Sabtu yang sibuk

Jumaat  18/02/2011.
Masa:11 pagi.
Lokasi: Tempat kerja.








Butak: Panjang... esok mancing jom, bosan aku asyik mancing sorang-sorang kat seksyen 24. Mancing sungai tempat kau nak?


Jonni: Aku tak bolehla esok.... ada hal sikitlah... ko gi ajak si Man piang tu..


Butak: Dari aku ajak si piang... baik aku ajak mak aku... lagi best. Ko tak habis-habis ada hal.....


Jonni: Ada benda sikit nak buatlaaaa....











Masa: 3 petang.
Lokasi: Tempat kerja.







Rahman: Panjang... teman aku gi Plaza Alam Sentral esok... nak beli game baru ah... ko tolong pilihkan untuk aku... Ko yang terer pasal ps2 ni.


Jonni: Terer kepala lutut ah... bila masa aku main ps2... Aku layan ps7 sekarang ni... aku tak bolehlaaaa... esok sepupu aku kahwin...


Rahman: Hahaha... bila masa plak ada ps7 nih.. sekarang baru ada ps3...


Jonni: Tu laaa... ko mana ada internet... kat internet dah jual ps7 tau... ketinggalan zaman la ko ni...


Rahman: ye ke? eleh... tipu la ko... teman la aku esok...


Jonni: Ko dah kenal aku berapa tahun... berapa kali aku tipu ko.... Ajak la awek ko tu... sepupu aku kahwin laaaa.... takkan aku tak datang...



















Sabtu 19/02/2011.
Masa: 11 pagi.
Lokasi: kat rumah.












        Sekarang nih aku dah malas nak keluar atau jalan-jalan. Lebih suka tidur atau lepak kat rumah je. huhuhuhu....




nota lengan: jom tolong jawab survey untuk research group nuraishah. Kejap je... tak sampai 3 minit pon... Korang kan best... klik sini ye...

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

22 comments:

  1. HAHA.pandai ye ngelatt..tpi serius la skrg ak pun suka duk umah je.boleh tido2 kann.kalau kuar jalan penat pun pnat.perabiskan duit lagiii.-_-

    ReplyDelete
  2. abg jonni dah tukar cadar ker?..mna cadar bonga2..hahaha

    ReplyDelete
  3. aku pun camtu..tdo lagi syok...hehe..

    da jawab survey..

    ReplyDelete
  4. Cik Rabbit... kalu ckp nak tido... lagi panjang dan meleret citer ...

    kalu ckp sedara kawen... kwn2 diam terus... tak ajak2 dah... setel... huhuhu.. saja ngelat...



    echah mashuri... haah... dok umah basuh baju lagi best.... huhu..



    cik jelly chan... cadar bunga2 aku dah bakar... harharhar




    MaWaDDaH... huhu... rehat kat umah lagi bestkan...

    ko jwb survey tu ke.... ko mmg best ah.. huhu..

    ReplyDelete
  5. terharunya.. terima kasih abg jonni..
    terima kasih juga untuk sesiapa yg sudi luangkan masa menjawab soalan..

    thank you.. syukran.. xie xie ni.. gracias.. danke.. arigato gozaimasu..

    ^_^

    ReplyDelete
  6. faktor usia mempengaruhi kemalasan ..nampak sgt dah makin tua ni..asyik nak tdo jek.. :)))

    uit..dimanakah cadar bunga2 itu? bakar? cadar putihhh tu..seramm...
    'bila izrail, dtg memanggil....'

    ReplyDelete
  7. haha...layan tdo baekkk punya
    kadang tu perlu gak masa utk diri sendiri

    *survey kawtim!

    ReplyDelete
  8. Nuraishah_Abuhassan.... Ok... no problem ah... huhuhu...



    Liza Abd Rahim... Adesss... cadar bunga tak boleh.... cadar putih tak bleh.... huh?

    tido atas lantai aku lepas nih...
    huhuhu...




    maCy... huhuhuhu... aku pun nak try mintak lagi nih...




    SkandaldariLangit... huhuhu... aku tidur nak jaga keremajaan kulit muka aku nih... huhu..




    DarkHalf... huhuhu... betul... kdg2 mmg nak ada masa utk diri sendiri jek...


    huhuhu... survey kawtim?... ko mmg best la bro.... huhu..




    Along Tapa... harharhar... ngelat!!!!....



    Pistachio... huhuhu... mangkuk tingkat namanya nih...

    ReplyDelete
  9. betapa aku mengenalimu...baca tajuk pun dah tau ending...wakakakakaka


    nota telinga : last commenter again T__T

    ReplyDelete
  10. aniz... Hampeh... cis ... tak adventure la camni... huhuhuhu...

    nota dahi: huhu... last ke... pertama ke.... janji dtg jenguk... thanks Aniz...

    ReplyDelete
  11. wahhh byk tuiii alasn dia..slamatkn saye...sy nk ilek2nk tido..huhu

    ReplyDelete
  12. aku tujukan lagu `sedetik lebih` untuk ko abang jonni...moga-moga dapat tido awal...(UweeeKK)...jiwan jiwan.
    Takyah la buat taik mata sesiang hariii...rugi wooo

    ReplyDelete
  13. beb

    aku nak komen
    aku nak komen
    aku nak komen











    ah lupa pulak!!!

    esok aku datang balek!


    kehkeh,

    ReplyDelete
  14. ok

    aku nak tanya


    apsal perut kau macam dah buncit?
    kau amek appeton eh?


    ke weight gain??



    oh no.

    ReplyDelete
  15. Siti Mashitah Saidin.... huhuhu.. tido itu nikmat....



    Suriati... haha... mesti bagi alasan.. biasak ar... nak hidup... eh silap.... nak tidur....




    Bonekadalamchermin... aiseh boleh tunda2 plakk komen....

    aku makan banyak ler... huhu..


    little teddy... huhu... terpaksa tido siang.... dah ngantuks....

    ReplyDelete
  16. 'Cantik' alasan² ko tu Bang Jon demi memuaskan nafsu tidur tu hahaha..


    tidur dengan mulut terbukak setengah inci lebih nyenyak ke Bang Jon?..

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger