Akur episod 1.

            Sebenarnya aku adalah seorang yang agak degil.




Bila bos aku membebel tentang benda itu.... Ada  aku kisah?.... Sikit pun aku tak kisah.










Bila pakcik aku membebel tentang benda itu..... Ada aku kisah?... Sudah tentulah tidak. Harharhahar. 



         Sebenarnya bukan setakat mereka berdua, tapi abang-abangku, kakak-kakakku, senang cerita ahli keluarga terdekat aku, dah selalu membebel tentang benda ini. tapi adakah aku terkesan?









Sudah tentu tidak!!!!!





HaRHaRHaRHaR....













Sehinggalah....





                   Ibuku menasihati aku.......  Aku akur......

Comments

  1. ni mesti bab kawin.. idok pun pasal rambut.. idok pun pasal lu malas gosok gigi... hahaha.. betul kan jonni ?? ngaku cepat !

    ReplyDelete
  2. the power of mak memang tak boleh nak lawan...apa-apa pun, syurga dibawah telapak kaki ibu...

    kalo degil sangat, mana tau ko dapat cium bau syurga awal...mak ko bagi penapak kat hidung ko...hahhaa...

    Gorengbaek - Pesan ayah yang terbaik dari ladang

    Hangit Habis dah - Korang ingat Dia pakai ke cara "CHEAP SALE" cenggitu??

    Kerat Senget - BOHSAN TAHAP GUANO!

    ReplyDelete
  3. akupun degil jugak...


    tapi bila dah tua2 ni haiiiihhhh tak kuase awok hahaha

    ReplyDelete
  4. hiii...ni kisah degil laa ni...makk laa merubah segalanya erkk... ape lg abg joni ..ikuti nasiht ibumu, nati x bauu surga kang.keke..**memandai je aku nii..kikiki**

    ReplyDelete
  5. samalah kita, abg johnni zodiak aapa ek?

    anak mak ekk..:)

    ReplyDelete
  6. Kena ler akur kalau tak jadi anak derhaka plak.

    ReplyDelete
  7. Encik gorie ni kena mak nasihat baru akur..kui3 !

    * ;)

    ReplyDelete
  8. har har har....arerere....akhirnya akur jgk...tapi....ape yg diakurkan ni...bikin suspen~~~~!!!!....

    ReplyDelete
  9. degil itu sangat indah...
    kena bebel jugak pengalaman indah...
    bila mak masuk campur, masih endah ke tak? kikiki...jonni jonni jonni (rasa cam ada lagu hindustan lirik camni)

    ReplyDelete
  10. selamat tinggal rambut panjang kesayangan abg panjang!;p







    bro.rindu la entri ko.nape lame xberupdate??

    ReplyDelete
  11. dark half,

    aku rase lagu dia cegini

    '..jon joni jonathan ta pam pam pam pam pam pam...'

    cerite industan yg 3 adek badek terpisah dibesarkan berlainan agama

    :D

    ...

    aku syak kau ni anak mak kan?
    huh..harap muka je abis genster!

    kakaka


    .

    ReplyDelete
  12. a.samad jaafar....
    tettt.... 10 markah untuk anda.. anda tepat. pasal rambut.... huhuhu..

    kita jumpa di pusingan bonus.





    Along Tapa....
    Bahaya tu... telapak kaki di hidungku... harharhar... saiz 7 tuuu... adeih.





    Jurnal murahan....
    ooooo... hang ni degil yeee... harharhar...




    Suriati....
    mana ada aku degil.... sikit degil jee... sikitttt je... harharharhar..




    Liza Abd rahim...
    zodiak kambing... harharhar... tapi aku rajin mandi tau.
    memangla anak emak... takkan anak ketua kampung plak... huhuhu...





    Syue Muatafa...
    Adesss.... tak nak ah jd anak durhaka... huhuhuhu... takuttt...





    Cik Rabbit...
    tu la pasal... mak mak ni bila nasihat dia x marah... cakap biasa je... tapi menusuk kalbu... sedih ah...
    harharhar...




    gadisBunga...
    cakap baguih takpa.... jgn ckp padan muka...
    harharharhar...




    MasZuber....
    Haah.. rambut dah mcm mop....





    Monster kekhai...
    pasal rambutan la brooo.... silap... rambut....





    Dark Half....
    huhuhu... kalau mak masuk campur... kenalah dengar... harharhar.
    huhuhu... ingat lagi ye bro lagu tu... huhu..





    echah mashuri...
    huhuhuhu... tu la pasal... rasa dah x gojes plak... huhuhuhu...





    Bonekadalamchermin....
    Harharharhar... hang kaki hindustan kaaaaaa.... harharhar. mesti hang ada byk poster sahrukh, bobby deol tampal2 kat dinding...


    biar anak emak.... jgn anak ikan sudah.... harharhar...

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.