KAU KIRIM.. AKU SALAM..

       Bila masa rehat, kadang-kadang ankel keluar beli makan tengahari, kadang-kadang tak. Sama je ngan bebudk lain. Peel semua sama.. jenis malas nak keluar dok kirim kat orang lain ja...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
              Tapi budaya kirim-mengirim ini pula seiring dengan budaya mengepau. Tau kirim tapi tak nak bayo.. jadi wujudlah budaya baru.. kau pau aku hari nih, esok aku pau kau pulak.
 
               Dan kalau ada yang kirim air berkarbonat ngan ankel... haaa.. silap... memang silap...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tapi kalau dengan sorang kawan baik ankel tu..
Itu biasa.. tadehal.. memang selalu sangat dah..
hari ini ankel bayar.. esok dia pulak..
kami tidak berkira sangat.. sbb kami kan bespren..
huhuhu..

 

 


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

14 comments:

  1. hihihi~ ankel buat nakal dengan orang, orang tu balas balik x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. alaaa.. biaslah tu.. mestilah kena balik kan? standard ah tu gurau2..

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. heh..heh..kirim dgn airliur je yer ape hal kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh... ade hal... kalu gaji ankel 2.6 billion baru tadak hal... kuikuikui

      Delete
  3. Waaa. Kalo paham mcm ni okay la ankel. Kalo asyik dia je pau kita. Rasa nak. @#$&?-:^:^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke.. betui.. tapi dah tau sapa yg ok sapa yg tak... mana yg tak tu mmg tak dapat ah nak kirim2.. nak kirim boleh... tp bagi duit... kakakakka

      Delete
  4. hahaha kalau gua, bukak je coke tu depan muka ankel, biar bersembur >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhh... baru nak bukak ankel dah lari lintang pukang dulu... lalalalalala

      Delete
  5. kalau aku kan ankel memang tak kose nak layan orang yang suke kirim dan bayor guna air liur ni. Memang aku akan jawab tak de je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah... betui... kalau jenis yg kaki pau tapi tak bayar balik... mmg sori ah... tapi kalau yg ok.. boleh je... huhuhuhuhu

      Delete
  6. Baiknya Ankel goncang depan kawan bagi kawan tau...
    Kalau aku, aku goncang senyap2 dan rakam video masa dia nak bukak nanti, pasti share dlm grup wassep...hahahaha

    ReplyDelete
  7. Hahaha Part goncang koka kola tuuu member mesti balas balik jugak kan XD

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger