SAWANG... SAWANG... SAWANG..







Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

25 comments:

  1. Memang dh ada saang dah pon ankell :p Ngeeee :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sawang lagi... siap dah jd ladang ternakan siput... rimau... badak... dan tak lupa.. musang... hahahaha

      Delete
    2. elok buat zoo je lahh ankellll :p hehehehehe :p

      Delete
    3. bagus gak idea tu... mungkin akan jadi pusat pelancongan tersohor di malaysia suatu hari nanti... huhu

      Delete
  2. abang jonni....eh...ankel jonni...eh..lupa dah sy panggil apa kt abng jonni..ekekeke..
    Sawang, rumput pun sama tinggi ngan tuan..ehehe..XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... lee-kun... lamo x nampok... apa habaqqqqqqqqq...

      Delete
    2. habaq baeq2...tuuu diaq...pekat utaghanyaaa..haha.

      sy ada jek kat dunia alam maya ni, abg jonni.. abg jonni le, lama x nampak.. apa habaqqqqq? hehehe..

      Delete
    3. habaqqq baeqqqqqq ja... hahaha.. bukan hilang.. tapi amik cuti jap... kira mcm cuti semester gitu... kuikuikui

      Delete
  3. baru keluar dari gua ke apa??? tau la season baru habis kan? hoho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... baru habis penggambaran ... ni baru nak start tayang lah ni... season baru... huhuhuhu

      Delete
  4. Tau takpe..ingat tak nampak dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... tauuu... ada je ankel nih... bukan x nampok.. tap samar2 je... hhuhuhuhu

      Delete
  5. laaaa....hidup lagi kau..aku ingat kan dah koma kena hempap di bergedil..hahhahaha....aku pun sekian lama bertapa ni baru kuar dari gua...hahhah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikui.... eita?? ko buat apa dok dlm gua? org lain dok kat umah .. ko dok kat gua... kuikuikui

      Delete
  6. hahahha...aku keje kutip taik kelawar untuk wat baja amonia..hahhaha
    ada lag kekosongan kalau kau nak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpelah... ankel tanak... ankel lepak kat gua.com je. boleh masuk dari rumah ja... online... kuikuikui

      Delete
  7. jangan biarkan sawang berleluasa lagi ankel

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... InsyaAllah... tgk keadaan Azhafizah..

      Delete
  8. Replies
    1. hahaha... baru sapu tadik... huhuhuhuu

      Delete
  9. tau xpe..ankel dah curang dgn blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah... ankel pi outstesen... kuikuikui

      Delete
  10. ye ye...btul btul...naseb baek ankel lorm lpa password...heehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik google tak lupa rieta... huhuhuuhu

      Delete
  11. akhirnyaaaa...update gak blog ankel.. kami semua merindui mu..ecece...hehe

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger