apa celop.

Di suatu pagi yang indah.....










        Ada sorang budak kat tempat kerja aku, dok rajin cakap apa celop. Sikit-sikit.... apa celop... sikit-sikit.... apa celop. Lagi-lagi sekarang drama apa celop tengah ditayang kat tv3. Lagi rajin dia cakap apa celop... apa celop... apa celop.... Serius aku dah naik menyampah. huhuhuhu. Ah!! biarlah. Budak-budak lagi, camtulah. huhuhu. 












**** the end ****

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

67 comments:

  1. celop tu apa pulak..celop kaki th la..XD..tampar kan je..budak2 skang merepek2 bahasa diorg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. celop kaki? pastu ada ikan kecik2 gigit.... best tu... best tu.... huhuhu
      ya. mcm2 bahasa baru skrg ni ye dak? tak paham kadang2... huhu

      Delete
  2. Replies
    1. kehkehkeh... yup... kengkadang annoying gak lah....
      biasak ah... bahasa muda mudi skrg....

      huhuhuhu...

      Delete
  3. aku tak suka tengok citer tu...
    ntah apa citer lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... citer rempit2 tu...
      hmmm... abis ko minat citer apa? naruto?

      wooooo.....nanti kat tv part jiraiyya lwn pain sedih woooo...

      tp nanti part naruto lwn pain gila best... aku ulang tgk byk kali dah.... hahahahhaha

      Delete
    2. ye ke?...
      kau ni macam kencing aku je...
      minggu lepas ntah macamana aku terlupa tengok lah...
      adeh...salah gi pasang tv2 tengok kartun tarzan...
      dah nak habis baru teringat....
      nak ngis rasa...

      Delete
    3. hahaha... x ... serius.... jgn miss yg kat tv tu....
      jiraiya lwn pain... gila best...

      tapi plg best masa naruto lwn pain... huhuhu.... dahsyat beb... dahsyat....
      huhuhuhu...

      tapi tulah ada berapa episod2 flashback... yu yg potong tu.... huhuhuhu

      Delete
  4. mmg menyakitkan hati klu jumpe org camnie...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... aish!! tu la stail berckp muda mudi skrg nih... best apa...
      kakkakakakakka...

      Delete
  5. hahahhaa..tergelak besar spontan saya uncle
    haahahah.. pengaruh tivi gitu la uncle, sabo yea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... ak ah...
      pengaruh tb dan film.... dia minat sgt kot citer tu....

      kan lg bagus layan semanis kurma...
      kan? huhuhuhu

      Delete
  6. grrrr...aku pn benci weh! kakak aku suke ckp. grrrrr! rasa nk sepak jek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit!! apa ni ... nak sepak kakak sendiri.... tak baik lah...
      baik ko kenalkan kakak ko tu kat aku.... kakakakakakaka

      Delete
  7. it only take empat otot untuk tampar buda tu dari kita guna 42 otot untuk dengar apa yang dia cakap. Tampaq jangan tak tampaqqq !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah!! ini fakta ke auta nih... huhuhuhu...
      ok. nanti aku tampo dia... pastu aku ckp ko yg suruh....
      bio mak bapak dia cari ko...
      kakakakkakaka

      Delete
  8. kau tumbuk je halkum dia jonni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... juno... juno...
      kang halkum dia tenggelam camne? ...
      letih nak mencarinya kang... huhuhu

      Delete
  9. haha..menyampah kott kalau selalu kene...celop kat tar kang..baru tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaha... celop kat tar... pastu tabur bulu ayam byk2 ye dak...
      ala mcm cite2 katun tu.... huhuhu,...

      ah!! aku ni terpengaruh ngan katun sgt... kakakakkaa

      Delete
  10. yayyyy. ada jugak yang sama dengan saya menyampah dengan orang yang cakap "apa celop" hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... yep!! ada geng...ada geng... huhuhu...
      entah lah... bahasa muda mudi skrg nih... huhuhu

      Delete
    2. errrr. saya pun muda mudi lagi tau. hahahha

      Delete
    3. errrr. saya muda mudi lagi tau. heheheh

      Delete
    4. hahahahahahaha.... alamak.... tak bley geng la ni... huhuhuhu...
      aku dah terlebih muatan... bukan muda mudi lagi....
      kakakakakakaka

      Delete
  11. Diharap anda terus mampu untuk bersabar.. Apa celop marah², tak cool lah.

    Apa celop yeop! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha... yep!! sabar.... jgn aku pun terikut ckp camtu sudah.... huhuhuhu

      nak cool... belilah eskrem matkool.... kakakakaka..

      hmmmm... putar... jilat... dan celop.... biskut oreo...
      huhuhuhuhuhu

      Delete
    2. Nak ais krim matkool yang baru tu ke atau yang lama (murah sikit)?

      Delete
    3. ais krim pop pop udah ler.... baru singgit 10 btg...
      huhuhuhuhu

      Delete
  12. Ape celop wak nak marah2... kihkihkih..


    wak, aku rasa better ko celop jer bdk tu kat lumpur... abis citer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah... wah!! nmpak mcm minah rempit pulak bila baca ... kehkehkeh... jgn marah.... huhu..

      hahahah... aku nak celop pala dia dlm longkang... huhuhhu..

      Delete
    2. kihkihkih... minah rempit yer??? aku ni sbnrny bkn minah rempit, tp dh tahap minah sempit... badan dh mcm tong drum... nak lalu sane sini semuanya sempit... ^___^



      celop jgn tak celop... kalau tak cukup kudrat, blh roger2 aku k...

      Delete
    3. hahahaha.... apalah akak neh... mana ada tong dram....
      tak... mcm org2 muda dan gadis2 remaja pulak akak ckp apa celop tu...
      kakakakakakaka..

      hahahahaha... bley... bley... huhuuhuhu..
      kang kalu bapak dia tanya... akak je jwb... aku malas...
      kakakakkakaa

      Delete
  13. bebudak kat rumah ni dah kena warning..
    sapa bunyi .. apa celop, apa celop lagi...
    mama dia mogok tak nak masak sebulan! Mmg sakit jiwa dengor ggggrrrrrr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... pulak dah... hhuhuhu..
      biasak ah bebudak... terikut yg ada kat tv....

      huhhuhu...

      wah!! maknanya sebulanlah mkn kat luar... kfc... pizza.... lg bebudak tu suka...
      kehkehkeh

      Delete
  14. HAHAHA .. biasalahh penangan movie . HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep!! entah2 ko pun sama terikut-ikut.... huhuhuhuhu...

      Delete
  15. Replies
    1. celop teh boh.... buat ayor teh...
      kehkehkehkeh

      Delete
  16. haha...seriusly lawak.nak tanya abang ni keje syarikat apa ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... memain je entri2 kat sini... huhu...
      hmmmm... keje kat syarikat yg tuan punya kompeni mcm harem...
      dan bekerja sbg buruh kasar sahaja...
      huhuhuhuhu

      Delete
  17. ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop
    ape celop

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arghhhhhh!!! cimottttttttt!!!!
      (sambil gulung lengan baju)


      kakakakakakaka

      Delete
    2. ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop
      ape celop

      ko nak gulung pe plak pasni??hahaha

      Delete
  18. :) elehh..
    siket hari bulan,,
    abg pulakk yg nyebot 'apa celop' tuhh..
    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... apa elehhhhhh...
      xdenya aku nak terikut cakap camtu....
      takdenya... huhuhu..

      mintak2 takdelah.... kehkehkehkeh

      Delete
  19. ape mksud ape celop 2?
    blur btol gan ayat2 skang ni. .hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... ontah lah Syamira...
      mcm apa barang?... apa kes?.... apa ke heyyyy...
      camtu la kot.... huhuhuhu..

      yep!! skrg dah mcm2 kan? huhuhuhu...

      Delete
  20. kira ko ni berhati mulia jugak la ek tak dicelopnya budak tu...kalo aku,aku sendirik pun rimas dowh duk mencelop2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... teringin gak nak celop pala dia kat longkag... tapi nanti mak dia pulak kejar aku ngan parang... tanak aku...
      bahaya tu..... bahaya...
      kehkehkeh

      Delete
  21. ape celop pakcik mrh2 ni.x rempit la mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... paklang... bila masalah aku ni matrempit...
      lainlah kau tu... alaaa....
      masa zaman2 kegemilangan dahulu....

      rider no 1 di sg besar,.....
      kehkehkehkeh

      Delete
  22. depa tatau kot apa maksud 'apa celop' tu, apa punya cerita la kat tv3 tu.... macam takdak tajuk lain nak buh,huhu...... kalau aku pon rasa nak kasi penampaq,tah pape

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.... entah... bahasa muda mudi skrg neh... huhuhu..
      wah!! penampaq? tampaq... jgn x tampaq... huhuhuhuhu...

      Delete
    2. hahahaha... yep!! tampaq je kan? huhuhuhu

      Delete
  23. Replies
    1. hahahah... entah ah... aku pon tak paham...

      celup teh boh kot...
      huhuhuhuhu

      Delete
  24. hahahahah.

    apa celopp?? opps, maaf! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahha.... haaaaaaaaa....
      aku nak marah ni... nak marah ni....
      huhuhuhu...

      Delete
  25. member aku pun ada sorang gini gak kat rumah. nak nak pulak aku dgn dia satu tempat keje, naik berdesssiiiing tliga aku dgr dia nyebut benda tu banyk kali satu hari. kot berzikir tak pe jugak! ececeh.. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... biasak ah... bahasa org2 muda... huhuhuhu...
      tah2... ko pun sama ckp camtu gak...
      kakakakkakakakkaka

      Delete
  26. ekeke. apa kata atok jonni celop kepala dia tu kat longkang luar opis tu.ekeke :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakakaka... nanti bapak dia pulak celup pala aku kat jamban...
      camne?

      kakakakakkakaa

      Delete
  27. nini cekelat celop..celop..celop...iklan cekelat kt tv dlu2...wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... ingat lagi ko ye iklan nih... huhuhuhu...
      mesti ko suka mkn cekelat.... ye dak?
      huhuhuhu

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger