BAJU RAYA part 2


Ankel percaya dalam hidup kita, kita perlu berusaha. Jika gagal sekali jangan terus pula berputus asa. Kita harus tabah dan cuba melakukannya kembali. Dan untuk kali yang keduanya, kita mestilah lebih bersedia dengan mengaplikasikan taktik yang lain. Masa dan situasi yang sesuai juga memainkan peranan yang amat penting.
















Tapi kita juga harus belajar untuk menerima kegalalan. Kadang-kadang memang kita dah tadak can. terima je lah hakikat tersebut.



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

41 comments:

  1. so ankel sila la pergi ke bazaar berdekatan yg menjual baju melayu bagi mengubati kekecewaan itu kahkah..

    p/s : tahun ni akak kite sponsor tau baju raya kuikui..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ankel cuba buat muka macam kat atas tu dekat tauke jual baju melayu tu nanti. mana tau dapat free terooihh!

      Delete
    2. stickynote : kekekeke... takde maknanya nak beli2 baju baru... baju lama2 elok lagi... saja ja nyakat akak tu sbnrnya... huhuhuhu

      huiyyyooo... seronok ah tu dpt sponser... kekekkeke


      Norazlin : kekekkeke... ankel rasa dpt penampo dari tokey tu ada... kekekekkeeke

      Delete
  2. ape ni? apa beza ending part 1 ngan part2 ?? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... tadak beza... itulah hakikatnya... akekekkeke

      Delete
    2. kekeliruan berlaku di situ he3...

      Delete
  3. mak saya cakap kalo pkai baju melayu nie leh jadi aaron aziz..ankel try pow baju raya aaron aziz kat sis ankel..cakap la..ankel peminat no 1 dia..hahaha..maybe sis ankel leh pertimbangkan..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekkekeke... owh tapi ankel peminat najwa latip... acaner tu... akekekkekee

      Delete
    2. bertambah ayu ankel pakai kurung peplum,seperti najwa agagagaga...

      Delete
  4. Hahaa..smpai terangkat kaki time mnta sponsor bju rya..tp malangnya permintaan xdilyn..xpe ankel try pow mak ankel plak ke..mna tau kot2 berjaya.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... pow mak ankel? mmg dapat penampow gamaknya... apa dah tua2 mintak belikan baju raya lagi... akekekkkeke

      Delete
  5. hahahaha. nampaknya ankel kurang bertuah tahun ni. kena pi beli sendiri :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke... ak ah... kena perbaiki lagi teknik memujuk dgn mata berair... mungkin taun depan akan lagi baik kot... akekekkeke

      Delete
  6. comeinya pc 2nd.. tp still xdpt.. kesian.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih.... tak pernah lagi ada org yg memuji ankel comei.... buat susah2 je... akekkekekeke

      Delete
    2. sama2.. xdak la susah sgt.. xterseliuh pun jari menaip pujian tu.. haha

      Delete
    3. oooo... ye ke? bagus lah... nanti esok2 puji lagi ya... akekekekkeke

      Delete
  7. tak pa ankel. ingat dekat budak2 yg tak pernah merasa baju baru tu :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekke... ak ah.. betui tu... ankel saja je manja2 ngan akak... biasalah tu... kuikuikuikui

      Delete
  8. macam budak2 nak baju baru..hahahha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke... kan? ankel kan remaja lagi... biasalah tu... akekkekekeke

      Delete
  9. cuba kali yang ketiga gerenti dapat. usaha tangga kejayaan !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. arghhh,,.. raya minggu depan... x sempat dah nih nak jahit2 nanti... akekkkekke

      Delete
  10. Angkel, tunggu malam raya, masa tue diorang buat sale habis habisan.. wakakakakkaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. malam raya? akekekke... org beraya lagi mau beli2 baju... aiyoooo... huhuhuhu

      Delete
  11. takpe lah ankel, raya nanti jgn keluar bilik tau. menyorok dalam bilik ja. :D saya bergurau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ankel pegi beraya pakai seluar je tak pakai baju camne? kira mcm tanda protes ... boleh kot... akekekkke

      Delete
    2. agaklah, nanti akak ankel siapkan la la tu jugak

      Delete
    3. kekekeke... kan? mesti dia jahitkan baju raya ankel masa tu gak... akekekkke

      Delete
  12. sebab 2-2 cite endingnya same, aku komen salah 1 je..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkekeke... yep ... endingnya sama ja... sadis... akekkekeke

      Delete
  13. Replies
    1. kekekke... ak ah... mmg pakai yg lama ja... sbb baju melayu mmg jarang sgt ankel pakai... huuhuhu

      Delete
  14. adeh...
    x pandai btul abg joni bodek..
    hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah... mungkin ankel patut ambil kursus bodek membodek... huhuhuhu

      Delete
  15. kesian ko....tahun ini anak aku sponsor perbelanjaan beli baju raya sebab sekarang dia bertugas di Sabah.....hehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu... waaa... bertuah akak... anak kesayangan sponsor baju raya... huhuhuhu...

      kak ipar ankel bg baju raya kat mak ankel... mak ankel pulang balik... gila lawak.. sbb baju mak ankel yg blom berjahit pun ada lagi.. huhuhuhu

      Delete
  16. Baju aron ajis la uncle...
    Raya2 ni xbaik mntak tau.haha. Lg bgus kalo uncle sponsor bju ank2 buah skali.wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. aron ajis? tanak ah... ankel minat najwa latip.... kekekkeke

      ak ah... sesaja je sbnrnya tu.. gurau2 ngan akak ankel... kekekkeke... anak buah? tadak masa ankel nak sponser2.... kekekkeke

      Delete
  17. Alaa laaa...someinye bulatkan mata cam tu.....

    ReplyDelete
  18. hahaha bulat je mata macam mata sponbob..

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger