TAJUK TAK WUJUD


Dekat 2 minggu anak buah yang paling manja tak datang rumah. Rindu pulak nak layan telatahnya.







Bila budak tu dah mula balik, hampir tiap-tiap hari ada kat sini..








Asyik gaduh je ngan abang dia. Kejap-kejap dengar suara budak menjerit. Stress aku....

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

28 comments:

  1. ahaakkss... rileks laa ankel.. tu baru suara anak buah.. ni kalo dah kawen,camno??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... kalu ankel da kawen, tadaknya suara jerit2 nih... maklumlah ankel kan garang... kuikuikui

      Delete
  2. Bebudak memang macam tu. Bila ada bising, bila tak ada sunyi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak ah... mmg... kalau bebudak tu tadak... mmg sunyi sepi ja umah... huhuhuhu

      Delete
  3. erk bambung tu apa ankel....tak faham he3..

    itu tandanya kanak2 ribena memang menceriakan jiwa yang lara.apa kata raya ni ankel usya rumah yang sesuai untuk bertandang raya,pastikan ada awek yang comel untuk dijadikan calon isteri pujaan peneman kesepian he3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bambung? haaa... nanti ankel jwb dlm entri selepas ini... kuikuikui...

      ak ah... tu la... raya keberapa la agaknya neelofa ada kat rumah ya... kuikuikui

      Delete
  4. apa ni ankel?? tak balik rindu rinduan..dah balik stres plak hahaha

    p/s : adeh ni klu tak kuar jugak komen mcm entry lepas kompom jadik spam ler tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekeke... manalah tau. dah stress dok dgr budak2 jerit2... nak buat cemana lagi? stress je lah... kuikuikui

      ye ke? ak ah... dah byk kali kwn2 blogger dok tinggal mesej x leh komen.. tah. ankel pon tak tau apa kes... huhuhuhu

      Delete
  5. Bila lg diaorg nk kacau bilaukan hidup ankel...ankel kan pak sedara yg penyayang....hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... ak ah.. ankel mmg penuh dgn kasih sayang... wakakakakaka

      Delete
  6. Replies
    1. ak ah... betul... kalu ada bebudak tu mmg meriah... taklah sunyi ja... huhuhuhuhu

      Delete
  7. hahahaha..
    tapi bile diorang balik sunyi ler pulakkan ankel..haahahaha..
    hargai lah merekaa selagi mereka memeriahkan suasana.. yeay!!^^

    p/s: mungkin ankel boleh nangis meraung-raung bersama-sama.. uh.. seperti syurga rumah tu nanti..hahahahaha..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekeke... ak ah.. kalu dorang balik... mmg sunyi sepi ja... ada bunyi pun... krikkk... krikkk... krikkkk... bunyi cengkerik ja.. huhhuuhuhu

      kekekkeke... suara ankel rock sgt... pecah kang cermin2 kat umah kalau ankel jerit. huhuhuhuhu

      Delete
  8. Replies
    1. kekekkeke... dah tu je paman yg ada... kalau ada pilihan lain, tah2 dorang pilih paman yg lain... ekekekkekeke

      Delete
    2. kalau paman bongsu je selalu layan anak buah2an sbb mereka tkde adik...contoh macam paksu aida kami selalu suka dia buat lawak...heheh..

      *mcm paksu aku jek pandai buat lawak paksu org lain tk pandai...heheh

      Delete
    3. kekekeke... ye lah, dah mereka tadak adik kan? takkan nak ambik adik angkat... kekekkekeke

      kekkeke... best la ada paksu best. Paksu ankel x best langsung. maklumlah belah mak ngan ayah yg bongsunya maksu. Kawen ngan laki2 serius. acaner tu? kekekekkeke

      Delete
  9. mestila cari paksu kalau nak manja.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... byk ah... ankel ni garang... tadaknya najk manja2,... kuikuikui

      Delete
  10. selamat malam ramadhan ke 15 bero:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan... kejap je kan? tgk2 dah setengah bulan pose... huhuhuhu

      Delete
  11. biasa ler bebudak....mesti ada gaduh-gaduh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhuhu... ak ah... tapi itulah yg membuatkan suasana meriah... kan? huhuhuhu

      Delete
  12. biasa laaa... gua pun jenuh gak layan Mem Kecik. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekekke... ak ah... sampai tak larat nak melayan ye dak? huhuhuhuhu

      Delete
  13. ha gitu la kan... bila tk der merindu, bila ada stress... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekkeke... ak ah... nak buat cemana... huhuhuhu

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger