SIAPA NAMANYA?










Ya, ankel bagi nama salah satu anak kucing ankel kangkung. Comelkan namanya? Dan inilah dia si kangkung itu...












Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

26 comments:

  1. napa kangkung?xpela jgn ngangkung dh..hehehe..comel..nk picit je rasa

    ReplyDelete
  2. amboi kangkung... mata biru lagi... :)

    ReplyDelete
  3. kangkung? kenapa kangkung? dia suka makan kangkung ker, atau tuan dia yang suka makan kangkung? huhuhuh

    ReplyDelete
  4. birunya mata dia. comel anak kucing tu..

    ReplyDelete
  5. Comel sgt kangkung ni.

    *** standed kartunis ske bg nme syur2an. Mcm mjlh ujang

    ReplyDelete
  6. ingatkan dpt anak kucing warna hijau dah td, tu pasal bg nama kangkung.
    mngkin diambil sempena hobi tuannya suka ngangkung haha

    ReplyDelete
  7. comel nye!!!!! siap ade setoken jari ag....meow...meow....

    ReplyDelete
  8. kangkung?...kecik hati dia kalau tau nama dia kangkung..tak glamer langsung....bagi lah nama brad pit ke?...aoron aziz ke...semangat sikit...hahahhah...apa daaaa...

    ReplyDelete
  9. hai kangkung..haaha..comel nama dia..sama kaler la ank kucing kita...

    ReplyDelete
  10. anak kucing: "kangkung dibaginya nama aku?? memang kongkang betul pakcik joni ni..." ;P

    comel la anak kucing tu.. nak sekor boleh?? nak kangkung.. huhu.

    ReplyDelete
  11. oiittt wak! mcm tak de kena mengena jer... dh lah kangkung tu sayo febret aku.. mcm tak gamak jer nk makan lps ni...

    So generasi seterusnya mesti ko nk letak nama sawi, kacang panjang dan kobis bunga kan?

    ReplyDelete
  12. Mak aihh..nama sayur pun jadik??panggil dia tam tam comel kot sebab dia gelap..heee

    ReplyDelete
  13. Kangkung pun boleyy..haha.. skrg ni mmg musim kucing beranak ea? Saya punya kucing pn ad baby skrg ni. 6 ekor sumenyeee..haha

    ReplyDelete
  14. sy ada kucing sekor sy bg nama 'lembu new zealand'..pnjg dn sedap kan nama dia..ngengenge.. XP

    ReplyDelete
  15. alhaii comelnya... sy mmg mint kucing gila2 :D rumah sy ada 5 ekor kucing parsian .. hheheeh

    ReplyDelete
  16. Eehhh....comeinye si kangkung tu....

    ReplyDelete
  17. huarrgghhhh!!comeynya kangkung!!! geram3. ha2. siap pakai stoking pulak tu. kirim salam kat dia..heheh

    ReplyDelete
  18. kucing kalu ada stoking mmg comey,
    x kesah ler nama buruk pun.
    hehehe..

    ReplyDelete
  19. sawi.. bayam... keledek... nangka.. tu nama2 cadangan utk kucing2 ankel yg lain tau...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger