Saturday means sabtu.

           
Hari:  Sabtu.
Tarikh: 28/05/2011.
Tempat: Di rumah.


        Arghhh!! Sabtu yang membosankan. Duduk saja-saja je kat rumah tanpa arah tuju dan aktiviti yang mendebarkan. hahaha. Gila bosan.








             Tak tau nak pergi mana, maklumlah gaji pon belum. Jadi agak terbataslah cita-cita nak berjalan tu. Lagipun takde plak sapa-sapa yang ajak aku keluar ke apa ke.... huhuhu. kesian....


         Pastu sebab sudah kebosanan tahap sengal, aku pun menelefon kawan aku, tanya dia sibuk tak... pastu ajak dia jalan-jalan jap. Nasib aku amatlah baik.... dia tak sibuk. Jadi tunggu apa lagi...














        Start motor... langsung jalan jelah. hahaha. Aku  pun menunggang motor dengan nada yang cukup sopan santun. Tanpa ada unsur-unsur merempit mahupun gila-gila remaja. Maklumlah sudah tua... tak macam dulu-dulu. Mesti laju bawak motor, pastu pantang ada ruang nak mencelah... mesti menyelit. huhuhuu... tapi itu dulu..



        Sampai je kat tempat kawan aku tu, benda pertama kitorang buat adalah makan. kitorang makan tengahari kat Kampung Baru. Walaupun pada hakikatnya dah pukul 3 lebih dah. Hahahaha... perut gila lapo masa tu.



         Lepas makan kitorang lepak kat KL Perfoming Art Centre kat Sentul. Suka betul tempat tu... cantik ah.











          Ini gambar tempat tu yang aku cilok dari saudara Google. Huhuhuhu. Paling aku suka adalah tasik dia. Ada banyak ikan, memang membuatkan aku begitu teruja. Aku memang pantang sikit tengok tasik ke kolam ke yang banyak ikan.... jadi stress aku. huhuhu. Rasa nak mancing je...








         Ini plak gambar masa aku kat kolam ikan yang lagi satu. Kolam tu kecil je tapi ada ikan koi yang besar-besar. Adeih...  gila geram aku tengok ikan tu, besar. Aku teringin sangat nak terjun masuk tangkap ikan tu sekor-sekor. huhuhu..











             Ni lagi satu gambar ikan tu. Selamba je berenang kat permukaan air. Tu yang rasa nak terkam je tu. huhuhu. Apapun aku memang suka tempat tu... mmg best.



         Dah. Tu je untuk hari ini... Jumpa di hari lain. Nak tidur awal. Malam tadi berjaga sampai subuh sebab tengok bola. Dan keputusannya....




huwaaaaaaaaaa....



       Manchester United kalah.....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

26 comments:

  1. ehemmm..siapakah di sebaliik kasut 'crocs' itu..geram kat ikan ka..geram kat dia..miahahhaa..

    ReplyDelete
  2. Liza Abd Rahim...

    ish... aku la tu yg pakai kasut crocs tu... aku ni berjiwa feminin... haha..

    ReplyDelete
  3. klo wat goreng ikan tuh sedap uhh...hahahaha

    ReplyDelete
  4. jeng jeng jeng. kasut sapa tu? hahaha.. apasal x terjun je? boleh berenang bersama ikan.wakaka

    pst, peminat mu rupanya.hahaha

    ReplyDelete
  5. keluar dgn awek lettew, hahahah..

    ReplyDelete
  6. cik jelly chan...

    buat ikan bakar ke?... masak stim ke? letak halia byk sikit.... mmmm..... hahahaha. x daya ah nak mkn....



    fiexah91..

    kasut aku laaaa... salah ke aku pakai kasut crocs tu. hahahahaha. kiut apa aku pakai...




    ZiZie ZiZot...

    gelfren.....




    Siti Mashitah Saidin....


    hahahaha. Today is Isnin Laaaaa... wekkkkkkk!!!!...

    ReplyDelete
  7. kantoi kuar ngan awek!! harharhar

    ReplyDelete
  8. ko nk citer yg ko berdating kan sabtu lalu kan kan... hehe..... jgn maree haa...
    ssekali jengah2 ler tempat gua lak... http://pohpalehburger.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. MU kalah....huuuwwwaaaaaaaaaa hhuuwwwaaaaaa haaa tengok aniz nangis makan 7 ari baru benti ni...huaawwwaaaaaaaaaa =p

    nota poket - pinjam crocs buleh???hehehe

    ReplyDelete
  10. i know what u did last sabtu..
    eceh!

    ReplyDelete
  11. ni memang mengundang. kalau aku, dah gigit baham hidup-hidup ikan koi tu.

    heh cuma malas je nak cipta tragedi di hari sabtu.

    ReplyDelete
  12. hik2. betul2. siapa disebalik kasut croc itu. mu kalah? hahahaha

    ReplyDelete
  13. oit,

    saya cam kasut kuning itiew!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. hyi abg joni bru blh tgk pic real di blog cttan abg joni.kekeke. Siapakh wanita disebalk kast crocs i2.hehe

    ReplyDelete
  15. MaWaDDaH...

    harharhar... mana ada... aku la pakai kasut tu... hahahaha.



    POHPALEH BURGER...

    Tak ah... aku nak citer yg aku teringin nak jadi pelakon teater.. tu je... harharharhar...

    ok bro... nanti aku singgah...



    aniz...


    sedih arrrr... united kalah.... huwaaaaaaa... jom nanges sama2....

    nota dilebuhraya: boleh... jangankan crocs.. kasut penyu, zebra dan tak lupa kasut hippopotamus pon ada.. kehkehkeh.




    tupaimerah...

    uik? ko tau? ko ni keje dukun eh?




    Ungu...

    hahahaha... aku mmg akan terkejutan gila2 kalu tgk hang baham ikan hidup2. Dahsyat weiiii...




    maCy...

    mak aku lah yg pakai kasut tu... huhuhu... cisss!! taulah hang minat Arsenal... kehkehkeh..




    MasZuber...

    takkanlah ko cam kasut tu... CROCS DUA SERUPA kottttttttttt.....




    Suriati...

    huhuhuhu... malu ah nak tunjuk muka... hmmmm... siapa eh? best tu? best tu?.... Gadis berkasut crocs... hmmmm... boleh buat drama tu...




    CikNgah...

    Haip!! Barcelona ah... huhuhuhu.. sedis ah.. United kalah..




    aper2 je....

    cis!!! seronok plak ko yer... hahahaha... ko minat team mana?

    ReplyDelete
  16. kah kah kah...MU kalohhhhh...hahahah.Tu la aku dah gtau MU dah down skarang nie.Aku dengar Liverpool nak mai kl.Perghhhh...heheheh.

    semua orang tanya sapa yang pakai croc tu kan?Mcm misteri nusantara lak.huahahaha.

    ReplyDelete
  17. haha yeee laahh tuu bro.. nak jd pelakon teater kunun... tu yg amik ilham kt sana tu ye... bersama bunge menjadi inspirasi... hahahhaa...

    ReplyDelete
  18. abang jonni cikgu tumpang tanya...siapakah jejaka hansem kat tepi kolam tu..heheh nak tgk jugak ghopenya camner. Nampak sipi2 ja..bila nak tunjuk muke?hehhe

    ReplyDelete
  19. little_teddy...

    Takpe ah, nampak kasut pun cukup ah. hahahahha. Ak ah... United kalah dengan jayanya....




    ~Princes Nasuha~

    Ak ah... kalah la... adeih...




    POHPALEH BURGER

    kehkehkeh. Jangan main2 bro... manalah tau aku jadi pelakon teater fofuler. kehkehkeh...


    xdelah... mengarut je... huhu.





    Cik Feesya....

    kehkehkeh.. Malu ah nak tunjuk muka Cik Feesya. segan...

    ReplyDelete
  20. beb
    aku pun adaaaa crocs kaler tuuu
    sibuk ah awek kau nak sama pulak!!


    kahkah

    apsal pakai topi keledar x ikat tali??

    ReplyDelete
  21. Cambest je Bang Jon tempat tu!!



    KAHKAHKAH relax sudah.. terimalah hakikat ianya ibarat langit dan bumi. ;DD

    ReplyDelete
  22. kasot crocs kasot crocs . hahahahahahahaccuuuummmmm !

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger