GADIS BARU


    Minggu ini ada 2 orang gadis baru masuk keje. Namun yang sorang tu telah membangkitkan huru hara dikalangan jejaka-jejaka bujang dan bujang wanabe (dah kahwin tapi berlagak bujang). Hanya ankel sorang je yang tidak tergugat.. rilek je.. huhuhu.





  Ya. sekadar gambar hiasan ya? akekekekeke. ankel tak ambik port sangat bebudak baru nih sebab esok lusa komfom berhenti punya. Puncanya : bos teramat garang..

akekekekke..

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

16 comments:

  1. HEH..HEH..YAKIN NAR ANKLE YA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekeke.. Yakin lerrr.. Sbb da biasa sgt org keje kuar masuk. Ankel yg da agak lama kat situ pon x tahan.. Apalagi yg baru masuk.. Akekkeke.

      Delete
  2. ankel je la jadi bos gitu. nampak cam sempoi je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ankel jd bos ankel bagi sume naik gaji beserta bonus 3 tahun setiap sorang... wkwkwkwkwk

      Delete
  3. Replies
    1. hahahahaha.. ye laaaa.. ye laaaaa... ye laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... akekekekeke

      Delete
  4. ankel kerja apa? kut kut saya nak join jadi rakan sekeja ankel juge.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja ankel bahaya... ankel kerja kira bulu beruang... akekekekke

      Delete
    2. aishhh.. patut la bos garang.. beruang rupanyaaa! hahahaha

      Delete
  5. Ankel tak nak, kenalkan laa kat kittew ni.
    Kittew pun nak jugak kenal...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke.. bolehhhh... boleh blah.. ankel pon masih single lagik.. wkwkkwkwkwk

      Delete
  6. bukan diorang lari sebb kau kacau ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhhh.. mana ada .. dorang sume sayang ankel tau ... ankel ni baik.. percayalahhhhh... akekekekkeke

      Delete
  7. confident je ankel cakap tak lama..ntah ntah kerja lama nanti..ankel jugak nak menghadap hari hari :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakaka.. ak ah.. kompiden.. sbb selalunya camtu... selalu sgt.. huhuhuhu

      Delete
    2. seriously??kita tengok nanti okeh :)

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger