Maka bermulalah cuti aku..





            Yahoooooo.....  Itu sudah cukup untuk menggambarkan perasaan aku ketika ini. Maklumlah hari ini adalah hari pembukaan dalam pengembaraan cuti aku selama 7 hari ini. Huhuhuhu...


        Tapi aku rasa agak kurang seronok seketika tatkala memikirkan kawan-kawan aku masih berkerja sekarang nih. Senang cerita aku sebatang kara hari ini. huhuhu.... Tapi ini tidak mematahkan semangat aku untuk menikmati hari yang indah ini dengan jayanya.... 


         Pada pendapat korang... apa aku buat hari ini... adakah aku....










 Memancing ikan.















 Mengemas rumah.

















 Pergi spa atau rumah urut.
















 Mengorat gadis cantik di shopping complex.








         Tidak... tidak sama sekali. Hari ini kebanyakan masa aku telah dihabiskan dengan......














                                                        Tido.....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

24 comments:

  1. hahahaha.....tdo itu nikmat, tapi awas, terlebih tido leh mendtgkan penyakit, hahahhaa! saje kasi Abg Jonni takot, heeee~ takot ke?

    ReplyDelete
  2. en.jonni a.k.a en. sengal..tergelak aku sorang2 depan skrin gua yang cantekk nie..Cehhh..Tdo berair `mata`..macam kanak kanak.

    ReplyDelete
  3. Aduhh. sesungguhnye ko telah kerugian air liur yang melelh semasa tidur tu Bang Jon...

    ReplyDelete
  4. hye abang jonni. hehe. sudah lama tidak jejak sini.
    enjoy your holiday
    ;)

    ReplyDelete
  5. ceh.. esok luse leh tido.. g r ejas awek.. grr

    ReplyDelete
  6. laaaaaaaaaaaa. kenapa tak pergi lompat bintang ? boleh jugak isi masa. haha

    ReplyDelete
  7. jgn buat semua tu..saya nak abg jonni buatttt lukisan saya 1..boleh la..nak laa..boleh laa..;)

    ReplyDelete
  8. tido memang best. tanpa tido siapalah kita, hahaha.

    ReplyDelete
  9. eMMe... setuju... terlebih menyebabkan lembik dan lenguh2 badan... huhuhu..



    little teddy... comel apa tido camtu... huhuhuhu...



    DKosongLapan... betul tu.... inilah masanya tuk balas dendam ngan tido puas2... huhu

    ReplyDelete
  10. YOUsof.... tak boleh nak buat apa... ianya mengalir laju... huhuhu...



    Si Gadis Bunga... hye.... enjoy your holiday tooo... huhuhu...




    HamZah Ian... malas ah nak gi sorang2.... jom ar teman aku... ada kwn baru syokkkk... huhuhuhu...

    ReplyDelete
  11. ZaBedahWahab... aiyakkkk... takyah lompat2.... terlebih tido pon bley nampak bintang2.... huhuhu...




    Liza Abd Rahim.... tu mmg payah... aku tak pandai... serius...

    tapi aku pandai nyanyi tau... huhuhu...




    ZiZieZiZoT... huhuhu... tido mmg nikmat... lagi2 kalu ujan2 camni... huhuhu...

    ReplyDelete
  12. tido d hari cuti...ohhh bahagia..hehe

    ReplyDelete
  13. mengorat. abg jonni abg jonni. muahaha

    ReplyDelete
  14. tido itu adalah 1 seni..slamat menido kan diri abg jonni.ahahakk

    ReplyDelete
  15. soalan:

    1. apsal pakai tshirt pink?
    2. apsal nak kena nangis time mancing?
    3. apsal mata xde anak mata?
    4. apsal ngorat awek mcm nak suruh awek lari?
    5. apsal tido atas bantal merah? bukan hijau? kuning? kelabu?


    apsal?
    apsal?
    apsal?


    apsal aku kena keja time sumerg cuti?

    APSAL???


    ok dah.

    ReplyDelete
  16. amboi ! mau-mau satu cawan air yg terjun dari mulut abg jonni tuh..

    ReplyDelete
  17. aniz... mmg nikmat... kdg2 masa aku tak cukup tido.... aku selalu ckp... ruginya tak tido awal mlm tadi.... huhuhu...


    tido mmg nikmat...




    maCy... aku ngorat ko je lah.... huhuhuhu...





    Along Tapa.... malas aku nak pegi ngan ko.... nanti sume awek layan ko sorang je.... abis aku.... tgk je....


    malas ah.... huhuhu...

    ReplyDelete
  18. DyaMohd... tido pon seni ye... huhuhuhu...

    jadi dgn selamba.... aku namakan stail tido aku.... seni tido terbongkang.... huhuhu..



    BonekaDalamMonitor....


    Jawapan...



    1. tshirt pink buat ku sedikit gojes...

    2. menangis kegembiraan tu... dpt ikan..

    3. Aku pakai kontek lens... silau tak nampak...

    4. ko salah paham.... itu teknik mengorat terhebat aku....

    5. bantal tu akak ipar aku punya.... aku rembat...


    ko kene keje.... bila gaji nanti bleyla belanja aku gi dangdut....


    ok... terjawab sume persoalan.... huuhuhuhu..

    ReplyDelete
  19. a. samad jaafar.... da tahap banjir dah ... huhu...

    ReplyDelete
  20. abg joni!oo abg joni.ko dh bgn ke blum?lame btol tido..ishh.ishhh..

    abg joni.scnner dh beli yg baru lom?

    abg joni..err...err...

    ReplyDelete
  21. echah... ye.. ye... ok.. ok... dah bangun dah ni....


    nantilah bila aku jadi kaya raya... aku beli scanner baru.... huhuhu...

    ReplyDelete
  22. agak dah , mesti tido nye . tido + ngigau sambil menghupdate blog . kahh3

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger