ROKOK OH ROKOK















*
*
*
*
*
*
*
*
*
*












Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

34 comments:

  1. Tu la, orang nasihat tak nak dengar. Pasang loud speaker sekarang.......
    Rokok bukan setakat semakin mahal malah MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN !!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikuikui... amik kapas... sumbat tinge.... tak dengar... tak dengar... tak dengar.... akekekekekekekeke

      Delete
  2. hehehe masalah yg sama dihadapi oleh somi mak dara.. m dara nak nasihat pun dia buat tak tahu aje wahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooooo... somi mak dara hisap rokok ya... kuikuikui...
      ak ah... ankel pun sama... kalu mak ke akak2 dok nasihat psl rokok...
      mmg buat derk je... kuikuikuikui

      Delete
  3. kawos kwei!!

    hahahaha..

    **kawos jugak buat laki aku**

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkehkeh... alaaaaa... takde kawosnya... mmg rege naik selalu.. kuikuikui.. oooo... sing lanang hisap rokok jugak ya? kuikuikuikui...

      aiyooo... lama tak singgah blog akak... huhuhuhu.. sori

      Delete
    2. iyookk.. orak kenek berenti ngisap eii.. pegel rasa nei..

      kehkehkeh..

      mampir lah kalau free2 nanti.. yer lah ko kan retis sekarang ni.. tu yg bizi.. nyong paham.. kuikuikui..

      Delete
    3. fuiyyoo... akak punya jawa... amit tamit... berterabur... wakakakkaaka.. tu laaaa... ckp omputih je, kan dah lupa ckp jawa... kuikuikui

      Retis? ak ah... retis pala lutut namanya... kuikuikui

      insyaAllah... tak jauh pun kan alam megah tu... alam megah ye? kuikuikui

      Delete
  4. nak cakap jugak..berhenti je merokok! taknak dengar sudah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikui... tanak dengar... tanak dengar... tanak dengar.... kuikuikui

      Delete
  5. Ok...xnak ckp cmtu....cuma nak ckp....jgn ler ixap ezos mto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikuikui... ak ah betul... jgn isap ekzos motor... isap je ekzos lori... asap lagi berkepul-kepul.... kuikuikuikui

      Delete
  6. Ankel,
    Biarpun harga barang naik ni perbuatan manusia, tapi bolehlah dikatakan ni semua teguran dari Allah, supaya perokok terfikir berhenti merokok.
    teguran Allah, pun tak nak dengar jugak ke?


    krikk.. krikk .. krikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... terima kasih atas peringatan saudara.... terima kasih...
      mmm.. errrr...(garu2 kepala)... err..


      krikk.. krikk... krikkk...

      Delete
  7. aku nak tayer satu soklan je....

    sedap ke hisap rokok hah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat aku ni cikgu ke nak tanya soklan2.... dulu masa sekolah aku dok ponteng skolah je tau.... kuikuikuikui...

      sedap... rasa ayam goreng.....

      kuikuikuikui

      Delete
  8. ankel brenti la merokok,untuk kesihatan diri sendiri dan family tersayang.
    effect asap rokok kepada org sekeliling lebih teruk drpd effect kpd perokok sndri.
    lg satu,jin suka makan asap...lalalalalalalalalala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas nasihat anda.... huhuhuhuhu... ak ah.. betul... kalu ada sedara2 yg belajar isap rokok sila lepuk kepala mereka... huhuhuhuhu

      ehhhhhhhhhh... ankel x mkn asapppppppp... ankel main2 hembus2 asap jeeee.... kuikuikuikuikui

      Delete
  9. haaa.. angkel, tak yah berhenti Angkel... kalau berhenti macam mana syarikat rokok nak kaya... kan kan kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh... reverse saikologi ke ni? hmm..... tak dengar... tak dengar... tak dengar... lalalalalaala...

      Delete
  10. Replies
    1. sweet? sweet like cigarette... kuikuikui

      Delete
  11. yg sorang tu nasihat sruh brenti sebab tak lama lg kan korang dh nak kawein.... kang dia tanak kawein ngn ko kang.. haa... nak? nak?... hahahahaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikui... ek eh... memandai ja ckp aku ni nak kawen ... ankel muda lg laaaa... baru ja le[as amik spm taun lepas.... wakakakakkaka

      Delete
  12. tolong la ankel.. tolong la dengr.. kan jerit kuat2 kat telinga kan.. hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikui... tanak dengar... tanak dengar.... tanak dengar...
      (sambil tgn tutup telinga} kuikuikuikuikui

      Delete
  13. ankel kena isap rokok daun la. murah sikit. boleh isap banyak2.

    recent post : Semangat Header & Logo Baru

    ReplyDelete
  14. ankle jgn benti isap rokok sbb kalau ankle benti, sape plak nk ganti ankle isap rokok..kan kan kan? haaaaa

    ReplyDelete
  15. hahaha,,,
    uncle bukan hisap bunhill pun,
    hisap john boleh ler.
    hihihi.

    ReplyDelete
  16. cari dunhill indon je bro, tempat aku dekat batu caves ni RM7 je

    tapi kena buat gaye2 indon la masa beli kahkah

    ReplyDelete
  17. weh... mana ade nak nasihat suruh berenti.. nak suruh ankel sedut ekzos kapal terbang lagi ade la.. hahahha

    ReplyDelete
  18. Hahaha.. mmg x nk dengo nasihat betuii.. ketegaqq

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger