MUNGKIN BELIAU SEDIKIT CEMBURU











Pada malam tu ankel letih sangat, mata pun mengantuk gila dah. Jadi ankel pun baring langsung tidur. Dah tak ada nak terkebil-kebil ke, guling kiri guling kanan ke, baring je terus lelap. Dan keesokan harinya....
















Masa nak pegi mandi boleh pulak akak aku tegur, komen rambut ankel yang ikal mayang tu. Katanya serabut sangat, padahal ankel tau.... beliau sedikit jeles dengan rambut ankel ini. akekekekeke





Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

14 comments:

  1. hehe ingatkan cemburu pasal apa la yea...rupa2nya akak ankel jeles dengan kecomelan rambut ankel yea...

    ReplyDelete
  2. hahahaha . ape la ankel nie . lain kali pakai sepit rambut biar kakak ankel tu lagi cemburu . silap2 dgn anak buah sekali jeles . hahahaha

    ReplyDelete
  3. hehehehe jaga jaga ankel.. mana tahu esok pagi je ankel bangun rambut ankel dah dipotong masa ankel tgk tido hehehe

    ReplyDelete
  4. betul cakap mawardi yunus diatas, pakai tudung jer ankel.. senang.. hehe..

    ReplyDelete
  5. jeleslertu... ha.. ha.. ankelpun tak tengok cermin kot idak mesti tak tahan gak nak tengok...

    ReplyDelete
  6. hikhik..jeles ke?itu dia nasihat tu ankel :p

    ReplyDelete
  7. betul cakap su @ Aya ngan mawardi yunus diatas, pakai tudung jer ankel..senang... hahahaha

    ReplyDelete
  8. Ekekeke.....cuba dove yg bru tu....yg iklan adik sarimah ibrahim....

    ReplyDelete
  9. Salam Aidil adha Dan Salam Ukuwah..

    ReplyDelete
  10. kenapa?? bila bangun rambut ankel jadi mcm sarang burung ke?? keh keh...

    ReplyDelete
  11. hehehe..
    rasanyer kali ke braper dh kene tegur nie ankel..
    boleh dh tu imej baru :)

    ReplyDelete
  12. rambut tu menyerlahkan ke'cool'an ankel..

    ReplyDelete
  13. Bangun tido rambyt dh macam sinfa jantan.. ekekejek

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger