Melentur buluh biarlah dari rebungnya.



Abg Jonni : Ak ah... balik-balik salahkan adik ko tu. Ammy yang selalu habis makan tinggal je kat situ. 


Ammy : Takde... bukan Ammy buat.. adikkk...


Abg Jonni : Ah jangan banyak alasan... Lepas ni habis makan kemas, pinggan basuh. Kalau paksu nampakkkk.... Haaaa...











Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

16 comments:

  1. harharhar... padan muke pak su!! kompom kene bebel 24 jilid muka surat ngan kakak ko...

    ReplyDelete
  2. paksu owh paksu..

    ape nk jadi paksu nii...

    isk isk isk..

    ReplyDelete
  3. hahahaaa....tekejut aye, nasib ammy, bukan eMMe, hahahaha....

    betul la, pepatah melayu mengata melentur buluh biar dari rebung, masa dia kecil la kite nak didik dia kan....

    ReplyDelete
  4. haha hampess la lu.. nak jadi contohh kononnn :D

    ReplyDelete
  5. hahaha.. seperti ketam mengajar anaknya berjalan lurus !..

    ReplyDelete
  6. haha...kisah benar yang berlaku dalam setiap keluara...termasuklah keluarga saya... selalunya saya yg jadi budak kecik tu hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. Azalea...
    kehkehkehkeh... saja je carik pasal kadang2... huhu



    chirpy chummy...
    mmmmmm ... jadik contoh yg baik kot.... harharharhar




    eMMe...
    Ak ah... biar dari rebung... kalau dah buluh betung ke... buluh kasap ke... mmg tak bley dilentur... huhuhuhu



    POHPALEH BURGER...
    wakakakakaka... saja je bro buat akak aku hangin... suka tgk dia bebel...



    a.samad jaafar...
    hahahaha... bro... walau ketam jalam senget, tapi bila di masak lemak... mmg maveles... ammakk!!

    hahaha..



    tupaimerah...
    mana ada teraniaya... mmg aku saja tinggal camtu.... nak sakat akak aku...
    kehkehkehkehkehkeh




    Azham Vosovic...
    kehkehkehkeh...
    yup.... setuju.... tapi kadang2 kenalah basuh pinggan sendiri kan...
    haha

    ReplyDelete
  8. mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke anak buah sendiri???sah sah dlu2 ko mcm tuh, tuh yg ank buah ko pun camtuh jgk.Muahahah

    ReplyDelete
  9. rindu pulak aku kt ko. Hahahahahahahaha. (sawan t'lbh mkn ubat)

    ReplyDelete
  10. Sifat pakcik yang gemar kelentong adalah amat mudah diikuti oleh anak buah.

    ReplyDelete
  11. pemalas jugak kau ni kan....kih3...
    sian budak tu..

    ReplyDelete
  12. penyudahnya...paksu yang kena jugak..hahaha

    ReplyDelete
  13. little-teddy...
    oit!! akulah org yg paling rajin basuh pinggan tau....

    dalam mimpilah...
    harharharhar




    pak lang...
    ololololo... meh sini aku peluk.. meh... meh sini jgn memalu...
    kahkahkahkah
    ngengade la ko...




    YOUsof...
    ya... moga2 diorg tak mengikut perangai aku...
    kalu tak pening kepala mak bapak diorg...
    harharharhar




    eita....
    oit!! mana daa pemalasssss....
    pemalas gilerrrr....
    harharharhar





    Aniz...
    harharhar...
    biasaklah.... seronok gak kena bebel kengkadang... harharharhar

    ReplyDelete
  14. SAudipvssenduk...
    kahkahkahkah... betul... betul... betul....

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger