh

    ReplyDelete
  6. kerja semata-mata nakkan habuan. ish ish ish

    ReplyDelete
  7. budak2..
    kecik2 dh pandai mintak gaji..
    dh beso nnti masing2 demand nk keje gaji tinggi.

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger