MENANTU PUJAAN


















Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

20 comments:

  1. kalau nak yang terbaik,kene jadi yang terbaik jugak kan..barulah jadi pujaan gitu.

    ReplyDelete
  2. hahahah...kena cermin diri dulu..

    ReplyDelete
  3. mungkin lelaki ni ingat dia watak utama dalam cerita novel kot..heh heh

    ReplyDelete
  4. (tambah skrip mak):
    'dahle tak berapa ensem!!'

    sekian. (>.<)

    ReplyDelete
  5. hehe... kalo nak yg gitu..diri sendiri pon kene laa perbetulkan jugak... hehe

    ReplyDelete
  6. Unkle solat tak? Senang setel. Haha

    ReplyDelete
  7. hambik kau kene sebijik dengan mak... kakakaka

    ReplyDelete
  8. Ankel dah potong rambut ke ? Pelan-pelan perbaiki diri. Tak ada waktu yang terlewat untuk berubah. Rasanya ni kartun paling ikhlas dari Ankel.

    ReplyDelete
  9. haaa.. saya sokong mak cik!!
    saya sokong..
    hahahaha..^^

    ReplyDelete
  10. haha..terbaik la !!! kan dah kena :p

    ReplyDelete
  11. besar cita-cita nak kawin dengan anak pak iman

    ReplyDelete
  12. hahaha.. manalah tau kawin anak tok imam boleh berubah..

    ReplyDelete
  13. Hahahaha.. mak nya x kasi can lansunggg.. hihihi

    ReplyDelete
  14. bagus la mak dia, tak kasi can.. kesian tau, kat anak dara org kalau gi pinang jugk pdhal dah tau anak sendiri malas, tk keja, tk solat kalu tk suruh, bla..bla..bla..

    ishh.. pjg la nk membebel kat sini. hahahaha...

    ReplyDelete
  15. haaaa...dah tau makwe kau anak tok iman....kihkihkih

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger