INI BUKAN CERITA BATU BELAH BATU BERTANGKUP


 
 
 
 
          Pada yang dah selalu baca blog ankel ni, mesti dah tau pasal bos ankel yang garang nak mam.. mam.. mamipoko. Jadi dipendekkan cerita, jika berlaku sesuatu kesilapan dikalangan kawan-kawan sekerja, maka berlakulah adegan tuduh-menuduh nak menyelamatkan leher masing-masing.
 
        Jadi memang biasa untuk melihat adegan bertegang urat, marah-marah di kalangan kami. Jadi sebagai seorang kawan yang lebih berumur dan matang, ankel akan cuba untuk meleraikan keadaan. Tak naklah melihat mereka gaduh-gaduh camtu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ya, ankel buat macam adegan dalam filem
P.Ramlee. Cuma ankel tadak ah cakap ini
kepala bapak dia.. melampau pun..
 
Ok.. sambung cerita.. jadi apalagi...
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sebenarnya kebelakangan ini ankel penat
sangat kerja, jadi memang tadak mood nak
melukis, tadak masa pun satu hal...
Jadi ankel guna je gambo yang sedia ada..
 
 
Harap korang paham apa yang cuba ankel sampaikan..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
            Semua orang tahu, sarang tebuan jangan di jolok, jangan di simbah petrol pada api, jangan buat lawak dekat orang yang tengah hangin satu badan, ankel pun tahu.
 
       Tapi... tapi.. apakan daya, ankel rasa memang sangat sangat kelakar kalau buat cenggitu pada masa tu.. Di sebabkan ankel dah begitu tak tahan untuk menyampuk.. jadi tu lah yang terjadi.. huhuhuhu..
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

23 comments:

  1. Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Right? No.. No.. No.. Serve me nasi putih.. Tomyam.. Siakap 3 rasa and kailan ikan masin. Drink.. I want keret susu.. Thank you.. Kuikuikui

    ReplyDelete
  3. hahahaha padan muka ankel! >_<
    aku pun selalu jek recyle lukisan, modify seseket, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahampeh zyra...
      huhuhu.. ankel pon... recycle2 jah... x sempat kot nak lukis selalu... huhuhuhu

      Delete
  4. alaa sian ankel...hehehe...kdg kdg sebab boss bosar, kita plak yang bertegang urat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha.. tu biasalah.. masing2 nak selamatkan diri... dok salahkn org lain.. last2 gaduh... hmm..

      Delete
  5. Kesian ankel.. Tu yg ramai orang sayang ankel kan.. ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alangkah bagus kalau yg sayangkn ankel sume pompuan.. umo 20 -25... cantik... rambut ikal mayang.. pandai masak tomyam... hm...
      kakakkakakaka

      Delete
  6. Replies
    1. kakakakkaka.. bukan bijak... saja je carik masalah...
      kakakkakaka

      Delete
  7. nak buat kelakar xjdi la ankel, ksian ankel, nak redakan keadaan, diri sndri plak yg kena..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahaha... alaaa.. biasalah tu.. biasa... kakakakka

      Delete
    2. hahahhahaha... alaaa.. biasalah tu.. biasa... kakakakka

      Delete
  8. Hahahaha...
    itulah ankel, lenkali api tgh marah jangan ditambah minyak petrol...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahha.. takpe.. sekali sekala.... jgn selalu..
      kakakakkaka

      Delete
  9. kadang2 situasi mcm tu lebih baik tak masuk campur. Kalau tak nanti, last2 kita pulak yang sakit hati .. hahaha . nak tanya ciked.. penglibatan bapak ankel takde plak eh dalam cerita ni .. hehe . sorry .. ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. betui lah tu.. tak yah campur2... tapi ankle degil... lalalala..
      owh... sbg batu api.. kita tak perlu melibatkan ahli keluarga kita... kakkakaka

      Delete
  10. itulah bak kata org tua tua : jgn menyampuk cakap manusia
    jgn ditegur org yg marah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ankle dah tua maaa... ankle kata : nyampuk je.. nyampeuk je.. tunggu pa lagik... kekekekekeke

      Delete
  11. tu lah suke lagi jaga tepi kain orang....padan muka kau..hahahhah

    ReplyDelete
  12. dah ankle pakai seluar... nak buat cemana.. kekekekekkeke..
    eita... biar arrrr,,, sibuk je,.... akekekkeke

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger