SEMENJAK ADA GADIS BARU DAN CONTEST LUMAYAN

DAHULU





KINI



* Semenjak ada gadis baru, kawan-kawanku semakin wangi dan hensem. Maklumlah lelaki hidung belang. Kehkehkehkeh.



*** contest lumayan ***

Kepada anda yang ingin menyertai contest yang menawarkan hadiah yang lumayan klik sahaja gambar di bawah ini. Haa.. tengok ah hadiahnya. Lumayan bukan ?

tarikh luput : 25 julai 2012
tepat pukul 11 : 59 malam.

Jadi silalah join, macam aku memang ah tak dapat nak join sebab aku memang kureng menggemari fesbuk. kehkehkehkeh.





***** the end *****

Comments

  1. hehehe. jangan risau, yang tak hidung belang pun ade je yg sembur perfume selori :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... ak ah... mmg ada yg suka pakai2 perfium nih... huhuhuhuhuhu

      Delete
  2. suke ek ade bunga di keliling kumbang2 berbelang2, termasuk uncle hahahhaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... aku pesen kumbang pemalu... kekekekkekeke

      Delete
  3. Replies
    1. alaaaaa... aku pakai odorono jerrrrrrrr...
      kekekekekkekeke

      Delete
  4. pokcik wangi tak??pokcik x nk kawin ke??ke pokcik dh kawin??XD..soalan apakah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wangi laaaaa.... pakai odorono la katakan... huehuehuehue..
      ehhhhh... mesti ah nakkkkkkk... tgh dok tunggu pinangan ah ni.... huehuehuehueue

      Delete
  5. tulah Uncle Jonni... me too x brp gemar ngan fesbuk ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... dulu aku ada fb... delete dah... x tau nak buat apa... kureng soronok ah ... blog lagi best... hhuhuhuhu

      Delete
  6. kengkawan unlce tuh dah tawen blom? klu dah, soh dorg dok tepi..kasi uncle lew peluang...ehehe...

    rietta pown xde ac FB...ooh kenangan gelap ku....atoyai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada yg bujang lagi.... takpelah... aku setia kat emma watson sorang je... huehuehuehuehue

      huhuhuhu... mesti ada citer sblm delete acc fb tu... huhuhuhu

      Delete
    2. hehehe....setia ngan emma watson gitu....ac fb tu, biarlah rahsia....ekekeke...

      Delete
    3. hakhakhak... mesti ah... pujaan hati ku tuuuuuu... kakakakkaka...

      kehkehkehkeh... ckp h nqpq.... ckp qh... huehuehuehuehuehue

      Delete
  7. ko x join sekali ke pakai perfume satu botol? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkkkkkkkkkkkkk.... pakai odorono je... kehkehkeh

      Delete
  8. Ni yang rasa mcm nak panjat gunung kinabalu atau bukit belakang umah aku je time ni bila bro jonni pomot contest kat blog aku huhuhu tapi mcm kureng sambutan la bro, myb sebab dorang x nak add aku kat fesbuk kot?keh keh keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... nanti2 ada la tu... lambat lagi tarikh tutup dia kan ? huhuhuhu..

      Delete
  9. heheh
    bukan uncle jonni pn sama dulu
    dlm sbulan braper botol bedak ler tue:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. bedak ? owh no... no bedak2.. odorono2 je.... kakakakkaka

      Delete
  10. bukan pakcik pon idung belang gak ker??hakhakhak....tengok pakcik sentiasa kemas&segak bergaya jer.....(bodek tau)keh...keh...keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu... tenkiu... harharharhar... kan dah kembang idung akuuuu..
      tu laaa... sapa suruh bodek aku... kembang dah idung aku nih... bila nak kempis ni... heuhuehuehueheue

      Delete
  11. Diaorang berubah ke arah lebih kemas dan wangi, ok la tu! heheheh


    Gadis tu mesti pening sebab ramai sangat nak berkawan dengan dia.. ;D


    Dah klik gambar tu tapi keluar "Oops! Google Chrome could not find babaharin.blogspot.com". Refresh jadi lagi.. Apakah? Tak bagi join cakaplah awal².. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... yep !! semakin bergetah sipolan2 tu... kakakakaka..

      hakhakhak... tensen kot... kena kacau selalu... kakakakkaka...

      owh ye ke ? huhuhuhu....hmmmm.. masalah tu... huhuhuhuhu

      Delete
  12. ko bukan ke hidung belang jugak ke pak cik?

    klu ko tak hidung belang, mesti ko tak wangi macam diaorang kan? hahahaha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhhhhhh.. mana adaaaa.. gua idung kembang je... kakakakkaka...

      hakhakhak... alaaaaa... pakai odorono je... kakakkakakakka

      Delete
  13. Replies
    1. hensem ?? hmmmm... tapi bila aku tgk dia... x terpikat pun aku... kakakakakkaka....

      Delete
  14. patutlah ekau busuk brader jonni..takde gf lagi eh?hahahak

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiiiiiiiii... mana ada.... pakai odorono tau... odorono.... kakakakka..

      ehhhhhhhhhh... gf aku bykkkkkkkkkkkkkkkk.... tapi gf org la... bukan aku nyer... kakakkakakaka

      Delete
  15. Replies
    1. oit !! jgn tarik kuat2...tercabut tgn aku.... kakakakkakakkakakkakaka

      Delete
  16. ala jon..tak kan diorang je? kau musti lagi hebak kan semenjak ade budak baru tu.. ngeh2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana adaaaaaaa... i ni pemaluuuuuu... pemalu tau... kakakkakakakaka

      Delete
  17. eleh cakap org jer..dia tu tak sembur perfume ke???ekekekeke
    aku pon kurang fb tak pernah pos apa2 pon tapi kt blog segala mak nenek aku merapu hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... takde... pakai odorono je... kakakakakkaka...

      alaaa... pos je... sblm tido ..pos... *ngantuks* pastu 5menit pastu... pos lagi *zzzzzzz* kakakkakakkakakaka....

      ak ah... blog jauh lagi best... huhuhuhuhu

      Delete
  18. tape makin hensem weh,tampak kemas gituu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... ceh !! setakat kemas bila ada awek... dulu2 serabut je pakaian... bdn bau bacin... kakakkakakaka...

      Delete
  19. nasib baik hidung aku tak berbelang.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh aku conteng2... kasi belang2 pelangi... kehkehkehkeh

      Delete
  20. wangi wangi ada maksud tu..hehe..jangan pecah tembelang pulak..hehe..ada udang disebalik mee ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak.... org lain ada udang sebalik mee... gua letak fish cake je kat mee aku.... kakakakkakakkaka

      Delete
  21. den cumo nak kobaan "WOw" ahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahhahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hajkhakhak... wow la sgt...... tak de wow2 nye lah.... huehuehuehue

      Delete
  22. kau plok bile nak berwangi wangian macam ni hah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... nanti ah kalau aku dah kaya... aku belilah perfium... kakkakakaka

      Delete
  23. uncle jonni pinjam la perfume kawan uncle.bole tumpa sewangi sekali yek.jenama perfume haruslah simplysitiiii..."yang penting dia mesti wangi"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak.. mana bley pinjam2... kang bau spesen je.. huhuhu...tadak duit ah nak simplysiti2.... pakai odorono je sudah... kakakkakaka

      Delete
  24. haha..lawak la..ni kena sentiasa ada stok minyak wangi kat pejabat ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh... stok minyak kapak atau minyak geliga pun kena ada... maklumlah dah mcm2 bau perfium ada.... kakakakkakaka

      Delete
  25. Kawan2 uncle jonni hidung belang, uncle jonni hidung berbekang-belang ? Hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit... aku hidung kembang laaaa... hidung kembang... understand ??
      kehkehkehkehkeh

      Delete
  26. Replies
    1. x mau lah... curi tulang lagi best... kakakkakakaka

      Delete
  27. aku dah agak dah...
    patutlah bau semacam je kat sini...
    hahahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kejap... *sniff* *sniff*...
      oit... aku wangi ah... bukan aku tau... huehuehuehuehue

      Delete
    2. ermmm....
      (muka tak percaya.)

      Delete
    3. hakhakhakhak... percaya ah... aku bagi 2 hengget... percaya ah... huehueuehuehueueu

      Delete
    4. 2 hengget...????
      nak beli ice blended pun x lepas..
      up lah sikit lagi..baru aku percaya

      Delete
    5. hakhakhak... ye la... ye la....
      mmmmm... 2 hengget setengah.... boleh ??

      huehuehuehuehue

      Delete
  28. eleh tah2 uncle jonni yg mcm tu tak? haha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... mana ada.. pakcik menten aje... menten.... kakakkakaka

      Delete
  29. pakcik mau gadis itu kah? nanti saya tolong pinangkan.. kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak.... nak... boleh... mmmmmm... hantaran sapot sekali eh ?
      huehuehuehuehuehue

      Delete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.