yeay... aku dapat cokelat.




          Hellu.... how do you do... Huhuhu.. Apa khabar korang semua.? Semoga sihat-sihat belaka disamping rakan dan keluarga tercinta.


       Sebenarnya dalam beberapa minggu yang lalu, aku dapat kiriman bungkusan dari seseoranglah. Mula-mula aku ingat apa benda ni, sekali buka-buka rupanya cokelat. huhuhuhu. Jadi hari nih aku tulis entri ini nak ucap terima kasih pada blogger yang beri cokelat tersebut. Sebab aku memang cukup terharulah bila tengok coklat tersebut....  Nak tau sebab apa.... haaaaaaa.... silalah tengok......












              Cokelat tu siap tulis catatan abang jonni. Harharhar. Memang cantik ah cokelat tu, tapi jadi berterabur sikit sebab jatuh di tarik darling aku. Baru nak amik gambar... si darling dah tarik.... Lagipun aku ambil gambar ini guna henfon buruk aku tu, jadi camtulah jadi gambarnya... huhu...




        Pastu aku dok belek-belek coklat tu, nampak cam sedap je, tapi nak makan rasa sayang la plak.... Aku belek-belek lagi....






         Aku dok tengok... nak makan ke taknak... nak makan ke tak nak... Tapi benda dah depan mata kan... tunggu apa lagi, makan je la. ngeh ngeh ngeh... Rasanya memang sedap. Tu yang tak tahan tu... tapi tu la, sebenarnya aku dapat makan sikit je, sebab darling yang dok pulun sorang-sorang. Aku mintak sikit dia tak bagi plak tu... hampeh.  Nak tengok muka darling aku.... ni la dia....








          


         Ni la dia darling aku tu..... anak buah aku yang ke 6 dan paling muda sekali. Aku pun tak tau sebab apa nama panggilan dia darling. Kena tanya mak dia..... Dialah yang dok makan cokelat tu pun. Aku dok tengok je lah. Mula-mula rasa nak rebut je cokelat tu, tapi mak dia dok pandang je.... tak jadi aku. Kang tak pasal-pasal kena penampar sulung dari kakak iparku yang sulung. Huhuhuhu.




          Apa-apa pun aku nak ucap terima kasih kat blogger yang bagi cokelat tu dengan ucapan.... lain kali bagilah lagi, aku tak merasa la wei. Dapat 2 ketul je....  Sian aku.



          Apapun kalau korang nak tau dari mana datangnya coklat ini, sila klik sini. Macam-macam ada. Yang cantik-cantik, yang comel-comel semua ada. Boleh tempah khas plak tu.



nota kening: Kalau ada sesape nak bagi aku cokelat.... silakanlah.... Aku redha.....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

47 comments:

  1. MaWaDDaH... aku mkn 2 ketul je tau... sedihs....

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat coklat cantik...bertuah badan...teman pun idak pernah dapat adiah cekelat...

    nota kuku : nasib baik coklat, idak ler terliur sebab teman tak makan..klu nasi berlauk lemak cili api, confirm teman join darling tu rebut skali!!!

    ReplyDelete
  3. darling? mula2 bayang isteri..rupanya anak orang.. ;b

    patut simpan huruf2 tu abg jonni..kasi prem..

    majulah abg jonni utk coklat..Go!

    ReplyDelete
  4. nak dapat coklat bulan 2 ni, kena ada endut dulu la bro..ni endut pun takde...coklat subsidi pun terpaksa berebut dengan darling..haha..


    Gorengbaek - Cerita pasal valentine's day..apa kata korang

    Hangit Habis dah - Come and hentam me...kalo aku salah..

    ReplyDelete
  5. tak de pun blogger nk bg kite cokelatttt...abg joni bg ek.ecah berharap nih.;(

    ReplyDelete
  6. pergh...coklat????sedap tu weh..rosak plan diet.hihihi..tp comel la coklat ni abg jonni..syg nye kalo makan..hihihih

    ReplyDelete
  7. wah, sronoknye dpt cokelat.. tringt zaman skolah mnengh tk pnah dpt coklat dari budak pompuan.waaaa

    ReplyDelete
  8. kalau aku, aku frame kan coklat tu.
    sayang gila nak makan. argh.

    ReplyDelete
  9. waahhhhhhh...
    sayang nak mkn
    tp rezeki jgn tolak kan? ;)

    ReplyDelete
  10. oooo. siapa yang bagi tu.
    nak juge.nak juge...
    huhu
    ;)

    ReplyDelete
  11. bestnyee..baru tengok pun dah terharu...inikan pulak penerimanya ...misti surprise kan..

    ReplyDelete
  12. jelesnya..kan best klu ada prince charming bg hadiah satu rak novel kat saya

    ReplyDelete
  13. aniz... ini pun cekelat kawan sponsor... huhu..

    Teman tau... mike tak mkn satay, cekelat ngan dagin kambin... huhuhuy... kalu masak lomak.... mike pon tak dapat... habis aku kerjakan... huhu..


    lkove rushas always... comelkan... pandai org yg membuatnya... huhu...



    Liza abd rahim... haah... pinkam anak org kejap... huhu...

    kalu frem... ngan aku2 pon tak mkn.... huhu...


    Along tapa... tu la pasal... sedihs kan... ayuh kita mulakan misi.... 30 hari mencari endut...

    kenalkan la sorang kat aku...



    echah mashuri... huhuhu... aku cekelat takde... pokok buah2an pon takde... yg ada pon pokok kelapa sawit... abis camna nak bagi tu....
    huhuhu...


    DyaMohd... comelkan.... terer org yg membuatnya.... hish... takkan nak tgk je... mestilah mkn.... huhu...



    example 010... aku pun sama gak la bro.... tapi.... mesti cplud bagi nanti kan.... huhuhu...



    Ungu.... huh... nak frem? nanti tak merasalah aku.... huhuhu...

    ReplyDelete
  14. Cik Feesya... huhuhu... mmg sedap.....


    Hamzah ian... piwittt ape piwitt... aku ni lelaki lah.... hampeh mu.... grrrrrrr....



    anizDANbintang... haah... sayang nak mkn.... tapi mkn gak...

    uuuuuu... tgk apa kat atas tu... tepi sikit... aku pon tgk gak... huhu...



    ZiZie ZiZot... sedap.... sedap sgt...
    sampaikan salam aku kat katie perry... ngan ucapan... gudluck 4 the exam.... huhu...



    Si Gadis Bunga... coklat sponsor... huhuhu... haah... aku pun tak cukup... nak lagi... mintak2 dia bagilah lagi.... huhu..


    Kak Diyana Daniel... haah... bila bukak terkejut yang amat.... huhu... terharu....



    Cik Rabbit.... eleh ... ko pun tak aci... mandi air terjun tak ajak aku.... sedihs tau...




    Cik Ngah... huhuhu... adesss.... satu rak terus..... taukeh perabot jati pon bley garu2 kepala camni.... huhuhu..

    ReplyDelete
  15. peh
    dasat ni dasat

    kalau topping ceklat tu yg warna warni dan tulisan CATATAN ABG JONNI tu pakai satu kaler mesti lagi bold

    eh

    pandai pandai je nak komen

    haha


    ...

    beb
    anak sedare kau kasik pinjam sini

    bulih?


    .

    ReplyDelete
  16. BonekaDalamChermin... huhuhu... sila komen je... pihak sponsor tu tak kisah... lagi suka tau.... huhuhu...

    sori ah... anak sedara aku tak bley di pinjam2.... mak dia marah...


    tapi kalu nak pinjam aku.... aku redha je... huhuhu...

    ReplyDelete
  17. aku suka aa rambut tocang dia
    halus plak tu....aaaa!





    geram!


    harharhar

    ...

    aku kalau makan ceklat sedap
    suka simpan simpan
    sayang nak habiskan

    tapi selalunya
    ada je yang khianat

    TOLONG HABISKAN


    ='(

    ReplyDelete
  18. Bonekadalamchermin.... huhuhu... mmgle comel... tapi tak reti penat.... tak reti dok diam... tgk pon penig pala.... huhuhu...


    huh.... belasah je bajang itu.... huhuhu...

    ReplyDelete
  19. uuuuu............lepas makan tuh ada cirit birit tak????hahahahahah.jeles2...aku pun tak pernah dapat coklat sehebat itu ...

    ReplyDelete
  20. little teddy... tak ah... rasa nak mkn lagi ada... huhuhu..


    takpe... elvis kan ada...

    ReplyDelete
  21. terkesima gua melihat keenakan coklat tersebut..
    apsal la anak buah kau kecik lagi. kalau dah besar bleh mintak kau rekemen buat endut

    *aku nak request kau pop-up kan komen box bleh?senang nak komen smbil mengusha entry

    ReplyDelete
  22. lor igtkan sape la si darling ni...mula2 bayangkn istri la...huhuhu....upenye ank sdaree..keke..

    wahh sedapnye cokelet.. blh la nk skit..hhuhu

    ReplyDelete
  23. sape bagi kau coklat tuh.


    bitau aku..






    aku nak buat-buat baik ngan dia.


    untung-untung dapat henpon baru.

    ReplyDelete
  24. dark half.... huhuhu.... byk cantik ko ni ah... byk endut lain kat soping komplek tu.... huhuhu...

    terima kasih bro.... aku pop up kan komen... sbnrnya aku tak reti sgt buat2 blog ni.... huhuhu...


    kalu ada cadangan2 lain bagitaulah ye.... aku amat hargai... timekasih...



    Suriati... haah... pinjam anak buah jd pelakon tambahan sekejap.... huhuhu...

    aku pon tak merasa sgt.... huhu...
    sedihs...




    cik ungu... aku pon tgh pujuk2 belikan mesin basuh.... mesin basuh aku dah bunyi gedegang gedegung... huhuhu...

    nanti kalu berjaya... aku bagitau sapa... huhu...

    ReplyDelete
  25. huhu..nak jugak....cokelat..mesti lagi cantek+sedap klu letak nme cik jelly chan..haahaa..perasan:p

    ReplyDelete
  26. yummy..cdpnye..
    nak ckit..!!
    btw..comel la dax tcik tu..
    darling~~hee sweet..

    ReplyDelete
  27. cijk jelly chan... huhuhu... coklat sponsor... haah... mmg cantik kalu letak nama jellychan... huhu..



    sweet_sour: alamak... dah abis laaa...huhuhu.. haah... comel sgt.... huhuhu...

    ReplyDelete
  28. ala..kau saving la..


    aku pun nak jugak.
    mesin basuh yg guna sekarang kene masukkan 2hengget.
    kongsi ramai2 lak tuh.

    tak seronok.

    ReplyDelete
  29. cik unggu.... huhuhuhu... bley plak mesin basuh masuk 2 inggit....

    kalu aku.... masuk 2 inggit.... basuh sebulan punya baju2 masam.... puas hati sikit.... huhuhu...

    ReplyDelete
  30. mekasayyy abg jonni utk pop-up nih

    nah, cokelat virtual buat lu..hehe

    ReplyDelete
  31. six.september... takpe.... mungkin di lain waktu... huhuhu...


    Dak Half... samma sammeyyyy... mekasih bro utk cadangan lu.... huhu..

    tanak ah cokelet.... bagilah duit.... huhu..

    ReplyDelete
  32. bila la aku nak dapat cokelat lak ni...

    aku suka yang warna hijau yang anak kau makan tuuu

    ReplyDelete
  33. darling abang jonni rakus nampaknya.

    ReplyDelete
  34. Irwan... nanti2 dapat la tu...

    ini bukan anak aku laaa.... ini cucu aku....

    huhu..

    ReplyDelete
  35. aku rindu nak baca update baru dari abamm.T__T

    ReplyDelete
  36. ayat last ta tahan. haha

    nak k abg jonni. ta tgl kt macy pn :)

    ReplyDelete
  37. Pyka Rahmat.... huhuhu... biasak ah... budak2... pantang nampak cokelet...



    echah... huhuhu... taun depan baru update...




    maCy: ayat penuh keikhlasan tu.... huhuhu...
    aku pon sendiri tak dapat.... huhuhu...

    ReplyDelete
  38. cis.. nanti aku nok suruh bini aku kirim kasi aku la.. tak jadi nih..asyik korang je dapat coklat..

    ReplyDelete
  39. hahaha..lawak lah entry ni.. hehehehehehehe...

    ReplyDelete
  40. bagi ke tempah ? bagi ke tempah ? jeles gileee !!!

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger