MENANGANI MASALAH KETERLUPAAN







Jika anda ingat entri sebelum ini, ankel ada bercerita tentang keterlupaan ankel untuk memakai tali pinggang yang memaksa ankel menggunakan tali rafia. Anda masih ingat? Ya, disebabkan entri itu ankel telah berhempas pulas untuk mencari solusi bagi menangani permasalahan tersebut.

Dengan sukacitanya dimaklumkan , bahawasanya ankel telah berjaya mencari solusi atau formula untuk mengatasi masalah keterlupaan memakai tali pinggang, tertinggal dompet bahkan tertinggal telefon bimbit. Ankel sudah berjaya menjumpai solusi bagi semua permasalahan tersebut sekali gus.

Jadi diharapkan dengan pendedahan ini, dapatlah membantu kalian mengelakkan sebarang keciciran barang-barang penting anda yang bersaiz kecil. Dan solusi tersebut adalah...










Ya, itulah solusinya, beg tangan. Owh , dan solusi ini hanya untuk mereka yang tidak membawa beg tangan sahaja ya, terutamanya lelaki.

Memang biasa melihat para wanita membawa beg tangan, dan kita juga tahu bahawa ada macam-macam barang yang wujud didalam beg itu. Dan kadang-kadang terfikir juga apa relevannya membawa barang tersebut. Tapi hari ini kita bukan bercerita tentang isi kandungan beg wanita, tapi bagaimana kita hendak aplikasikan penggunaan beg itu sebagai medium logistik bagi barang-barang bersaiz kecil kita seperti dompet mahupun telefon bimbit.

Senang cerita, apakata kita bawa beg tangan dan sumbat semua barangan kecil kita dalam tu. Jadi tidaklah berlaku lagi keciciran barang lagi. 



















Kuikuikui. Jangan ambil pusing entri ini, saja je dok mengarut. Maaf penggunaan bahasa yang tah hapa-hapa. Owh sebelum ankel lupa, ankel bukan lembut hokeyyyyy......






***** the end*****

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

39 comments:

  1. hahaha... beg tanagn.. ankel ni.. ehh!! anty ni sweetlah..huahuahuahua.. nak kawan bulih?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wooooo.... apa anty2... ingat ankel ni gegirl ke? huh!!

      TANAK KAWAN !! wakakakaka

      Delete
  2. nak beg tangan saya tak? banyak lebih ni hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... boleh.. boleh... ankel nak beg jenama dolce and gabbana... kalu takde jenama wak dol and kenchana pon hokeyy..

      kuikuikui

      Delete
  3. ankel, utk lelaki baik pakai beg sandang. taklah keterlaluan sangat. wakaka

    tak pun kan beg plastik. ok tak? kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekek... ada je beg sandang.. tapi tah lah... rasa x selamat plak nak simpan2 brg dlm beg sandang... huhuhu

      beg plastik? ok gak tu... janji plastik tu ikat tepi ye dak? kuikuikui

      Delete
  4. beg tangan memang idok ler... aku guna sling bag bro.. sama fungsi dan lebih maskulin daripada beg tangan.. wkwkwkkw

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekkekkke... aku pun ada beg2 sandang nih...tapi x seronok plak nak simpan2 dompet ke apa ke dalam tu... eh.. pakai beg tgn nanti kan nampak sedikit gojes... kakakakkaka

      Delete
  5. Anis kalau dalam hanbag memang campak mcm2. malas punya pasal nak pegang.haha cute ankel bwk handbag

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalkulator mesti ada ek dlm beg tu... tak paham ankel napa pompuan suka bawak kalkulator... kuikuikui

      owh... biasalah.... baru rasa sedikit gojes kalu bawak handbag... kuikuikui

      Delete
    2. motif wanita bawak calculator adalah untuk mengira harga yg boleh mereka cuba tawar menawar nanti.

      Delete
    3. owh... huhuhuhu. tah lah... x paham ankel. kalkulator mesti ada... haish. kehkehkehkehkeh

      Delete
    4. dalam hensetkan ada kalkulator?
      pensil pun kadang2 bawak jugak kalau nak beli kain. kih3

      Delete
  6. -.- takcaye lah ankel nihh.. nnt beg tuh pon ankel lupe nak bawak.. last last wallet, hp and tali pingang sume takdeh.. put all those things together kat tempat yg ankel mudah nmpakk.. lagi senangg :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekkeke... aish... semua org pun kadang2 lupa kan? hang pun sama kan kadang2 lupa... kuikuikui

      mudah nampak, tapi kalu lupa nak bawak pon sama je... kan? kekekekkekeke

      Delete
  7. hai auntie jonniah.. comel je beg tangan tu.. beli kat lowyat ke? ke kedai toshiba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. auntie jonniah? owh.. maaflah dia takde, dia pi pasar beli ikan kembung ngan sayur asparagus... kuikuikui

      tak.. beli kat henpon... kuikuikui

      Delete
  8. kerlazzz betul auntie jenny ni.. siap bawak beg tangan kaler pink gitewwww.. muahahaha~

    ekceli letak dalam poket seluar la lagi senang. sebab sebelum nak gerak gi mana2, tangan senang je nak check mana poket yang x berisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerlasss kennn pakcik haris... mcm neelofa gitu... kuikuikui

      ak ah... nanti pakai seluar baru ambik dari almari, pakai terus blah... sama je terlupa nanti... kakakakkaka

      Delete
  9. Replies
    1. rasa macam nk korek hidung guna tangan yg lentik tu la :P

      Delete
    2. bwahahahaha... haish budak neh..... nak rasa kena tarik tinge ngan tgn tgn lentik ankel nih? nak? kuikikuikui

      Delete
  10. suu.. ri.. raaam... raaamm.. awww..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suri ram ram ram... ramlah ram ram ram... auw..
      kuikuikui

      Delete
  11. auuuuuuuuuuuuuuu...pink gituuuuuuuuuu hahhahahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. auwww... kewlasss kennnnn.... kuikuikui

      hamboi... gelak sakan hang... hampeh... kuikuikui

      Delete
  12. mementang bwk hndbag kan, dgn tangan2 skali main pranan.haha ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgn tu penting... kasi balance masa jln... kuikuikui

      Delete
  13. hahahha...sweet nyer kau bawak handbag...
    phewwwiiiit...

    ReplyDelete
  14. nanti bagi saya pinjam beg ankel tu eh, beg saya dah koyak la ankel. huuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehhhhhhh... tapi kalu pakai beg ini tgn kenalah lentik masa berjalan. tau? kekekekekekeke

      Delete
  15. Bleh jerr bawak beg tngan....tapi jgn la beg tgn perempuan...bawak lah beg sandang lelaki....

    ReplyDelete
  16. amboiii... siap nyanyi suriram lagi tu... hahahaha...

    ReplyDelete
  17. kelas ko....hehe...bawa beg tangan lagi...amik ko...

    ReplyDelete
  18. elooo bro, apa cerita sekarang, sory bro aku dah lama tak on blog hehe

    aku dah kawin bro, 1 jun aritu, saje je nak info hehehe

    ReplyDelete
  19. Hi3.. geli nengok laki bwk handbeg.. hik3

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger