eksperimen aku....

           korang perasan tak dalam entri sebelum ini aku tulis.... selamat berhari minggu... padahal baru hari sabtu. Kenapa aku tulis mcm tu...

           
        Ia bukanlah satu kesilapan... tapi memang disengajakan. Sebab utamanya... aku sedang membuat satu ujikaji tentang tahap pemfokusan seorang pembaca blog.


          
                   Saya ingin memperkenalkan satu teori baru tentang tahap pemfokusan  seseorang. Adakah orang itu akan hilang fokus bila melihat sesuatu yang menarik. Sebagai contoh ... orang yang hanya memakai seluar dalam. Jadi ini semua adalah salah satu dari eksperimen saya.



              Jadi jangan ingat saya sudah tersilap hari. Saya taklah sesengal itu sampaikan hari dan tarikh pun lupa... tengok kaki la bro..... see my leg laaa...




                                 
              Walau bagaimanapun... kita tak boleh lari dari kenyataan. Sebanyak mana alasan yang kita bagi... kebenaran tetap akan terserlah jua kan... Sebenarnya aku memang betul-betul ingat hari ini hari ahad. Ahak ahak ahak.... aku malu lah...






          Hehehe...   Macam mana boleh tersilap hari lagi.... mmmm... malulah nak tunjuk muka.....






Selamat berhujung minggu.....

..... the end.....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

12 comments:

  1. hahahahaha...

    kita tengok berapa lama dia boleh tahan duk di sebalik langsir tue...hahaha

    ReplyDelete
  2. haha.. Selamat bermalam minggu.. Jom lepak town..

    ReplyDelete
  3. sengal la kau ni. ;p
    lepas ni tampal kalender besar2 dalam bilik kau. Ngekkk ! (;

    ReplyDelete
  4. keting kaki tu kalo dapat kat aku.. bagus buat baling mangga tu...hihihi

    ReplyDelete
  5. haha. comel comel sorok balik langsir :D

    ReplyDelete
  6. ok. atas tadi macy siyes dah percaya.. hahaha


    selamat habis minggu ;D

    ReplyDelete
  7. MaWaDDaH... panas la adah... kena kuar jugak jap lagi nih.


    Raja Fiqri... ko je lah kuar... aku ni da tahap warga emas... dok umah jela....

    Lala Mia... byk mkn semut kot... asyik lupa je...

    ReplyDelete
  8. a.samad jaafar... seksi tu kaki aku tu... licin tanpa bulu... huhuhu...


    zabedah wahab... saje main nyorok2..


    macy... dah percaya... bagus-bagus... huhuhu...


    hamzah ian.... suka hati ko lah....

    ReplyDelete
  9. hahaha dengan mengingati hari minggu kepala pon jadi lapang sikit kan² ;DD

    ReplyDelete
  10. bole lak nyuruk blkg langsir hahaha

    ReplyDelete
  11. Yousof.... haah.... hari utk melepak....


    Jank.... ya lah.... dah malu.... huhuhu...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger