MASAKAN NENEK VS MASAKAN KAKAK IPAR


Ketika itu sudah petang, dalam pukul 4 gitu, ankel duduk tengok tv. Tiba-tiba anak buah ankel datang duduk tengok tv sekali sambil makan nasi. Padahal tengahari tu dia dah makan dah...















Tau je kakak ipar a.k.a mak si Adib tu ada duduk kat belakang tengok tv, saja je cakap kuat-kuat. Saja cari pasal la katakan.....



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

12 comments:

  1. nasi goreng udang angkel jonni jugak yg sodap heh heh

    ReplyDelete
  2. itulah kata orang gurau2 manja.. kan? asal jangan dia bubuh racun tikus dalam makanan ankel sudah. hahaha.. ;P

    ReplyDelete
  3. hehehe..biasalah tu kan.nanti lama lama sedap jugak..saje je ankel kan buat akak ipar dengar..xde insurans mulut ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. semua nak disakatnya... ish ish ish

    ReplyDelete
  5. kakakkakaka... dengan akak ipar pon boleh

    ReplyDelete
  6. Sesaje carik pasal pe salahnya...hehehe.....grau grau namanya....

    ReplyDelete
  7. cuba pulak pasni masakan ankel vs masakan kakak ipar..
    kita tgk saper juara.

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. kuat nyakat ankel ni rupanyaaa

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger