KUIH RAYA 2013






Tak lama lepas itu...










Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

26 comments:

  1. ceh...dia yang nak rasmikan dulu upenye...ish..ish..ish

    ReplyDelete
  2. aku paling suka makan kuih raya . nyam nyam nyam !

    ReplyDelete
  3. apa punya turrr.... kah kah kah... samalah dengan saya pon... hahahhaha

    ReplyDelete
  4. pesan kt org lain, sekali ankel yg ngap dulu . kahkahkah !

    ReplyDelete
  5. ishh ankel ni tak baik tau.. tak baik makan sensorang.. bak sikittttt hehehehe

    ReplyDelete
  6. hahaah. dh rasmi sebekas. kuih raya jadi kuih puasa. hhohoh. sedap wooo kuih ry nih

    ReplyDelete
  7. eh samalaaa pagai kita.. :P

    pernah gak terfikir kan, "kalaulah biskut ni ada racun, akulah orang pertama yang kena dulu" insaf~ insaf~ skrg tak buat dah seperti taktik diatas, cuma masa membakar je buat. :=3=:

    ReplyDelete
  8. haha ckp tada selupa bikin haiyaaa hahahah

    ReplyDelete
  9. haha. macam saya pon ade. haha

    ReplyDelete
  10. habislah tak sempat raya kuih tu ankel oii

    ReplyDelete
  11. kirim salam laa nak simpan untuk raya....hahahaha

    ReplyDelete
  12. raya nanti tinggal balang je -_-"

    ReplyDelete
  13. Rupa-rupanya ankel yang makan kuih raya. he..

    ReplyDelete
  14. habiskan jela dulu. nanti boleh beli lain. kat kedai kan banyak lagi tuu

    ReplyDelete
  15. kak lea kalau ada je biskut sedap yang baru buat,suka nyakat adik.tak bagi dia makan dulu...alasan kuat untuk menguatkan stetament ialah..nanti kalau dia makan,dah tentu tak reti nak stop.

    selain kena marah dengan mama,dia sendiri segan nak bawa keluar balang kuih kalau kawan2 datang beraya nanti.sebab biskut dah banyak habis stok,dek dia yang pulun.logik tak logik tak (padahal dalam masa sama satu..satu..satu..biskut tu selamat kak lea ngap agagagaga)

    ReplyDelete
  16. hahaha.. stendet la tu.. kuih raya iols order 4 balang.. each balang tu dh tinggal setengah.. sabo je laaa...

    ReplyDelete
  17. cissss....kurang asam sungguh lah kau...

    ReplyDelete
  18. hahaha..
    mmh x makan saman ankel joni nie..

    ReplyDelete
  19. burukkkknya perangai... dia buat boleh ye

    ReplyDelete
  20. Haipp....ankel smpan blk bekas tu...tunggu raya...ekekeke...

    ReplyDelete
  21. laaa....ko amik rupanya....pandai kannn.......hehe.....

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger