Karaoke bersama anak buah....



Ammy : Dulu Ammy ikut mama karaoke dengan kawan-kawan mama.... bessstttttttttt.....


Abg Jonni : Eleh... tempat karaoke paksu lagi bestttttt......










        Memang selalu anak buah aku akan tanya mana aku nak pegi, sebab dia nak ikut. Jadi selepas memerut aku pun membawa dia ke kedai.... aku beli rokok dan belikan dia ais krim. Kehkehkehkehkeh.

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

13 comments:

  1. hahaha..sadisnya..malang budak tuh...hahaah

    ReplyDelete
  2. perghhh ...bau siyuuuttt.Huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. kahkahkah

    anda memang menepati ciri2 orang muda bro. haku dulu pun bapak aku selalu ngelat mase aku nak ikut pegi pasar malam.

    henci!

    ReplyDelete
  4. wow!! pak su yg sgt kejam hokey... dh jatuh tahap wajib utk pak su ni di baling dgn pasu... kehkehkeh...

    ReplyDelete
  5. sudipvssenduk....
    harharhar... takdelah nyanyi kuat-kuat, slow je... takut kena bako jamban nanti...huhu



    Jelly Chan....
    Alaaaa.... melawak saja ngan anak buah... huhuhu




    little_teddy...
    bau? sniff... sniff.... ak ah laaa.... sapa kentut nih? baik ngaku...


    hahahahahaha.




    Jurnal murahan...
    harharhar... biasak ah bro... org bujang.... takkan berjalan nak bawak anak buah kot...




    Azalea...
    harharharhar... sesaje je melawak ngan anak buah. hahahahahahaha.

    ReplyDelete
  6. Menyanyi ketika buang air besar, tak ganggu konsentrasi ke Bang Jon? Ke lagi mudah untuk meneran??




    Dah ada bubble talk lah.................. ;D

    ReplyDelete
  7. eeeeiiiii....dalam bilik termenung mana leh karaoke lah.....adehhh!!!...

    ReplyDelete
  8. YOUsof...
    mula-mula je boleh menyanyi...
    pastu kene konsentret...
    harharharhar

    arghhhh!!! tak senunoh!!!




    eita....
    bolehhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
    sekejap je lah...
    harharharhar

    ReplyDelete
  9. amir rasyid...
    hahahaha.. bergurau je ngan anak buah... takde pape sbnrnya... huhuhuhuhu

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger