hidup ini penuh dengan kejutan.

       
         Huarghhhh... ngantuk gila.. Hari-hari datang kerja camnilah, ngantuk dan letih. huhuhuhu. Tu yang malas nak tidur lewat-lewat lagi.

         Macam biasalah, hari-hari banyak kerja nak dibuat. Naik bengkok badan. Pastu nak melayan karenah bos yang gila. Huh! tensen.... Tapi apa nak buat, dah namanya kerja kan? layan je lerrrrr...


Tiba-tiba.....








  Abang Jonni: Adeihh!! memulas pulak perut aku ni... Tiba-tiba je ni. Nak kata aku makan pelik-pelik malam tadi, tak jugak. Adeihhh!! tak boleh tahan ni....














Abang Jonni:  Arghhhhhh!! tak boleh tahan.... tak boleh tahan.... adeih!! jamban.... jamban.... kena pegi jamban ni.... arghhhh!!



















Abang Jonni:  Hins... hins.... hins... kontrol... kontrol... rilek... dah tak jauh jamban tu... adeihh!! kontrol.... kontrol...


Abang Jonni: Arghhh!! dah nak sampai... sikit lagi... tak tahan... tak tahan....





tiba-tiba....



          Huwarrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!








Abang Jonni: Arghhhhh!! @#&**%$*#@ terkejut aku.... *$#^&%@# ko rahman... terkejut aku... Nasib baiklah aku takde sakit jantung... *%^$#@&*^ ko!!














Rahman: kahkahkahkahkah!! terkejut beruk macam babun.... kahkahkahkah!!


         Sebenarnya aku suka sergah-sergah kawan sekerja aku dari dulu lagi. harharharharhar. Pada aku memang cukup kelakar bila tengok reaksi muka terkejut beruk diorang. Tapi...... tapi...


         Benda tu betul-betul seronok bila aku kenakan orang lain... bila terkena batang hidung sendiri, tak seronok pun. Menyakitkan hati dan membuatkan rasa nak tempeleng orang je.



harharharharharhar....


moral of the story: ye lah... padan muka aku!!! terkena kat batang hidung sendiri.....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

16 comments:

  1. kah..kah...kah...naseb bek tak terberak kat situ...

    ReplyDelete
  2. Nasib baik bukan cirit-birit hahaha.

    ReplyDelete
  3. Habis kejutan tu dah buat najis terkeluar sebelum Bang Jon sempat masuk jamban kah?? ;D

    ReplyDelete
  4. moral of the story: selalu2 la sakat org yer...hikhikhik...

    ReplyDelete
  5. naseb tak terberak kan hehe

    ReplyDelete
  6. heehe.. comel.
    tulah, sepandai-pandai tupai melompat akhirnye,gedebuk ke tanah..same goes to you,sepandai-pandai abang jonni kenekan org ,akhirnya terkena batang hidung sendiri,\hehe :)

    ReplyDelete
  7. abg jonni..org putih kata :

    what u give..u get back ...

    padan mukaa..hak hak hka..

    selamat berpuasa and maaf ya kalau ada komen2 yg terbabas tah apa-apa..jgn ponteng puasa tau..

    ReplyDelete
  8. silap haribulan nih ada yang kena rodok ngan hujung pen kilometrico nih..

    ReplyDelete
  9. hehehe padan la muka encik jonni..

    selamat berpuasa...=))

    ReplyDelete
  10. karma la tuh. ahaks! nasib tak terbuang dalam seluar,naya weh heheh!

    ReplyDelete
  11. sedar pun.. memang geram kalau ada orang buat lawak macam tu. rasa cam nka sumpah dia jadi berak je

    ReplyDelete
  12. naseb baek le mike tak tercirat kat situ....kalo tak jenoh ooooo....nak mengelappp....

    ReplyDelete
  13. sakit ati woo alo org buat ita tekejut..silap2 termencarut plk...hui.. melenyapkan kemachoaan sungguh!

    ReplyDelete
  14. aku rasa enkau dah terberak dalam seluar masa terkejut tu..hmmm

    aku rase-raselah.. hmm [kerut-kerut dahi]...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger