RAYA DATANG LAGI


Pejam celik pejam celik dah raya. Kejap je habis sebulan puasa tu. Tapi tu ler kalau dah nama raya memang orang kata minggu yang sangat sibuk. Banyak benda remeh temeh kena buat.




















Memang ada je keje yang nak dibuat. Bersihkan itu, bersihkan ini. Tapi bila mula cuti sekolah, anak-anak buah semua datang. Jadi ianya bertambahlah best.









Jadi ankel ada pembantu-pembantu kecil untuk membantu dalam urusan kemas mengemas ini. Dan ankel ada lebih banyak masa untuk melakukan aktiviti peberet ankel...




*
*
*
*
*










Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

10 comments:

  1. haha. Selamat hari Raya ankel ^_^
    minta maaf banyak2 nah kalau ada kecik @ lukakan hati ankel :')

    ReplyDelete
  2. cehhhh...dasar pemalas....ankelll....selamat hari raya...mohon pos duit rayaa...hahaha...

    maaf zahir dan batinggg...kikiki

    ReplyDelete
  3. haisshhhh.. dapat ngan aku ankel ni memang nak kena tumbuk2 manje auuu.. berani arrr tidoq.. panggggg.. hahaha

    di kesempatan ni nak mintok ampun salah silap.. dan SELAMAT HARI RAYOOOO laaa ye!

    ReplyDelete
  4. Bgun bgun...esok dh rya...bgun....kang bebudak tu buat xsama mcm yg hendak kan ssah...g jd mandor kt sna....ekekeke...

    ReplyDelete
  5. Letih jdik badang ankel nie...hahaha..
    Apa2 pown..selamat hari rya..maaf zahir&batin ye utk ankel n family :)

    ReplyDelete
  6. cehhh... dah tau dah.. tetiap tahun macam tue.. wkakakaka

    ReplyDelete
  7. ngularrrrrrrrrrrr hahahahaha..suruh budak2 tu pau duet raya lebihh

    ReplyDelete
  8. tau dah paberet tuh!!!!!abes kene buli budak-budak tuh!!!!slamat ari ghaye!!!!!

    ReplyDelete
  9. ankel dh beli baju raya ke belum? kaler ape? haha aktiviti last tu pun saya suka buat. =3

    ReplyDelete
  10. hahaha..
    katang badan ankel jonie..
    tp bila anak2 buah balik boroi jadinyer :p

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger