Selamat Berpuasa

      Pejam celik pejam celik dah puasa balik. Rasanya macam cepat je masa berlalu. Apapun aku nak ucap selamat berpuasa kepada sesiapa yang termasuk ke blog ini. Semoga tidak berbuka puasa pada pukul 1 tengahari. Tak lupa nak ucap selamat pose pada kawan blog aku yg 2 org tu iaitu abgjas dan encik JM, moga ni taun pose korang cukup.

      Dalam bab pose ni yang paling seronok tentunya masa berbuka ye tak... dapat makan cendol, murtabak, roti john dan macam-macam lagilah. Asal nampak sedap je tentu terus beli... tapi makannya tak. Samalah macam aku... bila buka cuma makan kuih 2 3 ketul ngan air lepas tu isap rokok macam naga.

      Tapi hari ini lain sikit, mungkin sebab semua adik beradik aku semua balik.... bawak macam- macam... aku pun makan macam dah 5 tahun tak makan. Sambil sembang tangan dok suap murtabak dalam mulut. Akhirnya perut aku senak... nak buat apa pun malas.... Terawikh?... paham-paham je lah...



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

6 comments:

  1. ish2, isap rokok macam naga bukan contoh yg gemilang



    aku peterstuyvesnt 20 satu malam je ok ape hahaha

    ReplyDelete
  2. itu bukan isap rokok... itu kebakaran namanya...

    ReplyDelete
  3. hi bro,
    klu dah perut membulat camtu pasti nak rukuk (bukan merokok) pun susah kan.. hehe

    slmt meneruskan puasa bro..

    ReplyDelete
  4. abgjas... puasa.. puasa gak...tapi jgn lupa buat meriam... baru meriah..

    ReplyDelete
  5. tutup pusat tu . aurat aurat . heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak.... perut dah beso... nak buat camne...
      kehkehkehkeh

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger