KISAH RUMAHTANGGA ORANG LAIN part 5


Episod : abang borek adik rintik























Fakta of the month : Adik beliau memang lawa gila. Serius. 








***** to be continued *****

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

44 comments:

  1. bole plak camtu... hohoho.. sabo je laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkehkeh... entah... boleh kot.. dia kata boleh... huhuhuhu.. biasalah. Tapi sekurang2nya kita tau beliau sgt sayangkan adik perempuan beliau... kan? huhuhuhu

      Delete
    2. Teringat pesan tok2 guru dlu...kalau kita sayang adik perempuan kita, mak kita, sedara pompuan kita, kakak kita maka orang2 lelaki wajib jaga diri jangan nak buat bukan2 kat awek korang dan pompuan2 lain....sebab kalao korang wat tak mustahil benda yg sama akan terkena kat saudara perempuan kamu gak...

      Delete
  2. cakap kat dia tgu abg gf dia bantai dia plak hahahaha..byk la cekadak dia xpe..asal ankle tak luku dia sedas??biar sedar diri sket..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh... tapi aweks beliau sebatang kara je kat semenanjung.. haaaa... huhuhu..

      haish... ankel pon perangai huru hara, tadak ah nak luku2 ka nak nasihat2 lebih2.. tah bila ankel nak jadik baik pon tak tau.. hahahahhaha

      Delete
  3. PEHHH,TERINGIN PULAK NAK TENGOK ADIK KAWAN ANKEL TU,WUUU

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh... ankel pon jumpa beberapa kali jer masa lepak umah dia... serius cun gila ah.. kehkehkehkeh

      Delete
    2. Cun tapi gila. sangat tidak berguna hukhuk

      Delete
    3. ehhhh... gila ada byk gila... gila bola ada... gila citer korea ada... gila tanam bunga ada,... gila tupperware pun ada... kuikuikuikuikui

      Delete
    4. gila tupperware xpa wakakakkkakkaa

      Delete
    5. wakakakakaka... cisss !! nampak jugak... aankel bajet tak nampak... wakakakkaka

      Delete
    6. JANGAN CAKAP ANKEL YG GILA TUPPERWARE DAH,,MUAHAHAHAHHAA

      Delete
  4. ingat adik dia dating dgn kamu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm... tak hingin beliau.. ankel ni apalah yg ada... sob... sob.. sob...

      Delete
  5. ishhh3, dua2 tu kena kaunseling kow2 punye, lebih kurg je spesis tu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkehkeh... entahlah... tapi sbb ankel rapat ngan beliau ankel taulah sebab2 dan puncanya... insaf sekejap... kehkehkehkeh

      Delete
    2. seb baek ankel tak macam tu....ankel baik kan kan kan...HAHA!!

      Delete
  6. Tazkirah pagi khamis :
    Biar tak cantik, tapi berakhlak mulia

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... tapi ankel nak tambah sikit.... ankel tetap nak yg rambut ikal mayang, kulit putih melepak, bdn mcm botol koka kola dan yg pasti... senyum mcm najwa latip.... kehkehkehkeh


      gurauuuuuuuuuuuuuu jeeeeeeeeeeeeee yeeeee... kehkehkehkeh

      Delete
  7. Replies
    1. hakhakhakhak... mmg kisah benerrrr... huhuhuhu

      Delete
  8. memang kelakar manusia ni. kalau diri sendiri buat buleh je tapi bila orang lain buat mula la nak mengamuk.. nak berceramah bagai. pastu siap nak jatuhkan hukuman sesuka suki hati je.. manusia memang makhluk penuh ke'unik'an.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul... biasalah dah nama manusia, mcm2 ragam.. kan? huhuhuhu

      entahlah... cam ankel ni pon bila la nak jadi baik... huhuhuhu

      Delete
  9. dasar lelaki..
    heh..



    p/s : ankel ni sejak dua menjak tiga menjak ni asyik post gini..ankel punya turn bila pulak? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkehkeh... jgn ah camtu.... ramai je laki2 yg baik2 dan sopan santun yg bagus dijadikan suami. Ramai sbnrnya... huhuhu

      ankel ? ankel cam biasa laaaa... tunggu najwa latip... kehgkehkehkeh

      Delete
  10. salam..
    ha itulah dia..
    nsib baik saya x ikut pernagi abang saya..
    opsss..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakhak... kalau yg baik... silalah ikut ... kehkehkeh

      Delete
  11. Lorrr.....adik dia pmpn...awek dia pown pmpn gak.....bopren adik dia lelaki cm dia gka...erk...fening....

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu... jgn tanya abg... tanya ah dia... kakakakaka

      Delete
    2. Errr...xmo tnya larr...biar lah...ekekeke....

      Delete
  12. apa kata Uncle ngorat adik dia.. untung untung boleh dapat... koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn harap... sblh mata pon tanak pandang... kehkehkehkeh

      Delete
  13. Replies
    1. hakhakhak... dunia ini mmg byk yg tak adil... terimalah hakikat,... kehkehkeh

      Delete
  14. hermm... dak sekang...ehehe.. tapi...tapi.. errrr.. x tau nak kata apo.. muahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhakahk... entahlah... ankel pon mmg tak reti nak komen... sbb ankel pon perangai huru hara...tak layak nak komen lebih2... kekekkekeke

      Delete
  15. adik dia ngan aku sape lg lawa? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah cimottttt.... (sambil angkat2 kening)
      kehkehkehkehkeh

      Delete
  16. taknak ngaku lagi tu perangai serupa

    ReplyDelete
  17. kwn ko tu pacek aku rasa byk mkn semut la..mesti dia lupa yg awek dia pun pompuan jgk..agak2 awek dia ada abang x? boleh la abang dia ulang dialog yg sama kt dia nt sbb dok usung anak org..heheh..

    ReplyDelete
  18. haha.. dialog tu boleh mengundang nafsu untu menerajang orang.
    ke mana tumpah air liur basi kalau bukan ke bantal.

    ReplyDelete
  19. lelaki ka perempuan ka..kena jaga diri..huhu..

    ReplyDelete
  20. hape punye abg la dia ni..tak mengaku pulak adik ikut perangai die..ish ish..kesian..

    ReplyDelete
  21. apasal kau tak ngurat adik dia hah?

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger