Baju raya tahun ini

     He he he...

    Sukacita dimaklumkan baju raya aku untuk tahun ini dah pun siap. Tahun ini aku pakai baju raya kaler biru pekat dengan kain songket warna hitam.  Aku hantar baju ni kat kawan aku punya kawan punya kawan punya adik. Kawan aku cakap si dia tu pandai menjahit jadi aku pun pas- pas baju raya aku ni untuk dijahit. Seingat aku ..... aku bagi 3 4 minggu sebelum puasa. Maklumla orang tu banyak tempahan nak di buat... sibuk.


       Sekarang yang belum ada cuma songkok. Tapi setakat songkok 2  3 hari sebelum raya boleh beli ye tak.  Tapi kalo aku pakai tanjak lagi best kan... siap ada keris kat pinggang ... konfom macam pengantin..... He he..

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

4 comments:

  1. meriam buluh pn nk main..bknnya best pn.mainlah bunga api..br kiut skt.hehe

    ReplyDelete
  2. 'Aku hantar baju ni kat kawan aku punya kawan punya kawan punya adik' - amboii jauhhnye , bwahahahahaha !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... biasak ah.... nak dekat raya susah nak cari tukang jahit... sume dah full... kehkehkehkeh

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger