BILA LOYAR BURUK MEMAKAN DIRI


        Ankel suka meloyar buruk, kadang-kadanglah, sebabnya ianya sangat kelakar dan menyeronotkan. Namun macam mana pula bila loyar buruk yang sama, kena balik kat batang hidung kita...




 
 
 
 
 
 
 
 
 
     Ya, sebelum ini bila kawan-kawan ankel tanya ankel nak makan kat mana, ankel jawab... kat tempat biasa... bila dorang Tanya balik tempat biasa tu kat mana, ankel cakap ... kat mulut lerrrrr.. huhuhu. Gila kelakar. kelakar ke ??
 
 
    Tapi baru-baru ini ankel saja ja tegur sorang akak tu, boleh dia jawab balik nagn loyar buruk tersebut. Ankel pun tak perasan dan tak jangka dia akan jawab cenggitu. Serius baru ankel tau perasaan itu. Sakit, memang menyakitkan hati. hahahaha. Ya, ankel sedar loyar buruk tidaklah kelakar, tapi menyakitkan hati.. Memang.. memang.. sakitnya tuh disini...
 
 
        Ahhh.. lupakan ja.. forget it!! Yang penting jom kita berhibur menghilangkan Monday blues kita hari nih.. Sila pasang lagu ini kuat-kuat..
 
Sakitnya tuh di sini...
 
 
 
 
 

 
 
 

 Are u ready...
and the 1.. and the 2.. and the 3..
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku


 
 
 




 
Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu



 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakit sakit sakitnya tuh di sini
Sakit sakit sakitnya tuh di sini








 
 
 


Teganya hatimu
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku
Kau sedang bercumbu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku
 
 

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku



 
 
 
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini







Haaa... baru korang tau ankle..

pandai menari.... kekekekeke.

 


















Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

20 comments:

  1. kahkahkha! ankel pepagi lagi dh buat aku nak nangis dan muntah :)))
    hahaha nice betul gerak tari tersebut lengkap dengan baju bunga2nya wkwkwkw :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. he he lawak la..ankel pinjam step tarian tu nak wat step zumba la..:))

    ReplyDelete
  3. hadoi...lawak la ankel ni.pagi-pagi Isnin dah buat kitorang terhibur..hehehe

    ReplyDelete
  4. baju pink bunga-bunga tu jugak paling gojessss.. haha

    ReplyDelete
  5. Hahaha padan muka ankel. Sedap tak kene bahan?

    ReplyDelete
  6. wahkakaka dayyum ankelll... wakaka! XD

    ReplyDelete
  7. Mantap Ankel!
    Pandai joget, selalu gi kelab dangdut ke? (<--- ini tanya, bukan fitnah..hehehe)

    Tapi betullah ankel. Loyar buruk ni kalau kita buat memang best, tapi kalau kita yang kena, rasa nak patah2 kan je kaki orang yg buat tu...hahaha

    ReplyDelete
  8. pandai joget,,, mesti slalu g join poco2 pagi2 ni.. hahahha

    ReplyDelete
  9. hamboihhh dangdut sangat..sakan!! hahahaha...kokda baca ni siap jadik bahan sebulan wakakakaka

    ReplyDelete
  10. argghhhhhhhhhhhhhhhh sakitnya tuh disini ......di dalam hatiku,,,,,

    ReplyDelete
  11. Warghhhhh.... gelek lagi ankel hahahaha

    ReplyDelete
  12. Hahahahaha. adoiii tergelak tengok ankle menari. Memang hiburan betul ni.
    Kena pulak tengah stress :)

    ReplyDelete
  13. buruk bebenor nampoknye ankel oiii..

    ReplyDelete
  14. bergurau pulak dia ye..amboi ankel..kemain sakan berdendang nampak :p

    ReplyDelete
  15. hehehe...ilang sudah monday pink hr nie...hehehe....wah hebat ankel nari yea...hmmm...kawan rietta pown pernah buat camtu, org tnya btul2 nk mkn ktne...lgsg terasa mls nk kuar makan ngn dia...hehehe...

    ReplyDelete
  16. Hahahahahahahahaha Ankel kemain.. Hahahahaha Bawak mengucap Ankel XD

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger