2 HEAD BETTER THAN 1 .... BULLSHIT !!








Belum lagi sampai kat sipolan... Si gorilla panggil aku...













Jadi aku pun lari balik ke tempat tadi untuk bantu sinun..
Setibanya di sana ku lihat bos besar masih ada di sana.....





Aku tak cakap banyak ngan bos besar sebab dia takkan terima apa saja alasan bila telinga dia tengah merah menyala...
Jadi akhirnya aku ambil keputusan untuk.....





Dok melepak saja... curi tulang banyak-banyak.....






***** the end *****

**** SHARING IS CARING ****

103 Pelakon tambahan:

  1. chettt... ini budak suka2 hati bikin ini tempat selupa dia
    punya bapak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... sebab tu bos aku rajin sgt jemput aku masuk opis... ada kelas kaunseling...

      Delete
  2. hahahha...keputusan yang bijak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya... bolehlah dianggap bijak selagi blom kene warning letter... kakakaka

      Delete
  3. Yo wak kabare??

    Wes suwei orak bersiaran...

    Kalau aku dpt arahan mcm tu, mmg bengang gak di buatnya... tersepit di tengah2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. warassssssssssssss.... huhuhuhu..

      akak bizi sgt kan... huhuhu..

      huhuhuhu... tu lah... selalu sgt camtu... dilema dibuatnya... huhuhu

      Delete
    2. time ko dalam dilema, ko mkn lah buah delima... kompom hilang dilema ko... ngeh3x...

      Delete
    3. hakhakhakhak... mana ada buah delima... kat umah aku kelapa sawit je ada... kehkehkehkeh

      Delete
  4. lain kali curik daging pulak..

    baru boroi dan sexy..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh... tapi peberet aku adalah sup tulang.... huhuhu..

      mungkin nanti bila aku dah ubah selera.. aku curik daging plak... bley masak black pepper... huhuhuhhu

      Delete
  5. kan..diorg ni igt kita ni apa??teknan jiwa je..nk buat cmne kuli kan..=/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... tu la pasal... 2 2 bos... dilema... dilema... huhuhuhu

      Delete
  6. uncle, brani ek! tak kene buang keje ke
    hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... dah byk koleksi warning letter sbnrnya... khekehkehkehkeh

      Delete
  7. Replies
    1. x best laaaaaaaa... x seronok pon kene bebel pepagi... stress... huhuhu

      Delete
  8. heheheh...btol tuh!!!haku pon penah buat gak camtuh pakcik....nak lagik tokeh haku laki bini...laki cakap suh buat lain,bini lak cakap suh buat mende ntah...last-last haku bwat x tau jer...hakhakhak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ak ah... camtu ah.. mana satu nak ikut pon pening... huhuhuhu

      Delete
  9. Replies
    1. huhuhu... nasib telinga laaaaaaaa.... telinga bernanah jadiknya.... huhuhuhu

      Delete
  10. Replies
    1. yes... yes... very2 gud job... stealing bone everyday.... very seronok... kakakakka

      Delete
  11. Replies
    1. ek eh ?? gelak plak dia... kehkehkehkeh

      Delete
  12. Replies
    1. hakhakhak... biasak ah.. kalu aku buat rokok gulung ... lagi ah besar... kakkakakaka

      Delete
  13. Replies
    1. hakhakhak... ye.. mmg fedap medap jadiknya... huhuhuhu

      Delete
  14. hehehe....mmg hebat lew uncle....nak try wt camne jugek lew klu asik kena mwah...tp bkn isap rokok lew...laypark jew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak.. lepak je soping komplek... bley suwit2 org... kehkehkehkeh

      Delete
    2. hehehe...xmo lew suwit2...titew pmalu...hehehe....

      Delete
    3. hakhakhak... weewit... sorang je kak long... jom jalan2 naik moto... kakakakakka

      Delete
    4. ekekeek uncle nieh....weewiit...jom rempit ngan i....

      pss...uncle try lew nikotin tuh...tp jgn amek yang pil...amek yang tampal tuh....mana tahu berkesan...

      Delete
    5. hakhakhakhak... jommmmmmmmmmm.... kita rempit pi town ye,... huehuehuehue...

      oooooo... yg kat tv tu ye... huhuhuhuhu... berkesan tak ye... huhuhuhu... k... thanks atas nasihat anda... huhuhuhu

      Delete
  15. nak ja yang berdedikasi..

    jadilah seperti uncle jonni..

    perrghhh dah jadi cam pantun lak kan.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku jwb ngan pantun gak.... ehem ehem...

      2 3 kucing berlari..
      sesat seekor ke rumah orang...
      kalau nak jadi org berdedikasi...
      rajin2 ah curik tulang...


      kakakakkakakaka

      Delete
    2. waahhhhhh... takut aku nak balas pantun ko nih..

      xpe2x, aku torai ehhh... ehem ehem...

      pulau pandan jauh ke tengah
      gunung daik bercabang tiga
      amalan curik tulang uncle jonni patut dicegah
      bekerjasama dan tolong menolong amalan mulia..

      jadik tak pantun aku?? muahahahaha

      Delete
    3. hakhakhakhak... 10 markah utk anda... aku serender...aku serender... huhuhu

      Delete
  16. mulanya, SYMP-saya yang menurut perintah..

    akhirannya, SHAL-suka hati aku la..

    pertanyaan : tak cukup lg ke tulang yg ade kt badan tu, sampei nak curik2 ni?, jangan bro.. kehkehekeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkkkkk... x cukup lagik nih... nak buat sup... kakakkakaka

      Delete
  17. amboih!
    stop lah merokok tuh,,
    nnt pendek umo 5 tahon dr yg sepatot nye taw!
    :P kte dgr jeh...
    tp tak kompem >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... yep... tgh kurang2 kan pengambilan rokok ni... huhuhu

      Delete
  18. Bos ni kan..kalau cakap elok2 kerja pun boleh settle jugak..x yah la marah2..
    tengok apa jadi bila jonni tension...hu hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... bos aku mmg garang... mmg mencarut kalu marah... tapi still ok la.. dia x suka buang2 org... huhuhuhu

      Delete
  19. dah komen ke belum entri ni tadi ye?erk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ni dah komen ni..... huhuhuhu

      Delete
  20. Nasib dua org je mintak tolong..kalau seploh orang..confirm tak siap siap kerjanya asyik disuruh itu ini..sabo je la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau seploh org... eh.. siapppp... kompom siapppppppp... taun depan baru siap... kakakakkaka

      Delete
  21. perhhh...uncle....apo bosa bona rokok tu? ish...ish....ish...x baik tuk kesihatan........wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...heh2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... rokok kingsaiz tu... biasak ah.... huehuehue..

      ye... sdg cuba kureng2kan roko... huhuhuhuhu

      Delete
  22. tebaek!!ko mmg idola aku hahahha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... jadi.. jgn segan2 ... curilah tulang byk2.... kakakakaka

      Delete
  23. kahkahkah...baik layan asap kepol2 kan..dari nengok asap berapi bos
    follower ke 584

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah... dari sakit hati melayan bos2... baik lepak2... kakakakaka..
      thanks folo... huhuhu

      Delete
  24. kalau saya jadi pakcik.. kompem saya jadi singa betina.. harharhar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... garang tu... garang... huhuhu...

      Delete
  25. ha ha hamboii dok sap kok . ishh3
    sian ye , tapi orang bawahan memang macam tu , dianggap macam kuli je . sedih . sian pakcik . ekeke

    badan pakcik lentik lah kat pic nombor 6 tu . wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... mmg kuli pon.... camtu ah... kuli2 cabuk nih di pandang sebelah mata je... huhuhuhuhu..

      lentik kan ? kan ? kan ? hmmmm... tergoda la tu... kakakakakaka

      Delete
    2. biase la tu pakcik , orang yg berjawatan tinggi memang suka mengarah je . same goes here .

      tergoda ? hmm hmm , mimpi ngeri nampaknye . aaaaaaaaaaargghh!

      Delete
    3. hakhakhak... biasalah tu... esok2 kalu mu dah keje... jumpalah org2 cenggini... huhuhuhu....

      aik ?? punyalah lentik camni tak tergoda budak nih.... siyut ah !!
      kehkehkehkehkeh

      Delete
    4. pakcik jangan marah-marah ye . kerepot sangat dah tu . kihhh3

      langsong tak tergoda . piiirraaahhh!

      plus , gaye pakcik pegang 'rokok' tu dh macam pegang mikrofon pulak . wakaka

      Delete
    5. mana ada... dah biasa dah... kakakkaaka...

      wooooooooo... x tergoda ya... xpe... xpe.... len kali aku boh gambo lagik lentik... kakakakakkaka....

      eh ? itu stail... stail la beb... baru otai... huehuehuehue

      Delete
    6. ohh , dah biase ea . nanti nak jadi bos pakcik la pulak . kihhh3

      a'ah , bubuh la yg lagi lentik . lentik macam udang ke . kahkahkah

      stail ke ? macam 'buruk' je . tak kisahla rokok kecik ke 'besar' , tetap 'buruk' . tak cool la sap kok ni pakcik

      Delete
    7. hakhakhak... boleyyyyyy... komfom x sampai 2 minggu ko benti keje.. kene buli je.. kehkehkehkeh...

      ui... jauh lagi lentik dari udang... tahap lentik sotong nanti... kakakkaka...

      staillllllll... mat kool kata isap rokok tu kool... kehkehkehkeh

      Delete
  26. *Lagu Two is better than one oleh Taylor swift ff Boys like girl berkumandang.....


    Kalau aku kat tempat kau uncle jon aku pun rasa fedap kot.. Tapi nasib baik aku tak merokok, selamat sikit organ dalaman.. kehkehkeh



    K

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ak ah... fedap gila.. serba salah... mana satu nak ikut... 2 2 bos... 2 2 kepala batu... kakakakkaka...

      bagus ah jika anda tidak merokok... huhuhuhu

      Delete
    2. Cara untuk menghadapi menusia berkepala batu macam tu adalah dengan senyuman. heheheh. *kalau penyabarlah.. ;D


      huhu

      Delete
    3. hakhakhak... ontah ah bro... tersepit kat tgh... huehuehuehuehue

      Delete
  27. tu dia, cilookkkK!! sian ko pak cik...nseb lerrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... biasa ler... mmg adat org bekerja camtu... hueheuheuheuheu

      Delete
  28. hahaha.. kesimpulannya keja yg dibuat pada hari itu adalah berlari dan melepak smabil smoking.. hahahh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... tambah lagik satu... dan byk tulang2 diperolehi.... huehuehuehuehue

      Delete
  29. Replies
    1. hakhakhak... yep... jln penyelesaian terbaik... huehuehuehue

      Delete
  30. Replies
    1. hakhakhak... mana ada malas.... kurang rajin je lah... kakakakkaka

      Delete
  31. biasa lah ...
    doh dia bos...
    logik lah ..

    rilek2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ye ah... mmg ah rileks jer... tu yg lepak2 tanak buat keje tu... rileks le tu.... kakakkaka

      Delete
    2. macam aku lah...
      bos...rasa nak keje..keje....
      rasa tak nak x keje

      Delete
    3. hakhakhak.. best giler camtu... sukati ko je ye... huhuhuhu

      Delete
  32. agak agak masuk lari pecut pecah tak rekod tu ?
    hewhewhew .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti ah pecah... berdesup aku lari tau... mcm lipas kudung... huehuehuehue

      Delete
  33. Bagusss! Hahahaha. Dah la yang dikejar tu bukan keja akuuuu.. Lagi nak hulur aku kesana-sini. Lepakkksss lagi baguss..!! Layannnnzzz!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ak ah... melepak mmg bagus... janji jgn sampai kena warning letter udah.... huhuhuhuhu

      Delete
  34. tak baik begitu, kan kerja makan gaji... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... biasak ah... kdg2 mood keje kelaut... jadi mmg curi tulang je la jawabnya... huehuehuehue

      Delete
  35. Replies
    1. hakakahk... yep... mmg terbaik... selagi tidak dibuang keje... huhuhuhu

      Delete
  36. Replies
    1. hakhakhak... mmg garang... garang giler u know.... heuheuheuhue

      Delete
  37. haha aku hanya mampu angguk-angguk geleng2 sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn sampai pening kepala sudah... huehuehuehue

      Delete
  38. Replies
    1. eh ? apa plak sengalnya... huhuhuhu,,, besok ko da keje ko paham la ye... huehuehuehue

      Delete
  39. Replies
    1. hakhakhak... sbb benda tu terkena kat aku... hmmm... mmg x kelakar... kalu kena kat org lain... tu kelakar... kakakkakakaka

      Delete
  40. huhuhu... susah kalo sampai 2 org bagi arahan ni..

    xtau nak ikut ckp yg mana satu...

    penah gak dlm situasi camtu..

    last2.. 2-2 aku xwat.. buat xtau..biar dorg tersentap sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep... tu yg aku buat... buat keje lain... nyorok2... malas nak layan 2 2... kakakkkaka

      Delete
  41. hahaha...aku ni jon lau kne bebel ngan bos aku, aku g pentri, pas tu aku buat milo untuk bos.. hahahahaha.... pent kowt asyik bebel je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... untung arrrrrrrr bos ko tu... dpt pekerja cam ko...

      kalu aku rasa nak pancitkan tayar kete bos je... kakakkakkaka

      Delete
  42. terbaik la! sibuk je nk arah2 org. isap rokok lg baik kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... ak ah... aku kalu dah pening... satu benda aku malas nak buat... mogok... kakakakakakaka

      Delete
  43. Hihihihi.. kesian berlari x tentu hala

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...