DIKEJUTKAN OLEH KEJUTAN YANG MENGEJUTKAN


Malam tu memang ankel rasa penat sangat. Letih dan lesu. Nak melukis tadak mood, bukak pc pastu rasa takde mood gak. Memang penat malam tu. Jadi ankel pun pakai headfon dan pasang lagu. Duduk rileks, layan lagu sambil pejam mata.







Tengah sedap-sedap layan lagu tiba-tiba terasa ada benda jatuh atas peha. Sejuk pulak tu benda tu. Sekali ankel buka mata....








Sebenarnya ular mainan, tapi sekali imbas memang sebijik macam ular betul. Anak buah ankel yang campak. Ankel tak perasan dia datang dari belakang sebab ankel pakai headfon, memang tak dengar. 

Serius ankel tergezut yang amat. Anak buah ankel gelak sakan tengok ankel. Hampeh tul...








Lepas tu ankel ambik ular mainan dia tu langsung pegang terus. Dia mintak langsung ankel buat derk je. Ankel simpan terus menatang tu. Benda tu sebenarnya dibuat dari  kayu, tapi sekali imbas memang nampak real. Ni ankel ada snap gambo menda tu...














Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

13 comments:

  1. Lehai..kalau kita pown terkejut..bg lemah jntung je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... mau x terkejut.... terlompat pakcik

      Delete
  2. Nmpak real.....hehehe....tu la...maman asik usik dia...its pay back time...hehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... entah bila budak tu ada ular mainan tu pun ankel tak tahu.... terkejut i... kekekekke

      Delete
    2. Oo ankel xtaw....for sure la terkejut...klu tahu pown, rietta terkejut jugak....look so real...

      Delete
  3. kalau campak harimau ke singa boleh dimaafkan lagi...
    kalau ular... err.. memang geli haha

    ReplyDelete
  4. tu la suka sangat menyakat budak2 tu..kan dah kena pembalasan wakakakkaa..ulaq ooo takutnyaaaaaa ~

    ReplyDelete
  5. orang kata ada ubi ada batas, ada hari boleh balas.
    selalu suka dok sakat anak buah kan? kan? kali ni terima la pembalasan dia pulak. hahaha..

    ReplyDelete
  6. adoiii..memang trkojut kalau camni gayo..kesian ankel kene buli pulak kan.

    ReplyDelete
  7. saya ada jugak benda ni kat rumah 1.. hee.. macam real

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger