LELAKI ITU BANYAK BULU




























Moral of the story : hmmm... ( sambil garu-garu kepala )





***** the end *****

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

68 comments:

  1. sebab tu wujudnya simpulan bahasa "pilih bulu" haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak.. ye juga... mungkin itulah kisah di sebalik simpulan bahasa itu...

      Delete
    2. hakhakhak... ya kot... kahkahkahkah

      Delete
  2. slm thn baru 2013!owh sy geliiiii tgk lelaki yg bangga tyg bulu dada,nak2 lagi yg pakai kemeja,siap buka butang baju sdkt nk nmpkkan dada yarkkkk???!

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt tahun baru...

      hakhakhak... eh... kan seksi tuuuu... mcm saruk khan tu...
      kehkehkehkeh

      Delete
  3. aku pun xsuka lelaki yg berbulu mcm pelakon hindustan tu... eeeiii geli... rimas...

    *aku suka menyakat adik aku...bila tgk bulu kaki dia yg berkerinting tu.. aku suka ckp "ni kalo cicak masuk kat bulu kaki ni..konpem xjumpa jalan keluar"

    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... elehh.. kalau beliau tu berbulu lebat, kacak dan taf mcm salman khan... mesti suka kan... kan... kan... kehkehkehkeh

      hakhakhak... eh... kaki berbulu kerinting tu lah tandanya... kaki lelaki sejati... kehkehkehkehkeh

      Delete
  4. ==' nie entry atas 18 tahun ke hape nie..? hihihihii :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... alaaaaaa... ko masih 17 ye... tak bulih baca sepatutnya nih... pi baca kamus.... kehkehkehkehkehkeh

      Delete
  5. tumpang geleng kepala jugak la..hero hindi??gelak tutup mulut

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak.. elehhhh... geleng2 kunun... hang kan suka tgk hindustan kan? kan? kan? ...

      kehkehkehkehkehkeh

      Delete
  6. berbulu? gorilla? lariiiii....haahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... gorilla? teringat aku nama aku memula pakai masa buat blog nih... encik gorilla... wakakkakakakkakaka

      Delete
  7. yg penting dia yakin dengan kekacakan beliau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... yep... dan yg pasti beliau sbnrnya kacak...

      Delete
  8. hero hindi, bulu dada dah macam karpet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpelah... raya takyah beli kapet.. kan senang....
      kehkehkehkeh

      Delete
  9. kalau lipas merayap kat situ mesti sesat..heh heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgnkan lipas... kucing pon boleh hilang tau...
      kakakkkakakkakaka

      Delete
  10. lelaki berbulu dada ni seksi...tapi, errkkk...x nak..macam geli jer...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... seksi laaaaaaa.... semua hero2 hindustan pujaan ramai tu... semua ada bulu dada..... kan seksi tu... kehkehkehkeh

      Delete
  11. jemmmm~ haha! euuwww....

    kalau da ad suami camtu, trme la seadanya...XD hahaha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak... alaaaaa... jgnlah euwwww... euwww... seksilaaaaaaaaa...
      huhuhuhu

      hakhakhak... yep... jgn dipandang pd bulu dadanya... pandang pd hati budinya.... kehkehkehkehkeh

      Delete
  12. Sabaj ajer ler. Btw, akak pun tak suka lelaki berbulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? samalah kita... aku pon... aku pon...
      wakakakakkakakakakkakaka

      Delete
  13. erkkk... no komen..hahaha~~~~

    tapi komen jugak kan2..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa... org tua2 kata... diam tu tandanya setuju...
      kalau no komen tu... maknanya hang suka ah ngan mereka yg berbulu dada... kehkehkehekhekehkeh

      Delete
    2. hakhakhak... ye laaa... ye laaa... huhuhu

      Delete
  14. Replies
    1. aik ? nape gelak ni? menang no ekor ya?
      kehkehkehkehkehekhe

      Delete
  15. Hahahaha......mula2 tak nak bayangkan tapi lepas tengok gambar yg bawah tu terus terbayang..memang lumayan..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lumayan kan? tak semua org ada bulu dada kan?
      kehkehkehkehkeh

      Delete
  16. agak bebulu saya baca komik disini. baik habis komen formal. bersurai.

    XDDD, eh maaf, terbayang pula situasi maher zain berada di entri atas.. XDD. *mengucap2~*. hesh.

    botak + kulit putih gebu = bebulu XDD . ok hensem !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... itu biasa... entri kat sini semuanya mmg cukup berilmiah... kakakkakakaka

      hakhakhakahk... ye ke hensem ? tetiba terasa nak botakkan kepala dan boh baja bagi tumbuh bulu dada.... kakakkakakaka
      owh... tang kulit tu tak bley nak kasi putih..... kakkakakakakka

      Delete
  17. ekekeke....sama plak akk tu ngan abg bayangkan....ekekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samaaaaaa... dah pakat nak bayangkan benda yg sam.... kakakkakaka

      Delete
    2. ekeke....dah plan erk...terbaiiiikkkkkk....

      Delete
    3. oooo... plan tak sengaja namanya... huhuhuhuhu

      Delete
  18. Replies
    1. iye yangggggg..... kakakkakakakkaka

      Delete
    2. yang yang yok? hahaha , boh la baja kat dada pakcik tu , bagi lebat sikit . bio takde orang nak . ekk? hahahahaha!

      Delete
    3. hakhakhakhak... yang yang yok bulan pose je laaa... huhuhhu

      ehhhhhhh.... seksi la ada bulu dada nih...nanti ah ankel pi beli baja tu kat maidin... haaaaaaa..

      Delete
    4. n untuk budak . ohhhhh saya ni budak lagi . hohohohoho~

      cehhh nak beli borong je , sekali banyak pulak tu . aihhh .

      Delete
    5. elehhhh... budak la kunun... dah besar panjang ngaku bebudak lagi... eeeeiiiiiiii.... x malu....
      tgk cam ankel... x malu nak ngaku remaja......

      ye ler... barulah hasilnya bermutu... barulah org akan berkata "WOW!!" bila tgk bulu dada ankel... kehkehkehkeh

      Delete
    6. tak besar panjang lagi pon . still budak . wekk

      elehh . sebab pakcik tak malu le orang lain dok ikot tak malu . hohoho

      pakcik tahu tak maksud PERASAN tu ape? :P

      Delete
    7. budak la sangatttttttttttt..... huehuehuehuehue

      biasalah... pakcik kan layak utk dijadikan sbg role model bg para remaja.... dak gitu? kakakkakakkakaka

      perasan? owh.... mestilah tak tau... lallalalallalala

      Delete
  19. Replies
    1. hakhakhakhak... alamak... kehkehkehkeh

      sbnrnya aku takde benda nak update... boh je la citer tu... alaaa... sesi usik mengusik sesama kwn keje.... huhuhuhu

      Delete
    2. hahhahaha. kawan aku pn selalu usik pasal bulu dada aku hik hikhik

      ngeeeeeeeeee

      Delete
    3. hakhakhakhak... kantoi... bulu dada ko lebat... kehkehkehkehkeh

      alaaaa... ko belasah je kawan kau tu... kehkehkeh..

      Delete
    4. hakhakhak... oi... nak pi mana abg bulu dada tebai... oi...
      kakakkakkaka

      Delete
  20. Replies
    1. hakhakhak... sapa ?... sapa?...
      huhuhuhuhu

      Delete
  21. tu kalau laki..
    kalau pempuan, cena laa pulak??
    huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pompuan? oooo... itu senang je.... ankel tau tu...
      kalu pompuan... ek eh? anak buah aku panggil...
      pegi dulu ya.... bai...


      kakakkakakakaka

      Delete
    2. hampeh? haaaa... kalau itu uncle tak tau.... kakakkakakaka

      Delete
  22. hahahahhaaa.. bulu dada juga yang jadi cerita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... ye laaaa... ye laaaa... pasni aku akan memperbesarkan lagi la perspektif entri2 aku... aku tulis pasal bulu kaki, bulu idung dan tak lupa bulu ketiak....

      kakakkakakaka

      Delete
  23. geli ah...
    eeeeeiiii...terbayang macam orang utan..
    hahahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... jgn ah ckp camtu... kan mcm hero hindi... seksi gitu... wakakakakkakakaka

      Delete
    2. aku hanya minat rajnikanth je..
      yg lain aku tak pandang..
      hahahahahha

      Delete
    3. kehkehkehkehkeh...ammak !! patut ah kalu hang cakap ada kuar bunyi sound efek... dush... dush... dush.... peminat rajnikanth upernya... kehkehkehkehkehkeh

      Delete
  24. Hahahaha...nak jugak dia yang menang... maka ankel kena la terima hakikat yg org hensem mestilah berbulu dada tebal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... yep... bilalah dad ku nak tumbuh bulu nih... hmmmmm...
      wakakkakakakakaka

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger