TELATAH PAKCIK BELIAU


Ankel ada 6 orang anak buah, 4 laki dan 2 pompuan. Yang pompuan sorang tu tadika dan yang lagi sorang 4 tahun. Masa raya tu diorang bertudung, memang comel-comel.


















Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

20 comments:

  1. hahahaha ankel hensem mana boleh kedekut...bajetlah tu.hah!duit raya untuk kitorang mana ankel?nak jugak nak jugak!!!

    ReplyDelete
  2. Hehehehe....nakal tul ankel nie...sian bdk comei berdua....

    ReplyDelete
  3. ankel jonni a.k.a haji bakhil. x baik wo kedekut dengan anak buah.. lebih2 lagi yg comel n bertudung. hohoho~

    ReplyDelete
  4. ankel...alasan...kedekut nie...:)

    ReplyDelete
  5. kedekutnya uncle...hihiih.. uncle apa maksud maman?

    ReplyDelete
  6. haahhaha adeh stress dpt bapak sedara camni..harap puji jer duet raya xnak kasi

    ReplyDelete
  7. kedekutnya ankel... berak pun bleh jd alasan ek.. hahaha

    ReplyDelete
  8. nak lari ler tue... koh koh koh

    ReplyDelete
  9. bila dengar pasal $$ terus sakit perut ye ankel hehehehe

    ReplyDelete
  10. kemain pandai lagi ankel berlakon ni.boleh bg award pelakon terbaik ni :)

    ReplyDelete
  11. haha cepat2 je bagi alasan bila mintak duit raya..


    Entri Baru Je Update : Buat Sendiri Oreo Milkshake Crunchy

    ReplyDelete
  12. amboii maman . dan dan sakit perut . hahhaa

    ReplyDelete
  13. nasib la dik, maman awok macam ni. =P

    ReplyDelete
  14. ankel kedek!!!!!hakhakhak...lariiiii....heheheh...(jan marah..gurau jer)ngeee...

    ReplyDelete
  15. maman?
    ada nama manja lain upanyer uncle joni nie.
    hehe..

    ReplyDelete
  16. Hak hak hak.. akal bak lari dari bg duik rayaaa

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger